2020-11-03, 19:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Omöjligt att förutspå vem som vinner
Detta.

Republikaner röstar i stor utsträckning på röstningsdagen i lokal, de kan få stå i sex timmar för att rösta. Så kommer alla dessa röster in samtidigt idag under dagen och de måste räknas.

Democrats röstar i stor utsträckning via brev och de kan fortsätta droppa in tills den 5:e. Sen måste de räknas.

Så jag är lite orolig över att det först kommer se ut som en landslide för Trump, men att Biden kommer köra över.
(Inte för att jag förstår vilka troglodyter som skulle rösta på barnhårsniffande shillen Biden.)
Medlem
I skrivande stund, så ges Donald Trump 2.87 i odds på Bet365.

Jag har inte hittat någon annan svensk bettingsida med bättre odds på Donald Trump.

https://www.bet365.com/?nr=1#/IP/EV207175235540723212C157/
Medlem
Gerrard89s avatar
Biden har fortfarande massiv ledning. Är beredd på psykisk meltdown från Trump-fansen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Intressant att det börjar med rödrandigt i Vermont och New Hampshire. Om östkusten blir röd blommar löken. Tja, östkusten förutom NY, så klart.
Skulle Trump vinna Bernies Vermont och swingstaten New Hampshire, så är det fjädrar i hatten, åtminstone symboliskt.

Sen har jag ingen aning om hur viktiga de delstaterna är för antalet elektorsröster. Det låter jag vara osagt.
2020-11-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Tänker på att vissa säger att den har vunnit denna delstat och den har vunnit denna delstat? Allltså har ingenting påbörjats? Varför har Trump så högt odds för om jag får fråga?

Oddsen är löpande... kan det va så att några kapitalstarka har lagt en ordentlig slant på biden? För att förvilla? För att de kanske har insyn? Vad vet jag....
Samma visa som 2016.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Biden har fortfarande massiv ledning. Är beredd på psykisk meltdown från Trump-fansen.
Enligt?
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/xlNIDV06ONc

Trump leder i Florida
2020-11-03, 19:53
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Märkligt hur alla härinne skriver olika saker, man vet inte vem man ska lyssna på
Vi vet ju genom erfarenheter hur Trumpsupportrars källkritiska förmåga brukar se ut. Deras bristande källkritiska förmåga är ju en förutsättning för Trumpsupportrarnas existens. Så det blir lite svårt att avgöra när bara en sida har någon trovärdighet att tala om och de säger att Biden går bäst.

Mitt tips är att titta på oddsutvecklingen på bettingsidor. Deras intresse är endast ekonomiskt och och därmed blir välavvägda sannolikhetsbedömningar i deras intresse.
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Efterfrågar en snustorrt saklig rapportering om utvecklingen. Existerar det alls?

Fox har någon rik svart vänsterskadad tok som påstår att Trump bara får 3% från svarta typ. Vet inte riktigt vad han babblade om för att vara riktigt ärlig mer än att Biden kommer vara presidenten för alla i USA (iallafall innan valet)

Det börjar väl trilla in pö om pö om ett par timmar kanske. Man röstar fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Vi vet ju genom erfarenheter hur Trumpsupportrars källkritiska förmåga brukar se ut. Deras bristande källkritiska förmåga är ju en förutsättning för Trumpsupportrarnas existens. Så det blir lite svårt att avgöra när bara en sida har någon trovärdighet att tala om och de säger att Biden går bäst.

Mitt tips är att titta på oddsutvecklingen på bettingsidor. Deras intresse är endast ekonomiskt och och därmed blir välavvägda sannolikhetsbedömningar i deras intresse.

Hur såg oddsen ut i beting 2016 ? Om någon vet?
Medlem
Någon som vet vilken tid Joe rogans "valvaka" drar igång? Eller "end of the world" podcast som han kallar det
2020-11-03, 19:54
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Snart vet du..:-)
Jag satsade för övrigt på Trump 2016.
Röstar på SD från och med 2006.
Jag låter inte mina politiska preferenser påverka mitt omdöme(ser helst att Trump vinner sett från personlig politisk vinkel)..men jag tycker att man är liite dum i huvudet om man tror att Trump vinner inatt.
Det finns ingenting substansiellt som pekar i den riktningen.

Jag håller med dig fullständigt, jag hoppas verkligen att Trump vinner, men jag ser inte hur han ska göra det. Jag är tyvärr helt övertygad om att Biden vinner.
2020-11-03, 19:55
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Intressant med Ohio i år!

För en gångs skull kanske inte Ohio röstar på vinnaren. I mina prognoser så håller jag Ohio till Trump, men ändå en ganska klar Biden-seger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in