2020-10-31, 08:18
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Billigt är det fan inte. Särskilt med tanke på hur mediokert det är.

Vet inte vad det kostar i Sverige, men tex i Riga, Prag eller för den delen vilket gammalt öststatsland som helst ute i Europa så får man ge sådär 20-25 kr för ett mål med kyckling, pommes och dricka.
Citera
2020-10-31, 11:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Vet inte vad det kostar i Sverige, men tex i Riga, Prag eller för den delen vilket gammalt öststatsland som helst ute i Europa så får man ge sådär 20-25 kr för ett mål med kyckling, pommes och dricka.
Då är det ju okej, men å andra sidan så är ju allt förhållandevis billigt i f.d. östblocket. Det är inte så ohyggligt mycket dyrare att käka på en riktig restaurang.

Har aldrig ätit det i Sverige eftersom dom gånger jag har gjort det utomlands så har det varit en besvikelse. Det är dessutom fler år sen så det enda jag minns är att det var dyrt.
Citera
2020-11-01, 10:34
Medlem
önskar kfc fanns här.
Citera
2020-11-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instantkaffe
önskar kfc fanns här.
KFC finns väl i Mölndal i gbg.
Men har ju inte fått bra rec
Senast redigerad av Eagle5555 2020-11-01 kl. 13:41.
Citera
2020-11-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle5555
KFC finns väl i Mölndal i gbg.
Men har ju inte fått bra rec

Ska finnas på Östra Larmgatan 16 i Göteborg också.

På tal om recensioner, finns det någon KFC som har fått övervägande bra recensioner? Betyder det i så fall att somliga KFC är bättre än andra? Jag har bara besökt en, men var inte imponerad direkt.
Citera
2020-11-01, 21:23
Moderator
zanteras avatar
Ätit på KFC 3 gånger sen de öppnade här, 1 gång med en polare då vi var lite intresserade av att se vad hypen handlade om, 2 gånger efter det på lunchen på jobbet då arbetet ligger i närheten.

Var ganska besviken efter första 2 gångerna - inte dåligt men mest en axelryckning. Testade menyerna på burgarna med pommes och hela köret.

Senast körde jag lite mer budget och det var faktiskt ganska hyfsat. De hade någon 'basic' burgare med lite starkare sås på för 15kr som jag gillade mer än BBQ Zinger eller vad den heter som kostar betydligt mer. Skulle det bli lunch här igen så tror jag att det blir 3-4 st sånna beroende på hur hungrig man är.
Citera
2021-06-28, 17:00
Medlem
Deras nya burgare Zuper Hot är fantastisk måste jag säga. Definitivt deras godaste meny hittills.
Citera
2021-07-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Deras nya burgare Zuper Hot är fantastisk måste jag säga. Definitivt deras godaste meny hittills.

Den är helt ok men tyvärr så tar det ju minst 20-30 minuter att få maten, iaf på kvällstid och i Bromma.
Citera
2021-08-11, 02:44
Medlem
Rebali179s avatar
Det pratades om att KFC skulle öppna i Linköping Östergötland.
Någon som vet något om det blir av
Citera
2021-08-21, 19:54
Bannlyst
KFC det äckligaste som finns?

Det är typ fjärde eller femte gången jag testar skiten. Denna gången var jag i deras restaurang vid Mölndal här i Gbg.

Fy fan, inte alls krispigt, och inte heller nån speciell kryddning, hur kan folk tycka det är speciellt? Åt small mix bucket med orignal recipe bucket.

Vad är det som är gott där egentligen?

Kyckligen är mesta dels torr, och ibland känner man själva smaken av kyckligen, alltså det är inte bra kryddat, typ som när lamm smakar kofta om ni fattar...

Det enda som var ok var väl stripsen och hot wingsen, dom var inte heller bra, men ok i alla fall. ( om man är hungrig )
Citera
2021-08-21, 20:01
Medlem
voidvagues avatar
Det är ingen som har sagt att KFC är gott, vad fan svamlar du om ditt schizo?

Ta din medicin.

KFC är som Mcdonalds, det går ner när man är påverkad.
Citera
2021-08-21, 20:05
Avslutad
Du får gå dit oftare.
Det är samma sak med mcdonalds.

Det är så mycket skit i deras mat så man blir beroende.
Det är lite så dom har byggt upp sitt imperium. In med så mycket skit som möjligt

Inte många som tycker att öl smakar gott första gången.
Eller snus eller cigaretter.
Man måste tvinga i sig skiten. Till slut så har man ett beroende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in