2020-11-02, 03:01
Medlem
Sam.Boyds avatar
För 4 år sedan var det lätt att förutspå en Trumpseger. Man behövde bara lyssna av stämningen i landet. Det blev än mer övertygande med en Trumpseger då de baxade upp Hillary som demokratisk kandidat. Det som förvirrade var medias rabiata sågningar av Donald.

Nu är det på sätt o vis svårare. Trump har levererat mycket av det han lovat. O längs vägen har det varit en ändlös skitstorm. En skitstorm många gått på o än fler tröttnat på. Det känns att det blir ett val som kan avgöras med några få röster i någon stat.

Tisdag blir en rysare...
2020-11-02, 03:06
Medlem
Undrar on Aftonhoran kommer att mer ingående förmedla vad det kommer att stå på Trumps skillsmässó ansökan AB skrev om igår. Viktiga valnyheter till svenska folket och helt tyst om maffia Biden.

Annars bara hat mot T under 4 år. Hur kan någon människa jobba på en sån tidning eller läsa mer än en rubrik då och då. Är svensken så usel när valet i världens största bananrepublik står på spel. Jag tror det!

600 milj delades ut av våra skattepengar som STÖD till dessa tidningar till att bevaka valet bl.a. Undrar hur det är i usa?

Är det viktigt i valtider om T skall skiljas om R får minst röster i valet? 2020 är galnare än 2016 och vad väntar oss 2030 med dessa idioter vid makten och på ryggen? Är det inte dax att göra ett val som inte styrs av media, pengar och ljugerier som i Bonnier pressen.
2020-11-02, 03:07
Avslutad
Biden är den fina lögnen. Trump är den fula sanningen.

Båda gör mig spyfärdig. Och jag vet att jag är jävligt ensam i den bedömningen men det ÄR sanningen som den mindfuckade massan inte tycker om att höra.

Om folk kunde sluta ge förtroende åt dessa ljugande vampyrer och skaffa lite jävla självrespekt och kliva ut ur den gyllene buren. Men icke. Allt ska se bra ut och låta bra. Därför kommer Biden vinna. Och vinner Trump så kommer allt fortfarande vara skit ändå. De är lika äckliga bägge två.

Its a big club, and you aint in it.
2020-11-02, 03:16
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
För 4 år sedan var det lätt att förutspå en Trumpseger. Man behövde bara lyssna av stämningen i landet. Det blev än mer övertygande med en Trumpseger då de baxade upp Hillary som demokratisk kandidat. Det som förvirrade var medias rabiata sågningar av Donald.

Nu är det på sätt o vis svårare. Trump har levererat mycket av det han lovat. O längs vägen har det varit en ändlös skitstorm. En skitstorm många gått på o än fler tröttnat på. Det känns att det blir ett val som kan avgöras med några få röster i någon stat.

Tisdag blir en rysare...
Japp. Förlorar Trump så är det mot medierna. Det är mot dom som den verkliga matchen står, inte Biden.

Biden är helt ointressant. Biden drar ett par hundra personer till sina events, även när han rider på Obamas rygg.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-02 kl. 03:21.
2020-11-02, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Trump har gud med sig. Han har öppet hyllat Jesus. Han står för kristna värderingar. Han stärker Israel. Många svenskar fattar inte detta eftersom dom är ateister till stor del.

Att stärka Israel har förvisso inget med kristendomen att göra, jesus mördades av dom efter han förkastat dom.

Trots det håller jag på Trump.
2020-11-02, 03:34
Medlem
Här tittar 174 tusen på Trump just nu: https://www.youtube.com/watch?v=J9SsH3Hn0bo

Här tittar 9 tusen: https://www.youtube.com/watch?v=Mx8YEiBHHNY

28 tusen: https://www.youtube.com/watch?v=MHKWfFlGciw
2020-11-02, 03:35
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Måtte Trump vinna. För oss som bor i Sveriges socialdemokratiska mörker så vore det en behövlig ljusglimt på horisonten västerut.
Jag tror inte räddningen från Löven går via en clown i USA, men om det skulle ha varit så skulle jag hoppats på seger för

För mig har det ingen betydelse vem som vinner, men jag hoppas Biden vinner.
Trump splittrar USA:s befolkning och sätter demokratin på spel.
2020-11-02, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Jag tror inte räddningen från Löven går via en clown i USA, men om det skulle ha varit så skulle jag hoppats på seger för

För mig har det ingen betydelse vem som vinner, men jag hoppas Biden vinner.
Trump splittrar USA:s befolkning och sätter demokratin på spel.

Det är media som splittrar folket. Det är media som sätter demokratin på spel.

Källa: Sunt förnuft.
2020-11-02, 03:38
Medlem
mendokses avatar
Hoppas att Trump vinner, världen kommer vara lite vackrare då.
Trump är Ned Stark och Biden är Tommen styrd av Lannisters.
Men tror tyvärr att Biden vinner. Den hjärntvättade massan röstar efter programmeringen.
2020-11-02, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Men tror tyvärr att Biden vinner. Den hjärntvättade massan röstar efter programmeringen.
Håller med dig. Är massan röten samma som Biden och Hunter då e det kört. Inget o göra!...Men ni vet vad som händer då va?..Om Biden vinner så finns ingen frihet för folket. Påtvingade vaccinationer...om du inte vaccinerat dig så kan du inte resa utomlands...Ytterligare nerstängningar av institioner såsom bibliotek, barer, cafer, ....allt med påtvingad mask för att tysta folket....Vad sker efter detta ..hemliga facebook-grupper tänker ni...NEJ...internet kommer vara mer styrt så att NI inte har mäjlighet att kunna utrycka egna åsikter. Redan nu tystas många kanaler i bla Youtube.
2020-11-02, 04:06
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Biden är snart i samma sits som kung Théoden när han blev förhäxad och kontrollerad av Saruman.

Joes demens kommer att förvärras, samtidigt som Sorosuman och hans lakejer har en helt egen hot-line rakt in i Vita Huset.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-02 kl. 04:27.
2020-11-02, 04:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Tisdag blir en rysare...

Blir det ett så pass tajt race så får vi resultatet tidigast en vecka efter valdagen, men det kan dröja ända in i december. Skulle det visa sig att oegentligheter förekommit (vilket vi redan vet att de gjort) så kan det bli upp till högsta domstolen att avgöra saken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in