2020-11-01, 13:42
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Skulle inte uttala mig om nått än, undersökningar är väldigt volitila, såg vi 2016
sen brukar man ofta underskatta den part som ses som provokativ i allmänhet hur man än mäter då svaren inte står sig rätt. Just nu är det definitivt stöd på trump som är provokativt då hatet är större till vänster än omvända.

Ja undersökningarna är volatila. Men för att Trump ska vinna måste de ha mer än dubbelt så fel procentuellt i swingstaterna än vad de hade 2016
2020-11-01, 13:44
Medlem
SuperVitings avatar
Har Biden gett upp Texas?
2020-11-01, 13:46
Medlem
SVT i ett nötskal.

"Biden leder stort inför presidentvalet i USA".
"Trump har en minimal chans att vinna valet".
2020-11-01, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
SVT i ett nötskal.

"Biden leder stort inför presidentvalet i USA".
"Trump har en minimal chans att vinna valet".

Hur ska de rapportera menar du?

"Utefter att 95% av alla undersökningar ger Biden största sannolikhet att vinna valet så tror vi, på SVT, att Trump har en super duper chans att vinna"
2020-11-01, 13:47
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Du lipar bara för att Trump inte bombar skiten ur alla andra länder. I din värld så är obomba bra, han fick ju fredspriset trots att han bombade extrem mycket.

Vänsteridioter är helt korrupta i sina hjärnor.

Så talar en begåvad svensk.

Samtidig som många andra skäms.

Inlägget du citerade handlade inte om Obama och du borde vara för korkad för att få skriva på nätet.
2020-11-01, 13:51
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Verkligen? Under H1N1-pandemin 2009 fick 60 miljoner amerikaner viruset. Lyckligtvis var det inte lika dödligt som Covid-19. Men om det hade varit det hade Obama och Biden varit ansvariga för många miljoner amerikaners död. Men vänsterliberal media hade ju inte varit hårda mot dom ändå.

Just det, man erkände faktiskt den dåliga hanteringen och man sa i intervjuer om att hade detta varit en pandemi med högre dödlighet (som Covid, som är en dropsmitta, medans H1N1 var luftburen) så hade det gått åt skogen då bara i USA så hade man över 60 miljoner fall. Så Obama och hans administration hade helt enkelt tur.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Chansen är också stor att han har tappat väljare pga dålig hantering av Covid-19 och andra saker innan dess

Tror det inte kommer påverka så mycket. En lämnar för Demokraterna och en ny ansluter sig. Tänk på att väldigt många som har företag som är beroende av att ha kunder i lokaler definitivt inte kommer rösta på Bidén. Därav kommer det nog ett stort tillskott från väljare i NY och stater där man har lockdown.
2020-11-01, 13:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Huvudrubrik på Text TV=Vänstervridna SVT
Trumps chans att vinna är 11%.Varför inte noll %
Var har dem hittat dessa 11% i Cnn polls
Har Demokraterna lyckats rigga valet?.Vi vet sedan förut att dem är bra på att fuska med röstersedlar
Vi vet att i många stater behöver du inte ens ha ID Legitimation som Demokraterna är för
Ett parti som gör allt för att vinna,hederlighet finns inte överhuvudtaget i deras vokabulär
2020-11-01, 14:00
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Hur ska de rapportera menar du?

"Utefter att 95% av alla undersökningar ger Biden största sannolikhet att vinna valet så tror vi, på SVT, att Trump har en super duper chans att vinna"

Källa på det?
2020-11-01, 14:01
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Fredlig demonstration?
De körde in i en av bilarna och försökte stoppa bussens framfart genom att köra framför den, samtidigt som de hetsade/skrek okvädesord mot dem. Det är inte normalt.

En fredlig missnöjesyttring utan våld, utan eld, utan dödsfall. Det kan inte bli fredligare än så och väldigt normalt jämfört med vänsterns missnöjesyttringar. En rolig kille som kör runt och förföljer Biden karavanen över hela USA i en likbil full med flaggor och pro Trump stickers och en logo på ena sidan som säger " COLLECTING DEMOCRAT VOTES ONE DEAD STIFF AT A TIME". Vad secret service än gör så lyckas dom inte hänga av honom
2020-11-01, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Källa på det?

Nej, jag överdrev för att illustrera min poäng.
Jag undrade över hur inlägget jag svarade på tänker sig att SVT ska skriva? De säger att majoriteten av undersökningarna säger att det är en väldigt liten chans för Trump att vinna, men artikeln poängterar också att OU var off 2016.
2020-11-01, 14:03
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Nej, jag överdrev för att illustrera min poäng.
Hur menar du att SVT ska rapportera? De säger att majoriteten av undersökningarna säger att det är en väldigt liten chans för Trump att vinna, men artikeln poängterar också att OU var off 2016.
Hur bör det skrivas menar du?

Men det var ju det jag efterfrågade? Senaste undersökningarna som gjorts. Finns verkligen inget som tyder på att Biden skulle vinna rent praktiskt. Han syns ju knappt nu om man jämför med Trump.
2020-11-01, 14:05
Medlem
Skillys avatar
2 dagar kvar till clownens avslutningsshow.

Och oddsen fortsatt katastrofala.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in