Citat:
Men herregud du har ju liksom inga belägg för dina påståenden. Jag har som sagt själv varit antarktis och det finns inget midnattssol, fatta det nångång!
Jag har gömt kartboken på ett säkert ställa så att inte cia,fbi eller säpo kan ta den. Den kommer läckas ut om nått händer mig
Jag har gömt kartboken på ett säkert ställa så att inte cia,fbi eller säpo kan ta den. Den kommer läckas ut om nått händer mig
Det är ok att du har gömt den. Du får helt enkelt beskriva i ord hur det ser ut. Du kan väl börja med att berätta vart på sydpolen du var? I din värld är ju det området helt enormt och för oss övriga är det intressant att veta vart du var. Sen vore det toppen om du kunde iaf beskriva din flygrutt och hur du tog dig dit?
Det skulle ju faktiskt kunna vara så att din tripp till Antarktis och din kartbok egentligen bara är en misslyckad syratripp. Eller hur? För du ger oss liksom inget som vi kan verifiera. Nu kan vi bara lita på ditt ord och det förstår du också att det är inte värt ett skit när vi genom vetenskapliga studier kan visa på att det inte stämmer. Så vi behöver nått att ”ta på”. Så om du kan sitta här och skriva bakom VPN och anti tracking system och vad du nu inbillar dig att du har, så att inte hela världens säkerhetstjänster hittar dig kan du säkert fota en bild av din hemliga kartbok och lägga upp?
Jag är på riktigt jättenyfiken på hur den ser ut. Vill du inte lägga upp den publik kan du maila mig privat så kan jag lägga ut den och säga att jag har kartboken så är det mig som Säpo och hela världens säkerhetstjänster burar in.
PM:a mig privat så får du min mailadress.