2020-10-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

så lösning är inte bra?

Nå har jeg jo, for første gang i dag, sett Hagen på TV, og nå vet jeg at han aldri kommer til å saksøke de ansvarlige hos politiet. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Hadde det vært meg, ville jeg brukt så mange millioner som trengtes for å filleriste alle i etterforskningen.
Citera
2020-10-31, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag har nu sett den här Tom Hagen intervjun:

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120/avspiller

Från 1:38-17:17

Jag har normalt en ovanligt bra känsla för när en person ljuger,
dom som känner mig bra säger att det är omöjligt at ljuga för mig utan att jag upptäcker det.

Men när det rör sig om denna intervju så lyckas jag inte läsa av om Tom Hagen ljuger eller om han talar sanning.

Det jag tycker är allra mest framträdande i intervjuet är att TOM HAGEN VÄRKAR MYCKET NERVÖS!

Om denna nervositet kommer sig av lögn och skuld eller allmän mänsklig nervositet, ja det vet inte jag.

Någon som vet om den hela oklippta intervju finns att se någonstans ?
Her tror jeg at hele det direktesendte intervjuet er (det som ikke var klipt like mye som det andre).
https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen
Citera
2020-10-31, 23:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Nå har jeg jo, for første gang i dag, sett Hagen på TV, og nå vet jeg at han aldri kommer til å saksøke de ansvarlige hos politiet. Så sånn sett spiller det ingen rolle. Hadde det vært meg, ville jeg brukt så mange millioner som trengtes for å filleriste alle i etterforskningen.

så det enda i det här fallet som betyder något för dig är att polisen misslyckas?
Citera
2020-10-31, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Temaet er. Kutt ut løgn og skittkasting på AE. Har du ikke bedre argumenter så bør du tie stille fremfor å klistre allskens du ikke vet noe om på henne.

Dette er mitt siste svar til deg:
Kutt ut dobbeltmoralen!
Du har gjentatte ganger direkte/indirekte beskyldt TH for drap.
Vi vet ikke hvem som er gjerningspersonene bak dette.

Du blir krakilsk, hvis noen så mye som antyder noe som helst om AEH.
Noen har luftet teorier om at AEH kan ha vært utro.
Hvorfor går du ikke i strupen på dem?
Citera
2020-10-31, 23:25
Medlem
Citat:
så det enda i det här fallet som betyder något för dig är att polisen misslyckas?

Ja, egentlig. Fordi jeg er opprørt over hvordan politiet har opptrådt som amatører. Og egentlig er jeg like oppgitt over hvordan VG har opptrådt som selvopphøyde detektiver, men uten fantasi til å tenke at politiet har vært fanget i et bekreftelsessyndrom.
Selvfølgelig vil jeg gjerne også at saken skal oppklares, men det har andreprioritet.
Senast redigerad av Sandemose 2020-10-31 kl. 23:28.
Citera
2020-10-31, 23:26
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hvordan gikk det med dette tipset?
Du skulle kontakte politiet, har du fått tilbakemelding?

Jag skickade inn hela mit dokument med diverse tips info till polisen, fick mail tillbaka med tack för tipset, och att dom kontaktar mig om de behöver ytterligare info, men har inte hört från dom
sedan dess.

Mitt dokument innehöll:

Personens namn, ålder, diverse språk, job, fritid, tilknytning till Lørenskog etc.
Både foto og video som visar personen och det som kan förbinda personen med åstedet.
Info som visar vad som förbinder personen med Tom Hagen
Info om hur jag kom på denna personen.
med mera....
Citera
2020-10-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Altså, normale ville vel være at han vil be dem si hvor kona er? Burde vel være det første han svarer? Spesielt.
Du kan ikke ha hørt det samme intervjuet. Her er det TH svarte på det spørsmålet fra journalisten:

Intervjuer: "Hvis noen har tatt henne, hva vil du si til dem?"
TH:"Hvis hun er i live, er bønnen stor om å levere. Hvis det skulle være er en annen utgang, er det å fortelle hvor det kan være."
12.05 -12.43 her: https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-31 kl. 23:33.
Citera
2020-10-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag skickade inn hela mit dokument med diverse tips info till polisen, fick mail tillbaka med tack för tipset, och att dom kontaktar mig om de behöver ytterligare info, men har inte hört från dom
sedan dess.

Mitt dokument innehöll:

Personens namn, ålder, diverse språk, job, fritid, tilknytning till Lørenskog etc.
Både foto og video som visar personen och det som kan förbinda personen med åstedet.
Info som visar vad som förbinder personen med Tom Hagen
Info om hur jag kom på denna personen.
med mera....

Takk!
Tenk hvis det er en av brikkene som mangler..
Citera
2020-10-31, 23:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ja, egentlig. Fordi jeg er opprørt over hvordan politiet har opptrådt som amatører. Og egentlig er jeg like oppgitt over hvordan VG har opptrådt som selvopphøyde detektiver, men uten fantasi til å tenke at politiet har vært fanget i et bekreftelsessyndrom.
Selvfølgelig vil jeg gjerne også at saken skal oppklares, men det har andreprioritet.

ang, vg då är du helt historielös...
För min del är det enda som är viktigt att ärendet får en lösning, därför har jag inte tillbringat så mycket tid i denna tråd de senaste månaderna, alldeles för mycket som inte har med detta fall här...
Citera
2020-10-31, 23:34
Medlem
Døren til venstre for den røde stolen, er det toalettet? Rett ned en trapp ved siden av. Eller til garasjen.
Tenker det ikke er lett å unngå trappen i et basketak. Det er så trangt.

Ville hun søkt tilflukt der med noen i hælene? Bredere dør ut synes jeg.

Ser at det er tepper. Og han har sko på. Og det er gjerne ikke så mye plass å løpe eller kravle i full fart. Så hun var sikkert ikke så vanskelig å få tak i.
Citera
2020-10-31, 23:34
Medlem
Citat:
ang, vg då är du helt historielös...
För min del är det enda som är viktigt att ärendet får en lösning, därför har jag inte tillbringat så mycket tid i denna tråd de senaste månaderna, alldeles för mycket som inte har med detta fall här...

Men til gjengjeld bidrar du mye i "Försvunna personer"!
Klokset*-tråden var interessant!
Citera
2020-10-31, 23:36
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Takk!
Tenk hvis det er en av brikkene som mangler..

Ja man kan ju bara hoppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in