2020-11-03, 20:10
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Någon som vet var man kan se en amerikansk livestream med rösträkningen? Hittar man det så blir det att poppa popcorn och kolla.

https://planetnews.com/live/fox-news.html

Fox. Bra bildkvalitet.
2020-11-03, 20:11
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
men det är många vuxna som också gör det får du inte glömma!
Vuxna skulle jag inte kalla dem.... Eller ja, fysiskt åtminstone..
Medlem
Vad förvånad media, som befinner sig i sin bubbla, kommer bli när Trump vinner ännu en gång.

Ser ut som att Trump har ett enormt stöd i "riktiga" USA.
Avslutad
Tittar på Swebb TV's livesändning, rena likstämningen.

https://youtu.be/XLgYb7HHCfs
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
U*IB*T pays
Biden 1.45
Trump 2.85

Fan! U*IB*T brukar vara vassa på att sätta odds?
2020-11-03, 20:12
Medlem
Är det några valvakor (förutom flashback) som kickat igång ännu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Jag vet inte vilka faktorer de tar hänsyn till eller hur de viktas. Men att det enbart är som du säger tar jag som ett falsarium. Detta får du lov att belägga.

Hur skall man annars överleva som bettingbolag tror du?
Man vill ha marginalen i mitten,dvs de procent man tar på varje bet.
Tänk på ett vad som en balansbräda,där bettingbolaget riskerar konkurs om brädan slår i backen endera sidan.

Man spelar ALLTID emot andra spelare,ALDRIG emot bolaget.Bolaget vill ju inte ta någon risk alls.
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Hur har ni gjort, tagit ledigt imorgon? Super ni till i natt under valvakan eller efter valresultatet?

På samma sätt om den kollektiva dumheten signerad vänstern blir svenskarnas död?
Det handlar inte lika mycket om vem som blir president i USA som vem som inte blir president.

Jag röstar borgerligt i Sverige.
2020-11-03, 20:13
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Republikaner röstar när de slutat jobbet. Demokrater röstar under arbetstid (arbetslösa, bidragstagare). Dock så har demokraterna denna gång poströstat eller förtidsröstat.

Det var utan covid-19, många som poströstar nu är för att göra sitt bidrag utan att riskera exponera sig med trånga vallokaler. Tror det är högre mängd republikaner i den gruppen nu än normalt.
Medlem
saggesalivs avatar
Bet365 hade alldeles nyss 3.2 för Trump, nu nere på 2.87 igen, synd att jag missade det!
Medlem
Grisbrottarens avatar
Ni som sitter och satsar pengar är så tråkiga. Kan vi inte höja insatserna lite och se om någon av Bidens supporters vågar komma med ett sådant här löfte, som vi fick se under valvakan 2016.
Notera att den här utfästelsen gjordes vid 3-snåret på natten bara en kvart innan Florida tillföll Trump och han i bettingen blev favorit till totalsegern.
Citat:
Ursprungligen postat av AsburyPark
Jag kommer köra upp en lång gurka i min anal om Trump vinner Florida. Det lär inte hända.
Man up!

Vet tyvärr inte hur det gick för gurkan, men löftesställaren ägnade sig enligt egen uppgift åt en del förberedande smörjning.
(FB) USA:s presidentval 2016 / Valvaka
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag vill inte göra någon ledsen, men jag får ändå strö lite salt i såren på Pro-Trumpers som hoppas.

2016
Poll-of-polls genomsnittet av de sista nationella mätningarna visade på att Clinton skulle vinna med 3.6%. I verkligheten så vann hon med 2.1%. Så dessa nationella poll-of-polls var extremt bra faktiskt. Bara fel med 1.5 procentenheter.

Valet? Det vann Trump med pytteminsta tänkbara marginal, tack vare att han knep några nyckelstater med oerhört liten marginal.

2020
Poll-of-polls visar på en vinst för Biden med 8.4%. Om de är lika fel som 2016, vilket på sätt och vis är osannolikt, så vinner Biden med 6.9 procentenheter nationellt. Nu kan man alltid hävda att det bara är resultatet i staterna som räknas, men rent statistiskt så finns det inte att det är en så massiv förskjutning gentemot demokraterna, men att Trump ändå tar elektorskollegiet.

Ledsen, men detta är hårda fakta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in