2020-11-01, 17:35
Medlem
Vad är felet på Edwin? "Jag är mest ömsesidig"... VAFAN BETYDER DET? Du är möjligen mest ödmjuk, men det är du inte heller. Du är bara efterbliven Edwin.
Citera
2020-11-01, 18:13
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AckeDD
Nån som vet vart kåken ligger de bor i?

Stenungsund, utanför Göteborg
Citera
2020-11-01, 22:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Vad är felet på Edwin? "Jag är mest ömsesidig"... VAFAN BETYDER DET? Du är möjligen mest ödmjuk, men det är du inte heller. Du är bara efterbliven Edwin.
Haha han utstrålar verkligen ointelligens när han öppnar munnen.
Citera
2020-11-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Var kommer man ifrån om man pratar som han Edwin? Tänker på när han säger fottfajande ish, kan typ inte säga r. Borta blir botta.
Edwin kommer i från ett litet samhälle utanför Kalmar. Han slog igen i greta garbo modell tävling.
Citera
2020-11-02, 01:18
Medlem
Porrconny74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Varför visas dessa ointressanta människor på TV? Finns ju ingen anledning att lyfta tatuerad ointelligens som nåt trevligt, eller?
Frågan är inte varför det visas utan varför ni tittar på det.
Citera
2020-11-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Han stod för rätt bra underhållning när han var utomlands i värmen och brände näsan så den blev illröd. Han påminde då rätt mycket om bakterierna i "En cellsam historia".
Citera
2020-11-02, 16:08
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad har hänt med Adde? Kände knappt igen honom. Har han säckat ihop fullständigt under pandemin.

Haha undrar jag med. Det tog väl för hårt när en sådan het brud som Anna Lisa lämnade honom för gott.
Citera
2020-11-04, 15:25
Medlem
Addinator hade ju pumpat anabola inför tidigare säsonger.. nu är det väl slut med det

Och att Edwin inte kan säga r är för att han är från Kalmar, men sen försöker han låta som en stockholmare för hybris. Han tror han är känd i Kalmar Hahaha ingen vet vem han är utom kanske 18-åringarna han ligger med
Citera
2020-11-04, 15:31
Medlem
Läste att en tidigare deltagare är dömd för att ha strypt sin tjej och ytterligare en tidigare deltagare för misshandel, våld mkt tjänsteman o dödshot mot polis. Någon som vet vilka de är? Båda är män och offren för misshandel deras dåvarande flickvänner
Citera
2020-11-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulafisken92
Läste att en tidigare deltagare är dömd för att ha strypt sin tjej och ytterligare en tidigare deltagare för misshandel, våld mkt tjänsteman o dödshot mot polis. Någon som vet vilka de är? Båda är män och offren för misshandel deras dåvarande flickvänner

Undrar också. Kollade lexbase på Adam, Niklas, Edwin, Haidar. De som förekom var Niklas och Haidar, Adde är ju inte relevant eftersom han var man #3 i inlägget från bloggbevakning jag antar att du refererade till, och orkade inte leta igenom alla Marcus Johansson så vet inte om han är dömd eller inte. Sen behöver ju inte det betyda att just dessa är skyldiga, kanske är någon som kommer senare men hade varit intressant att veta vilka de är.
Citera
2020-11-05, 03:51
Medlem
IceEyess avatar
Citat:

Johannes? Han blev väl till och med dömd till fängelse om jag inte missminner mig?
Citera
2020-11-05, 10:17
Medlem
Citat:

Tänkte lite fel först och antog att dom menade denna säsong, men har nu hört att Kim ska vara man 1 och Robin man 2, samt Adde man 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in