2020-10-31, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Nix!

Epstein förhördes många gånger genom åren och satt häktad när han tog livet av sig.
Detta har inte skett med Hunter, trots att polis och FBI känt till uppgifterna i ett år och att lagstiftningen är kristallklar kring misstanke om misstänkt pedofili att denna ska ske skyndsamt och att sociala myndigheterna ska omedelbart kopplas in. Inget av detta har skett vilket är ett bevis på att uppgifterna är för svaga för att ens kalla på förhör.
Epstein skyddades precis som bidens.
Det förekommer att kriminella skyddas av säkerhetstjänsterna.
Därför blir de inte dömda, för det är ju det du pratar om, dömd i domstol.
Och vad svarade du nix på för du säger ju samma sak som jag säger?
Senast redigerad av bitamin-CE 2020-10-31 kl. 19:42.
Citera
2020-10-31, 19:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Tror hon är 16 idag.
Hon verkar vara på smällen också. Eller har varit. Denna bild låg ute på en av hennes vänners instagram, men fick så mycket uppmärksamhet att hon tog ner den. Den han dock sparas undan av anons, som tur är.

https://imgur.com/a/sd5L6fz#Cj5I85X

Nedan kommentar tagen ifrån annat forum beskriver lite vilken bevisningen är.

Boken hon läser, är det inte Joe's ansikte i mitten?
Citera
2020-10-31, 19:51
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Boken hon läser, är det inte Joe's ansikte i mitten?

Jo boken är kanske det mest intressanta. Hon kanske vill sända en signal? På framsidan verkar alla de demokratiska kandidaterna i årets val finnas med, klobuchar närmast, sedan bernie sanders, sedan joe biden ja. Det är iaf vad jag tycker det ser ut som.

Boken har fått bra betyg på amazon, handlar om korruption bland alla dessa profiler, clinton-cash osv.

Det borde såklart finnas lite om Joe Biden också, men vad motiverade henne att läsa den boken, det känns inte som en bok som en 16-åring ska läsa. Det måste vara någon form av signal.

https://www.amazon.com/Profiles-Corruption-Peter-Schweizer/dp/006289790X

Edit: Det är nog Kamala Harris närmast, klobuchar är längre bort på omslaget.
Senast redigerad av NeoVain 2020-10-31 kl. 19:59.
Citera
2020-10-31, 19:58
Medlem
Citat:
Jo boken är kanske det mest intressanta. Hon kanske vill sända en signal? På framsidan verkar alla de demokratiska kandidaterna i årets val finnas med, klobuchar närmast, sedan bernie sanders, sedan joe biden ja. Det är iaf vad jag tycker det ser ut som.

Boken har fått bra betyg på amazon, handlar om korruption bland alla dessa profiler, clinton-cash osv.

Det borde såklart finnas lite om Joe Biden också, men vad motiverade henne att läsa den boken, det känns inte som en bok som en 16-åring ska läsa. Det måste vara någon form av signal.

Kan inte se vad det är för märkligt att en sextonåring kan läsa? Är inte det väldigt normalt?

Det som inte gynnar Trumps läger är ju uthängandet av den här brorsdottern. Och även andra som figurerat på bild och folk snackar om. Det är så osmakligt att man undrar hur det står till egentligen?

Det var därför Tucker la ner. Det hela är så överdrivet. Även om någon i en teveshow inte hänger ut kvinnorna och den eventuella flickan så kopplas man ovederhäftigt ihop med det uthängandet av kvinnorna.

Man offrar människor. Ser inte så snygg ut. Som om de här människorna inte var människor. Mycket märkliga människor som vill sitta på nätet och påstå saker utan bevis. Själlösa. Bara för att man har politiska mål så kan man inte bete sig hursomhelst utan att folk äcklas av ens vidrighet.
Senast redigerad av sirup 2020-10-31 kl. 20:49.
Citera
2020-10-31, 20:14
Medlem
LadySwedens avatar
De här anklagelserna mot Steve Bannon om bedrägeri och pengatvätt, vilket land anklagar honom för det?

Enligt TS är målet med släppet att bryta CCPs makt. Kan en konsekvens i förlängningen bli att så sker?

Om Bannon och kinesisk opposition verkligen sitter på massor med material från CCP kan detta förändra spelplanen om makten helt, över hela världen.
Citera
2020-10-31, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Epstein skyddades precis som bidens.
Det förekommer att kriminella skyddas av säkerhetstjänsterna.
Därför blir de inte dömda, för det är ju det du pratar om, dömd i domstol.
Och vad svarade du nix på för du säger ju samma sak som jag säger?

Jag svarade nix på din sista fråga.

Visst skyddas en del resursstarka människor från fällande åtal, framförallt pga att de kan betala ofantligt mycket för advokater, men de skyddas verkligen inte från att förhöras vilket var min poäng att Hunter ens blivit kallad till trots att polis och FBI känt till uppgifterna i ett år.
Citera
2020-10-31, 20:24
Medlem
Citat:
Har det gått dig under radarn att "bevis" kan fabriceras och foton manipuleras?
Inte ovanligt när det finns väldigt starka motiv bakom det.

Är du medveten om att våldtäkt mot barn enligt amerikansk lagstiftning kräver att ärendet utreds skyndsamt och att man underrättar de sociala myndigheterna för att skydda eventuella offer? FBI och polis har känt till uppgifterna i ett år och inget av detta har skett. Man har inte ens funnit anledning att hålla förhör på grundval av uppgifterna.

Försök dig nu på en slutledning utifrån dessa uppgifter utan att gå all in konspiration, så inser du hur det ligger med den vattentäta bevisningen som enligt några foliehattar i tråden bevisar att Hunter gjort sig skyldig till våldtäkt mot barn.
Att säga att sms'en är fabricerade är faktiskt en konspirationsteori. Föreslår att du startar en tråd om det där. Eller menar du att du har några bevis på det? Annars kan du nog sluta tjata om det, sett dig skriva det över 20-talet ggr nu.
Citera
2020-10-31, 20:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Den har varit uppe i tråden innan. Men vänster eliten fördömer uppgifterna pga att någon i så fall stulit dagboken, eller hur det nu var. Jag tappar deras tråd hela tiden.
Nja, det handlar väl mer om att den enda kända källan till dagboken är en ökänd idiotkälla för falska fakta och konspirationsteorier...

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
I Sverige håller det där inte vatten för fem öre rent juridiskt, ty här råder fri bevisning. Det innebär att det inte spelar någon roll hur bevismaterialet erhållits, det måste beaktas likväl. Finns inget skäl till varför vi inte skulle kunna tillämpa samma princip här på FB. Bara för att information stulits från någon betyder inte det att den är mindre sann. I så fall måste man till att vederlägga själva uppgifterna.

Vi har dock krav på nån form av spårbarhet, men i det här fallet finns ju ingen som helst konstaterad koppling till Ashley...
Citera
2020-10-31, 20:30
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

https://www.amazon.com/Profiles-Corruption-Peter-Schweizer/dp/006289790X

Edit: Det är nog Kamala Harris närmast, klobuchar är längre bort på omslaget.

Precis inne på samma spår. Jag skulle aldrig läsa en bok om Trumps korruption utan avfärda den som propaganda t. ex.
Kan det vara så att Hunter och hon är ett "lolita" par? Och på så sätt blivit avfälda från resten av familjen?
Datorn skulle då kunna vara en hämnd mot familjens överhuvud.
Citera
2020-10-31, 20:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
De här anklagelserna mot Steve Bannon om bedrägeri och pengatvätt, vilket land anklagar honom för det?

Enligt TS är målet med släppet att bryta CCPs makt. Kan en konsekvens i förlängningen bli att så sker?
e
Om Bannon och kinesisk opposition verkligen sitter på massor med material från CCP kan detta förändra spelplanen om makten helt, över hela världen.

Historien är skrämmande om den stämmer att Kina lyckats infiltrera usa så som hävdas. Samtidigt skänker det hopp om en bättre morgondag då det nu finns möjlighet att vidta åtgärder.
Jag är inte främmande för en tvångsförvaltning av Kina.
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-10-31 kl. 21:19.
Citera
2020-10-31, 21:10
Bannlyst
Biden utökar ledningen för tredje dagen i rad i opinonsundersökningarna. När Trump stod mot Hillary så var det tvärt om Trump som knapade in den sista veckan, Jag tror att en del i orsaken står att finna i att väljarna inte längre står ut med Trump-lägrets vidriga plantering av konspirationer eller dess högertroll som okritiskt, anings- och omdömeslöst sväljer betet med hull och hår och sprider det vidare, trots att barn skadas av det. Man har helt enkelt fått nog och vill inte vara en del av farsen. Det var nog en politisk konsekvens som upphovsmakarna till smutskastningskampanjen inte hade räknat med.
Citera
2020-10-31, 21:15
Medlem
Citat:
Biden utökar ledningen för tredje dagen i rad i opinonsundersökningarna. När Trump stod mot Hillary så var det tvärt om Trump som knapade in den sista veckan, Jag tror att en del i orsaken står att finna i att väljarna inte längre står ut med Trump-lägrets vidriga plantering av konspirationer eller dess högertroll som okritiskt, anings- och omdömeslöst sväljer betet med hull och hår och sprider det vidare, trots att barn skadas av det. Man har helt enkelt fått nog och vill inte vara en del av farsen. Det var nog en politisk konsekvens som upphovsmakarna till smutskastningskampanjen inte hade räknat med.

Jag tror att upphovsmännen levt i en värld där de eggat varandra till allt större galenskap. Den här Martin Aspen visar ju på galenskapen är vid. Bannon kanske är lovad en pardon från sina brott av att lura pengar av trumpfansen för muren, som han använde på sig själv i stället? Det ligger ju ofta en väldig egennytta i saken när det hela går överstyr. Man är så kåt på att vinna något att man tappar normalt tänkande.

Att hänga ut alla de här kvinnorna tror jag var så extremt dumt att man faktiskt baxnar. De tycks ha glömt bort hur normala människor fungerar. De gillar inte sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in