Citat:
Ursprungligen postat av
JetSociety
Mycket luft i den meningen.
Är det cnn som sagt att Trump sagt det?
Vilket ansvar och vilka beslut har Trump haft ansvar för?
Vad har delststerna haft ansvar för och varför är inget deras fel men allt är Trumps fel?
Vilka förslag har demokraterna kommit med som hade minskat ekonomiska krisen eller smittan i USA?
Du säger:
"Fundamentalt ska en president kunna ta kritik"
-Samtidigt får Joe Biden knappt någon kritik från etablissemanget och journalisterna.

Man behöver inte få CNN eller Fox News bild av honom för att ställa en diagnos. Kolla på hans tal och intervjuer.
Som president av vilket land som helst bör man ta ansvar för mycket- inklusive Pandemins utsträckning. Snubben sa att han inte tar någon ansvar för det Covid-19 har ställt till med. Och menar att det är Kinas fel?
Så de 236K som har dött hitills är Kinas fel och inte hans.
Ingen har sagt att allt är hans fel. Men han har skapat ett ”vi mot de” samhälle där Demokraterna inte ens ses som Amerikanska medborgare.
Min poäng är att Vad som än händer- Trump kommer aldrig erkänna att han har gjort fel eller att allt som har hänt de senaste 4 åren har varit allt annat än en dumpster fire.
Sen är jag inte ett fan av Biden heller, men anledningen för varför Trump får så mycket mediautsträckning är pga två anledningar- Han är presidenten. Och det han säger är 100x mer kontroversiellt än det Biden säger. Större delen av det han säger är falskt. Biden ljuger med men inte till samma nivå.
Sen kan jag inte tänka mig att det finns något Biden kan säga som kan väcka aggression och ilska mot honom. För vi lever i en värld där Trump har lagt grunden till det kontroversiella, och det finns nog ingen Politiker i världen som han komma i närheten av det.
Sen en annan grej; jag förstår inte varför du inte ser genom det han står för? Han försöker skapa osämja mellan partierna och människor genom att dra paralleller mellan det demokratiska partiet, terrorism och kommunism.
Hans f.d. stab sitter antingen inne eller har blivit sparkade. Alla som var nära honom vittnar om hur allt är fake.