Citat:
Men domstolsförhandlingar har han sett och det en hel del. Ingen favorit till mig, men det rätta skall framgå. Alltså är det inte vanligt och en aningen förlegat i dagsläget. Hur fan vet du att han är ett fyllo undrar jag. Är det ryktesvägen eller är det klassificeringen på en som dricker lite då och då?
En annan sak slog mig att KL sitter som tjänstledigt hovrättsråd och skall dömas av en underinstans. Och martyren HOL spelar ut hela registret i domstolen för den som är villig att lyssna.
Hur var det nu med 5 torpeder? Han lever än, så det hela är otroligt.
Toppjurist är man oavsett när man tjänstgjorde sist. Vissa fattar inte det utan vill bara prata om fyllon.
En annan sak slog mig att KL sitter som tjänstledigt hovrättsråd och skall dömas av en underinstans. Och martyren HOL spelar ut hela registret i domstolen för den som är villig att lyssna.
Hur var det nu med 5 torpeder? Han lever än, så det hela är otroligt.
Toppjurist är man oavsett när man tjänstgjorde sist. Vissa fattar inte det utan vill bara prata om fyllon.
Hon är inte ordinarie råd. Hon är fortfarande assessor trots nu snart 20 år sedan hon var ”färdigutbildad”. Denna toppjurist du höjer till skyarna. Denna mentor som lyft så många andra kvinnor men som inte ens kan sköta en simpel bodelning vid skilsmässa. Hon var sin far väldigt nära har vi förstått. Vad hade han tyckt om den här utvecklingen? Eller syrran som hon misshandlade och mamman som hon kallade hora på fyllan?
De äldsta vännerna, gayparet mfl, och de senaste vännerna, Dickie mfl, har alla vänt henne ryggen. Men inte du Browser. Du kämpar på. Men man får väl anta att hon är ett slagträ för din större agenda. Ändå verkar du så personligt engagerad så det är skrämmande.
Du menar att hon inte kan dömas av en tingsrätt utan måste dömas av en rätt som är i nivå med hennes arbetsplats eller högre? Du får gärna utveckla för jag fattar inte hur du menar där.
”För den som är villig att lyssna”? Du är rolig du. chefsrådmannen vid Stockholms tingsrätt sitter där med stora öron. Han lyssnar plikttroget. KL lyssnar också då hon uppenbarligen antecknar så pennan glöder. Killen har blivit skjuten i sitt eget trapphus. Klart han snackar. Risken är ju att detta upprepas.
Jag menar vem var den förste person KL kontaktade när hon kom ut 2019? Jo MR va. Sen fortsatte hon smida planer ÄVEN om hon hade ett halvt fotbollslag av span i hasorna. Då vill man att någon ska dö.
Du återvänder ofta till att det mste vara något som HOL gjort för att få henne så besatt och farlig. Vi vet vad han gjort och det är inget olagligt. T o m hennes barn har behövt vittna för att få klarhet i hennes falska påståenden om misshandel. Vad är det för en mor?