2020-11-01, 19:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Dom enda som hanterat covid-19 illa är Kineserna samt i vissa delstater som New-York.
Det är vad folk utanför vänsterbubblan tycker vilket är den överväldigande majoriteten.
Vad folk lastar demokraterna för är att dom inte reagerar på upplopp, mordbränder och kaos.
Det är därför inga polisorganisationer stödjer Biden. En laglös tillvaro utgör en betydligt större risk för din hälsa, din ekonomi och tom ditt liv än Covid-19.

Att säga att en sjukdom ska försvinna lagom till påsk och allt annat han har påstått trots att han visste om hur illa det troligen skulle bli redan i Januari för att inte tala om hur man valde att bara stänga ner resor från Kina men gjorde det väldigt sent mot Europa och specifikt Irland som man stängde absolut sist emot säger emot att kineserna har hanterat det sämre.

Hade Trump och republikanerna i senaten varit ansvarstagande så hade de röstat igenom en systematisk pandemihantering redan innan det hela exploderade, för att inte tala om att om USA hade hanterat smittan på samma sätt som Sydkorea så hade det troligen varit betydligt färre som nu satt och hoppades på att deras hyresvärdar har lite medmänsklighet.
2020-11-01, 19:16
Medlem
lajjjbans avatar
Trump hade 58.000 åskådare i Pennsylvania igår.

Biden och Obama hade 250 pers.

Men ni tror att demokraterna kommer dyka upp som gubben i lådan på valdagen och stå i fem timmar kö för att rösta på en korrupt, dement pedofil?
2020-11-01, 19:18
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ser bättre ut timme för timme. Jag tror också att Trump kan ta Pennsylvania, känner att pollsen är felaktiga där.

Opinionsundersökningarna skall man bara se som ett verktyg i mängden som globalisterna använder för att påverka valet.

Dom gjorde det 2016 och kommer att göra det igen.
Efteråt när röken lagt sig ursäktar dom sig med att det är svårt att mäta "populister" eller vad dom kallar det.

Det var många siffror som var uppåt väggarna 2016 och det är precis likadant nu 2020.

Men den här gången har vi minsann justerat undersökningarna, nu kan ni lita på oss, säger dom.

Påminner om detta: "According to this latest poll almost eight in ten (79 percent) of Trump supporters would not admit it to friends and family compared to 21 percent of Biden supporters."

https://www.express.co.uk/news/world/1354506/us-election-2020-donald-trump-win-poll-democracy-institute-joe-biden-swing-states/amp?__twitter_impression=true

1, skräm folk till tystnad med våld, censur, avskedande och hån.

2, få felaktiga svar i opinionsundersökningar.

3, skryt om hur omtyckt du är.

4,

Spännande ändå att enda stället biden-supportrar är dominerande är i op-undersökningar, kravaller/plundringstågen, NFL/nba-mijonärer, Hollywood, big-tech, i medie-bolagen och på reddit.
Inte glömma att Venezuela och Kinas diktatorer stödjer demokraterna.

Får se om dom kan vaska fram 65 miljoner röstsedlar med demokraterna.
2020-11-01, 19:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
De som kommer att jubla är :

-lobbyisterna..
-militärindustriella komplexet..
-den politiska och msm-eliten..(som är beroende av varandra)
-och alla som önskar en återgång till det gamla "pax americana"..(som orsakat mycket USA hat och död)

Glöm inte bort att de som även kommer att jubla är de som inte vill se fler personkulter kring politiker, jag hoppas att detta kan få några republikaner att vakna upp och sluta dyrka Reagan ovanpå det hela.

Politiker som gör bra ska man se upp till men man ska inte se deras agerande och resultat som något man skall kopiera, de arbetade inte under samma omständigheter som framtida politiker kommer att göra
2020-11-01, 19:23
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Tror trump tar 330 elektorsröster.

Varför så blygsam? 535 får man väl förmoda att han tar. Washington DC (3 elektorsröster) är "toss-up" enligt mina och Nixters beräkningar, så den kanske han eventuellt förlorar.
2020-11-01, 19:24
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Tror trump tar 330 elektorsröster.

325 tror jag på
2020-11-01, 19:27
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
325 tror jag på

Och jag höjer till 357
Kan sträcka mig till att det blir ett jämnare race, men absolut allt förutom typ Breitbart indikerar en Biden seger
2020-11-01, 19:28
Medlem
Till alla er som är bergsäkra på en trumpseger: ta allt ni äger, låna så mycket ni får och satsa. Ni får ju 2,7 gånger insatsen. Gratis pengar. Eller?
2020-11-01, 19:29
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Varför så blygsam? 535 får man väl förmoda att han tar. Washington DC (3 elektorsröster) är "toss-up" enligt mina och Nixters beräkningar, så den kanske han eventuellt förlorar.

Japp, kommer bli tight för Trump i Kalifornien och NY (toss up). Annars spikat.
2020-11-01, 19:30
Medlem
Någon som tror att alla upplopp kommer att sluta om Biden tar hem segern?
Skall bli intressant att se, hoppas att Trump vinner, men hade varit intressant att se om Biden vinner.

Det kommer ju tydligt visa vilka som står för förödelsen.
2020-11-01, 19:33
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag hoppas du inte skadar dig själv om Trump förlorar, det är nämligen inte hälsosamt att vara så besatt av en kandidat som du framställer dig som.

Ingen är besatt av Trump utom hans fiender.

Det handlar i grunden om:
Nationalism vs globalism.
Allas lika värde vs rasism / blm.

Vänstern förlorade mot kapitalet och globalisterna i samband med occypy wall street och Göteborgskravallerna (EU).

Trump kämpar mot dessa. Därför hatar ni honom.
Om han fortsatt spela golf och druckit champagne och samtidigt twittrat typiska vänsterradikala slogans, då hade ni blundat för hans skatteplanering, orangea hy och istället hyllat honom.
2020-11-01, 19:34
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Någon som tror att alla upplopp kommer att sluta om Biden tar hem segern?
Skall bli intressant att se, hoppas att Trump vinner, men hade varit intressant att se om Biden vinner.

Det kommer ju tydligt visa vilka som står för förödelsen.

Tror att det ekonomiska stödet kommer försvinna, och rörelsen med det.

mission accomplished

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in