2020-11-02, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
En ovn til 70.000 som du ikke kan se inn i?
For meg ser den stein gammel ut.

Har sett slike ovner til en halv mill...
Citera
2020-11-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
TH hadde aldri vært der han er i dag uten AEH, og hun har også vært limet i en familie med flere barn som alle virker å ha et godt forhold til begge foreldrene. Og i videoen kan man enkelt se hvor mye hun betød for han.

Mulig, men hun skapte panikk hos en mann som ånder og lever for at formuen vokser og ikke tillater at noe eller noen kommer i veien for det.
Citera
2020-11-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
De har nok betalt mer, det er en helt fantastisk ovn som jeg veldig gjerne skulle hatt selv. Varmer opp huset gjør den også.
Skjønner, jeg er bare ute etter merke og modell jeg.
Citera
2020-11-02, 11:30
Medlem
Citat:
Skjønner, jeg er bare ute etter merke og modell jeg.

Aga
Citera
2020-11-02, 11:30
Medlem
Apropos møbler og interiør:

https://www.youtube.com/watch?v=f3rz2b0xDGs
Citera
2020-11-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Har sett slike ovner til en halv mill...
Takk, fant de.
Det var den berømte ovnen Flashback har snakket om i over ett år ja : )
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-02 kl. 11:42.
Citera
2020-11-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Nej, du har rätt i det fetade...
Men vi vet att intervjun inte är en spontan eller direktsändning....

Och just därför att den inte är en spontan direktändning, förstår vi att journalisten ch TH har gått igenom frågorna tillsammans innan intervjun.
Trots det svarar TH liksom innesluten i temat, polisens stående tema. Inte med distans och riktigt egna ord.
Kortfattat och som om han vore trött.
Jag kan inte säga att det påverkar min inställning om att han inte är delaktig.
Han varken 1. ville vara (känslomässigt) GM eller 2. skulle ha klarat det (förmåga till) med tanke på alla läckage som hade uppstått. all publicitet som medföljer, oavsett skuldfrågan.
Att leva som vanligt är ju vad han alltid velat.
Citera
2020-11-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Dette er tull. AEH jobbet, brukte mye tid på barn og barnebarn, sannsynligvis ikke bare i sitt eget hus. Hun hadde venninner som hun sikkert både besøkte og fikk besøk av. I følge bekjente var hun lite opptatt av penger, status og jålerier. Med tanke på dette kallenavnet, ser "Mimmi" er et kallenavn som blir nevnt i media. Kan det være dette kallenavnet som dattera nevner i brevet som tv2 publiserte? Jeg vet det ble referert til som noe med negativ klang, men det kan jo være at den "korrekte" TH mente dette ikke hørtes så bra ut i hans ører og at det derfor ble omtalt som negativt.

Dette er jeg helt enig i. Eldre mennesker har ofte veldig respekt for autoriteter. I dette tilfellet politiet. TH har kanskje formanet barna om at "Vi skal møte politiet med respekt og verdighet. Vi sier ikke "Mimmi", vi bruker mamma, eller Lisbeth".
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-02 kl. 11:55.
Citera
2020-11-02, 11:50
Medlem
Citat:
Synes gjerne at det er tull. Men alle kvinner ønsker å ha det fint rundt seg. Særlig når du er gift med en milliardær. Hun tilbringer 80 prosent av livet sitt i de omgivelsene. Har aldri møtt en kvinne i hele mitt liv som hadde trivdes der. Mest logiske forklaringen er at hun ikke fikk gehør for å pusse opp. Og han satt med pengene.

Hvor mye jobbet hun opp gjennom årene egentlig?

Du driver med en helt håpløs generalisering. Flere kvinner enn menn er interessert i interiør. Men det gjelder langt fra alle.
Det blir som å si at alle elsker kongefamilien. Det stemmer for mange, men langt fra alle.
Er man i utgangspunktet lite opptatt av materielle ting, er det ikke slik at man automatisk øker forbruket, selv om man er blant de rikeste i landet. Ekteparet var ikke opptatt av materielle ting, de behøvde ikke kjøpe to Teslaer for å imponere naboene..
Dette blir for dumt!
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-02 kl. 11:55.
Citera
2020-11-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Du driver med en helt håpløs generalisering. Flere kvinner enn menn er interessert i interiør. Men det gjelder langt fra alle.
Det blir som å si at alle elsker kongefamilien. Det stemmer for mange, men langt fra alle.
Er man i utgangspunktet lite opptatt av materielle ting, er det ikke slik at man automatisk øker forbruket, selv om man er blant de rikeste i landet. Ekteparet var ikke opptatt av materielle ting, de behøvde ikke kjøpe to Teslaer for å imponere naboene..
Dette blir for dumt!
Nei, men man bytter ut nedslitte dørlister og erstatter sofaer fra 70-tallet i loppemarkedkvalitet. Tesla er litt stråmannsargument.

Tror du AEH satte foten ned for de tingene? Det var så klart TH som behandlet henne sånn. Hun ville blitt rørt og glad om hun fikk et finere hjem. Nesten alle hjemmeværende i kjøtt og blod ønsker det.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-02 kl. 12:05.
Citera
2020-11-02, 12:04
Medlem
Citat:
Det stemmer sikkert, men det var generelt trangt der.
Kjøkkenet var lite og trangt for eksempel.

Dette var helt vanlig da huset ble bygd. Trenden med større kjøkken kom senere. Kanskje et utslag av at nå skulle også mennene utfolde seg på kjøkkenet.
Citera
2020-11-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Dette var helt vanlig da huset ble bygd. Trenden med større kjøkken kom senere. Kanskje et utslag av at nå skulle også mennene utfolde seg på kjøkkenet.
Jeg vet, de fleste river ned en vegg for å åpne kjøkkenet når man har to milliarder på konto og kona går hjemme hele dagen. Men du kommer ikke til å gjøre det for kona di om du vinner i Lotto 100 ganger ; )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in