Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-01, 11:37
Medlem
Håll käften på er. Skulle jag varit sotis så är det väl på Farzan isåfall, som är ovanligt poppis bland brudarna.
Citera
2020-11-01, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MycketOintressant8
Det fetade. Kan hålla med om liknande när man väl fått till dejt. Pratade med en polare som väl är "average" som jag. Hans bild var som min av Tinder, att det är ett jävla jobb att få till dejt, men när det väl blir dejt så går det oftast "bra" (dvs fler dejter och/eller ligga direkt).

Det är perioder för mig på tinder. I september drog jag hem 4 tjejer från tinder. Sen blev jag shadowbannad i början av oktober och nu när jag skaffade nytt konto får jag knappt några matchningar.
Citera
2020-11-01, 11:41
Medlem
Unisertits avatar
Jag lyckas få rätt många första dejter där vi oftast möts upp i en bar närheten av där jag bor. 80% av tjejerna vill hänga med hem på lite vindrickande. Väl hemma, tänder jag ljus, spelar lite musik och bjuder på vin. Slutar 100% av fallen att vi bara snackar om allt möjligt tills det blir midnatt och hon blir trött och vill hem. Några tips? 😅

Tycker oftast att dom verkar så återhållsamma så jag ser aldrig någon öppning.
Citera
2020-11-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Det är perioder för mig på tinder. I september drog jag hem 4 tjejer från tinder. Sen blev jag shadowbannad i början av oktober och nu när jag skaffade nytt konto får jag knappt några matchningar.
Då ligger du högre i popularitet innan shadow ban. Skumt att du blev shadowbannad, låter som att du var rätt poppis innan. (Utan att jag orkar gå tillbaka till dina tidigare inlägg för att kolla.)
Citera
2020-11-01, 11:42
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Lätt o bli svartsjuk eller bitter. Skyll inte på honom utan på tinders algoritm fungerar olika för olika personer.

Jag exempelvis får oftast höra jag är sexig eller snygg när jag träffar tjejer ute men på tinder knappt nån match i veckan.
Man ska ju också veta vilka profiler som är som populärast på Tinder: De som attraherar precis alla grupper, även de som man aldrig skulle ta i med tång och som utgör en relativt stor andel.

Alla gör inte en profil som vem som helst kan tänka sig knulla. Min var definitivt inte optimerad för att få flest möjliga likes av diverse WT och jag attraherade mestadels välutbildade, reserverade kvinnor, en vad jag kan tänka mig på appen liten grupp. Kvalitet framför kvantitet.

För största möjliga antal likes/matchningar bör man ha en ganska neutral profil som lockar alltifrån socialfall till överläkare.

Visst bedöms man efter sitt utseende, men en snygg kille med tråkiga bilder kan rimligen inte räkna med att få ett lika bra utfall som en snygg kille med intressanta bilder.
Senast redigerad av lakritc 2020-11-01 kl. 11:57.
Citera
2020-11-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Man ska ju också veta vilka profiler som är som mest attraktiva på Tinder: De som attraherar precis alla grupper, även de som man aldrig skulle ta i med tång och som utgör en relativt stor andel.

Alla gör inte en profil som vem som helst kan tänka sig knulla. Min var definitivt inte optimerad för att få flest möjliga likes av diverse WT och jag attraherade mestadels välutbildade, reserverade kvinnor, en vad jag kan tänka mig på appen liten grupp. Kvalitet framför kvantitet.
Jag förstår din avsikt. Men om du tror att du har den möjligheten, varför inte skapa en profil som gillas överlag och sen väljer du själv vilka tjejer du swipear på? Eller tror du att du missar kvaliteten då?
Citera
2020-11-01, 11:54
Medlem
Citat:
Då ligger du högre i popularitet innan shadow ban. Skumt att du blev shadowbannad, låter som att du var rätt poppis innan. (Utan att jag orkar gå tillbaka till dina tidigare inlägg för att kolla.)

Fick 1-2 match per dag innan shadowban.

Nu är det bara deppigt. Inga likes och man bara swipar inga match heller eller så trillar det nån antigen dålig match som de inte svarar eller flera tusen km bort.
Citera
2020-11-01, 11:57
Medlem
Citat:
Fick 1-2 match per dag innan shadowban.

Nu är det bara deppigt. Inga likes och man bara swipar inga match heller eller så trillar det nån antigen dålig match som de inte svarar eller flera tusen km bort.
Hur länge fick du 1-2 matchningar per dag? Bor du i storstadsregion eller på annat ställe?

Låter iaf som att du är shadowbannad när inget hände efter att du startade om.
Citera
2020-11-01, 12:09
Medlem
Citat:
Hur länge fick du 1-2 matchningar per dag? Bor du i storstadsregion eller på annat ställe?

Låter iaf som att du är shadowbannad när inget hände efter att du startade om.

Sthlm.

Jag skrev att jag blev bannad sen efter det hände detta att jag inte får match som förr. Så antar att jag är shadow och de har mina uppgifter med hjälp av ansiktsigenkänning då jag gjorde ett stort misstag att verifiera mig.
Har använd gamla bilder, orkar verkligen inte ta nya. Är heller inte fotogenisk direkt.
Senast redigerad av blade99 2020-11-01 kl. 12:12.
Citera
2020-11-01, 12:12
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Jag förstår din avsikt. Men om du tror att du har den möjligheten, varför inte skapa en profil som gillas överlag och sen väljer du själv vilka tjejer du swipear på? Eller tror du att du missar kvaliteten då?
Det går naturligtvis. Min poäng är att en bild på en snygg man i bar överkropp och ett passande sammanhang troligtvis hade fått fler matchningar än en bild på en lika snygg, men välklädd man i ett mer stelt sammanhang. Profiler, inte personer bedöms.

För att lyckas bäst på Tider bör man nog använda det för ligg och, om man vill dejta, hoppas på att ändå någon sådan person.

Möjligt att man enklast får kvalitet genom kvantitet.
Citera
2020-11-01, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det går naturligtvis. Min poäng är att en bild på en snygg man i bar överkropp och ett passande sammanhang troligtvis hade fått fler matchningar än en bild på en lika snygg, men välklädd man i ett mer stelt sammanhang.

För att lyckas bäst på Tider bör man nog använda det för ligg och, om man vill dejta, hoppas på att ändå någon sådan person.

Tinder är till för att ligga den som säger något annat lurar sig själv och andra.

Men det gäller såklart inte alla, vissa har inte utseendet eller sex appeal. Då kan det vara lugnt och säga att man inte söker sex helt öppet och vara mer på den försiktiga sidan.
Citera
2020-11-01, 12:19
Medlem
Citat:
Sthlm.

Jag skrev att jag blev bannad sen efter det hände detta att jag inte får match som förr. Så antar att jag är shadow och de har mina uppgifter med hjälp av ansiktsigenkänning då jag gjorde ett stort misstag att verifiera mig.
Har använd gamla bilder, orkar verkligen inte ta nya. Är heller inte fotogenisk direkt.
Aktuellt att stänga av kontot i tre månader då? Om du inte pallar med att göra de åtgärder som nämnts i tråden för att bli av med din shadow ban.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in