Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Fortfarande väldigt lite diskussion om vad som händer när Trump förlorar, ni kommer att bli lite överraskade på Onsdag tror jag..
Jag tror inte han erkänner sin förlust och lämnar inte nåt Consession speech.
Vet alla att hela systemet i US bygger på att förloraren erkänner sin förlust och avgår? om han inte gör det så är hela landet i en gråzon, helt allvarligt.
Hoppas jag har fel, men Trump själv har ju alltså sagt åtskilliga gånger att han inte accepterar ett nederlag, han sa för övrigt detsamma 2016, skillnaden är att han nu sitter i Vitahuset....
Trump kommer inte att acceptera ett nederlag. För isåfall är det slut inte bara med USA, utan hela mänskligheten. Men han kan omöjligt förlora ärligt. Enda chansen demokraterna kan vinna är genom valfusk, Trump har samlat mycket bevis för detta valfusk. Det har jag med. Jag har över 30 instanser, hur många exempel tror du då inte Trump har? Det finns ingen anledning för honom att avgå med det valfusk vi sett hittills, ens om han "förlorar". Det är fullkomligt ologiskt det är ju bara att titta på folket som kommer för att lyssna när de talar. Joe Biden 0-30 Trump 30 000+
då kanske du förstår hur mycket valfusk som pågår. mail-in-ballots är lätt att fuska med.