Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Jag tänkte mest att hon bör resonera och vara tydlig likt den KL antagligen var innan allt började balla ur.
Åklagare KL eller tf rådmannen KL. Frågan är om hon fortfarande har det i sig.
Och hur skulle det gå till menar jag om hon supit sig sönder och samman och har möjligtvis en p-störning.
Det finns väl ingenting i FUP som ens vittnar mot slutet av förhören att hon förmår återerövra nån forna roll.
Hon sitter med FhL som inte alltid avbryter el avleder - av given anledning. Han går inte i kliché.
Nu kommer hon inte få svamla fritt och kommer provoceras av just den hon avskyr.
Hon hatar Eriksson.
Det var exakt vad som hände med ÅK Wenna, hon punktmarkerade Möller tills hon skrek rätt ut.
Dess innan hade hon använt hela verktygslådan med växlande arrogans, krokodiltårar, lekt belevad inom psykologi "By the book" (hon är trots allt socionom) och dragit in Freud på det mest horribla sätt.
Sen passerande stroke, minnesförluster, gränspsykoser och fan och hans moster.
Inget vittnar direkt att KL skulle vara mil bakom dennas störda sätt att försöka manipulera.
Citat:
Att låta vettig menar jag. Nu är det ju inte någon psyksjuk väninna eller herrbekant hon ska försöka manipulera utan hennes eget kollegium.
Nu är det inte läge att spy galla över brottsoffret... Tror inte rätten är så impade av sånt.
Exakt. Hon ska spela i en annan division, hon är ställd mot väggen och pressad.
Och hon kommer pressas vilket ska bli intressant att se reaktioner om det går live.
Citat:
Man kan anta att Ola har coachat en del då han fick bryta in och sansa henne under förhören.
Han bröt in, försökte begränsa. Till ingen nytta.