2020-11-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Enligt amerikan jag känner: Trump kommer förmodligen vinna Penn och Mich, men förlora Florida. Ohio vet jag inget om.

Med andra ord förlorar han. Han måste vinna Florida.
2020-11-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
För att se deras tårar? 😀

Då kan jag rekommendera SVT, det kommer att bli episkt om Trump vinner. Tänk dig att se Carina Bergfeldt bli dystrare och dystrare när Biden förlorar stat efter stat. Sedan när vinsten till Trump är ett faktum så ser hon ut som ett crackluder som precis har fått storstryk av sin hallick.

SVT Valvaka börjar i morgon klockan 21:45.

https://www.svtplay.se/video/28794126/usa-val-2020/valvaka-6?info=visa
2020-11-02, 21:25
Medlem
Davys avatar
Tror planen är att Biden ska avgå, samt Harris, då blir Crazy Nancy president. Så Gerald Ford blev tillsatt.

Mycket farliga tider.
2020-11-02, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Då kan jag rekommendera SVT, det kommer att bli episkt om Trump vinner. Tänk dig att se Carina Bergfeldt bli dystrare och dystrare när Biden förlorar stat efter stat. Sedan när vinsten till Trump är ett faktum så ser hon ut som ett crackluder som precis har fått storstryk av sin hallick.

SVT Valvaka börjar i morgon klockan 21:45.

https://www.svtplay.se/video/28794126/usa-val-2020/valvaka-6?info=visa

Det verka luta åt det motsatta enligt Inside-uppgifter i USA, Trumps upphämtning var inte tillräcklig.
2020-11-02, 21:30
Bannlyst
Tänker gå till bolaget tidigt imorrn, är rädd att champagnen ska vara slutsåld annars för vi är många som kommer korka upp när Trump vinner

Trumpsupportrar:

Sätter en slant på Trump.
Köper champagne.

Bidensupportrar:

Gör ingenting. För dom tror inte på riktigt att Biden kommer vinna och vill därför inte riskera förlora pengar och har förstås ingen användning för champagne, då dom inte kommer ha något att fira.
2020-11-02, 21:31
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Tror planen är att Biden ska avgå, samt Harris, då blir Crazy Nancy president. Så Gerald Ford blev tillsatt.

Mycket farliga tider.

Varför avsätta Biden för att Pelosi ska kunna ta över dock? Biden gör ju precis vad de säger åt honom i vilket fall som helst.
2020-11-02, 21:32
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Enligt amerikan jag känner: Trump kommer förmodligen vinna Penn och Mich, men förlora Florida. Ohio vet jag inget om.

Jamen jävlar! Du känner en riktig amerikan! Vi får väl bara böja oss för det argumentet.
2020-11-02, 21:33
Medlem
Dilzoss avatar
Jag lyssnade på Bidens uppträdande, man blir liksom inte ens motiverad att lyssna, vad har den mannen för egenskaper som gjort honom till huvudkandidat? Han tappar bort sig, ser frånvarande ut och utstrålar arrogans.

Många konservativa och liberala tror att Ryssland behöver en stark ledare för att kunna fungera, regera med styrka, Det verkar som att amerikaner också är sugna på samma personlighet.
2020-11-02, 21:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Vinner Biden så vinner galet HBQT-överklassfolk som vill bara exprimentera på folk. Detta kan jag lova att det blir. Som i Sverige.
2020-11-02, 21:36
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Bra inlägg. Skriver under. Blir intressant att följa imorgon. Vinner Biden så har det fuskats. Och jag hoppas i sådana fall Trump (och hans följare) gör uppror.

Absolut, man lägger sig inte ner i en sådan här fight. De har ingen rätt att ta över presidentämbetet då de öppet är emot landets konstitution och grundläggande patriotiska värdegrund där man sätter folket först före korrupta politiker och olika former av fascister (Rockefeller, Rothchild, Kinas kommunistiska styre, Bill Gates, Apple, Google osv...).

De har all laglig rätt i världen att vägra politik som är specifikt designad att förstöra medelklassen men samtidigt berika silicon valley jättarna och Kina diktaturen. De måste slå tillbaka hårt om de ska överleva. Det folk inte verkar fatta än sålänge är att Biden inte ens får vara president då han stödjer BLM/Antifa som öppet vill skapa en kommunistisk revolution, genom att bland annat skapa anarki och ta bort polisen och ersätta den med någon slags Antifa/CNN kontrollerad Stasi poliskår. Biden hör hemma i fängelse, ingen annanstans.

Demokraterna har ingen legitimitet, de använder sig av Kinas metoder att censurera politiska motståndare. USA liknar under Googles styre, mer som Kina där det är normalt att censurera och sanktionera medborgare som inte följer landets partilinje.

De som hoppas på att Biden ska vinna borde skämmas grovt. Biden tillhör den korrupta politiska eliten som sakta demoraliserat och försvagat USA i många år. De ha en lång agenda med målet att förstöra den fria världen. Och dessa idioter vill GE TILLBAKA makten till det korrupta etablissemanget!!! Hur dum får man vara? En 7-åring kan fatta att Trump är den enda rätta kandidaten 2020.

.
2020-11-02, 21:37
Medlem
Emolls avatar
Nu håller vänsterextrema falanger inom BLM/Antifa på med att blockera vallokaler så vanligt folk inte kan gå och rösta.

Sjukt hur radikala demokraternas falang har blivit.

https://twitter.com/soul_katz/status/1323357255299981313?s=19
2020-11-02, 21:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Hur det än går:
Jag kommer dra en stor lättnadens suck för att den andra kandidaten inte vann och döva min sorg över den som istället blev president..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in