2020-11-03, 17:17
Bannlyst
Fredrik & Filips valvaka på Dplay börjar 23.00
2020-11-03, 17:19
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes

Idiotins krigsförklaring mot sunt förnuft sänds också, men kanske "vakna" människor inte bör lyssna på sån skit om man inte aktivt vill bli en idiot själv,
Varvid man då kan förolämpa profeten i Rinkeby och göra landet en tjänst och avlida.
Senast redigerad av RickRozay 2020-11-03 kl. 17:29.
2020-11-03, 17:28
Medlem
I-van-Toers avatar
Det är lite märkligt att man pratar så lite om Jo Jorgensen, Libertarian Party, i och med rösterna hon kan "stälja" från både Trump och Biden i swingstaterna. 2016 fick Gary Johnson 3,28% av de totala rösterna vilket var nästan 4,5 miljoner röster i hela landet. Han fick allt från 2-9% i vissa stater. I stater som Florida, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, North Carolina var Johnsons procent större än mellanskillnaden mellan Trump och Clinton. Vem tjänade på det och hur ligger Jorgensen till i år jämfört med Johnson för fyra år sedan?
2020-11-03, 17:31
Medlem
Juggernawts avatar
Känns som att jag inte bryr mig nämnvärt. Samma skrot och korn och lika goda kålsupare båda två.
Trumpen är iallafall roande med sin glappkäft som retar upp vänstermongon, den andra nissen ter sig mer som ett tafsande halvpeddo med krypande demens.
2020-11-03, 17:32
Medlem
Citat:

Tack för varningen. Avinstallerar appen direkt.
2020-11-03, 17:41
Medlem
Seemves avatar
Någon som redan nu sitter på en länk för live uppdatering för nattens räknande i countys?
2020-11-03, 17:42
Medlem
ceyifam2s avatar
Aldrig har jag brytt mig så lite om ett amerikanskt presidentval. Och då har jag ändå legat vaken på natten och lyssnat på amerikansk nato-radio 1984 för att höra Reagan bli president. Mer allvar då.

Politiskt ligger Demokraterna mig närmre, men fy satan vilka dåliga kandidater de vaskar fram ibland. Biden är för gammal. Vi kommer snart att få se USAs första kvinnliga president. Om inte Trumpen mot förmodan vinner, trots Corona. Utan coronan hade nog Biden aldrig haft en chans.
2020-11-03, 17:47
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Fy fan håller de där töntarna på än? Det blir ett fett nej från mig.
2020-11-03, 17:50
Medlem
Citat:
Vem orkar sitta och lyssna när Filip och Fredrik ska mobba trump och hans anhängare?
Samhällsnytt kör valvaka klockan 23:30, kanske ska se lite där och lite på SVT typ..
https://samnytt.se/
2020-11-03, 17:53
Bannlyst
Historikerna kanske kommer vara snälla mot Trumps insats som president när dom får se vad Biden uträttar på posten. Tror inte en förlust mot Biden behöver vara så dålig. Det kommer bara visa ett enormt underbetyg för hela politiken som helhet. Varför var den riktiga orsaken till varför en sådan som Trump ställde upp i valet överhuvudtaget. Politikerna är för dåliga och det kommer Biden återigen bevisa.
2020-11-03, 17:53
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Ansluter härmed formellt till valvakan. Kvällens första hamburgare med öl står framdukad.

Jag gjorde fläskkotletter med egen champinjonsås och plugg. Så nu sitter jag och jäser med en Staro.
Ska försöka få ungarna i säng snabbt så man kan börja koncentrera sig på öl.... Valet.
2020-11-03, 17:54
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Känns som att jag inte bryr mig nämnvärt. Samma skrot och korn och lika goda kålsupare båda två.
Trumpen är iallafall roande med sin glappkäft som retar upp vänstermongon, den andra nissen ter sig mer som ett tafsande halvpeddo med krypande demens.

Jag är trött på att läsa nyheter om Trump och allt han gör. Tror att Biden skulle dra förbi väldigt obemärkt. Hoppas på honom. Men jag är kanske ett vänstermongo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in