2020-10-31, 23:08
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
En kyniker er en person som ikke tror på ideelle motiver, jeg så en fyr som savner kona si.
Det inntrykket hadde jeg også. TH savnet AEH. Hvis saken skal løses en gang tenker jeg hypoteser som er teoretisk mulig bør holdes åpent

At det har gått 2 år uten at saken er løst kan tyde på at noe skjedde i S4 som få tror kan være mulig. F.eks et Gone Girl -plott
Citera
2020-10-31, 23:08
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det stemmer sikkert. Desto bedre. Regner med at de gjør et "it's a wrap"-bilde når saken blir henlagt og de må flytte hjem til hverdagen igjen. Hvis de i tillegg publiserer bildet, vet vi hvem som skal stilles til ansvar for misæren.

så lösning är inte bra?
Citera
2020-10-31, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Han hadde nok gnidd rå løk på hendene. For å få ønsket effekt, tok han seg ofte til ansiktet.
Er det bare jeg som har gjennomskuet dette trikset?
Ja, du har nok rett. Bare dyppe litt hvitløk eller løk på øyeeplene
Citera
2020-10-31, 23:09
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hva tenker du om stemmen hans? Den er veldig klar og sterk tross følelsene og tårene. Ikke noe spor til gråt i stemmen, bare i øynene og mimikken.

Min uppfattelse är att han är mycket duktig på at kontrollera sin röst, men hans kroppsspråk
kan han inte kontrollera lika bra, den avslöja hans nervösitet.
Citera
2020-10-31, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Med mindre du er nær betrodd venninne, så vet vet heller ikke du noen ting om private detaljer fra AEs liv.

Jeg sa ikke at du var nevropatiekspert. Jeg skrev at "Dette er et unntak, dette fjolleriet er på nivå med nevropatieksperten". Det bør være innlysende at jeg siktet til en annen enn deg. Har du fulgt med i tråden, så skjønner du hvem jeg sikter til.

Temaet er. Kutt ut løgn og skittkasting på AE. Har du ikke bedre argumenter så bør du tie stille fremfor å klistre allskens du ikke vet noe om på henne.
Citera
2020-10-31, 23:11
Medlem
Citat:
Dette er enkelt. Alle her inne ville vært nervøse første gang de skulle på TV. 70-åringer blir jo nervøse når du setter et kamera foran dem uansett. TH er dessuten ikke dum. Han vet at journalisten tviler på om han snakker sant, at naboer gjør det og at mye står på spill. Klart han er nervøs.

Og, dette intervjuet var garantert ikke etter eget ønske. SH og bistandsadvokaten til barna, og muligens barna, har til slutt greid å overtale ham. Men dette har nok modnet over tid, det er ikke noe som dukket opp i tankene igår.
Citera
2020-10-31, 23:13
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Dette er enkelt. Alle her inne ville vært nervøse første gang de skulle på TV. 70-åringer blir jo nervøse når du setter et kamera foran dem uansett. TH er dessuten ikke dum. Han vet at journalisten tviler på om han snakker sant, at naboer gjør det og at mye står på spill. Klart han er nervøs.

Jo och som jag skrev så vet jag heller inte om hans nervösitet kommer sig av lögn och skuld eller allmän mänsklig nervositet.
Citera
2020-10-31, 23:13
Medlem
Citat:
Hold opp! Det er ikke mulig å lese tegn på skyld i det intervjuet. Du må se det og tenke ditt. ... men dessverre er det slik at de fleste av oss har gjort oss opp en mening på forhånd, og dermed rammes vi av det samme tunnelsynet ...

Enig ! Når jeg gikk inn her i kveld, tenkte jeg at nå må vel alle skjønne at TH er uskyldig etter dette intevjuet. Håper de skammer seg skikkelig.

Og så fortsetter det bare. Jeg tror nok de fleste tenker som oss, men vil ikke innrømme det etter å ha stemplet han i 2 år.
Citera
2020-10-31, 23:15
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg tror ikke at et uklipt intervju er publisert. Det video-intervjuet som var lengst (på Nrk direktesending) finner jeg ikke nå. På dette video-intervjuet er store deler av det førstnevnte klippet bort: https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-har-ikke-noe-a-tilsta-1.15223540

Ok, tack för svar, vi får hoppas a tt hela oklippta intervjun på ett tidspunkt kommer att friges.
Citera
2020-10-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag har nu sett den här Tom Hagen intervjun:

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120/avspiller

Från 1:38-17:17

Jag har normalt en ovanligt bra känsla för när en person ljuger,
dom som känner mig bra säger att det är omöjligt at ljuga för mig utan att jag upptäcker det.

Men när det rör sig om denna intervju så lyckas jag inte läsa av om Tom Hagen ljuger eller om han talar sanning.

Det jag tycker är allra mest framträdande i intervjuet är att TOM HAGEN VÄRKAR MYCKET NERVÖS!

Om denna nervositet kommer sig av lögn och skuld eller allmän mänsklig nervositet, ja det vet inte jag.

Någon som vet om den hela oklippta intervju finns att se någonstans ?

Hvordan gikk det med dette tipset?
Du skulle kontakte politiet, har du fått tilbakemelding?
Citera
2020-10-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det inntrykket hadde jeg også. TH savnet AEH. Hvis saken skal løses en gang tenker jeg hypoteser som er teoretisk mulig bør holdes åpent

At det har gått 2 år uten at saken er løst kan tyde på at noe skjedde i S4 som få tror kan være mulig. F.eks et Gone Girl -plott

For det første var Gone Girl en sensasjon fordi den psykologiske thrilleren presenterte leserne for et plott som verden ikke hadde sett maken til før. For å gjøre boken troverdig lot Gillian Flynn de to hovedpersonene være svært intelligente, skrivende aktører som, hvor hun fremstiller han som aggressiv, humørsyk, inaktiv og truende ektemann, mens han fremstiller henne som vrien, antisosial, sta og en irrasjonell perfeksjonist. Det er helt utenkelig at to enkle sjeler fra Hadeland kunne kokt ihop noe som ligner på Gone Girl.
Senast redigerad av Sandemose 2020-10-31 kl. 23:22.
Citera
2020-10-31, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Jag har nu sett den här Tom Hagen intervjun:

https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/202010/NNFA02103120/avspiller

Från 1:38-17:17

Jag har normalt en ovanligt bra känsla för när en person ljuger,
dom som känner mig bra säger att det är omöjligt at ljuga för mig utan att jag upptäcker det.

Men när det rör sig om denna intervju så lyckas jag inte läsa av om Tom Hagen ljuger eller om han talar sanning.

Det jag tycker är allra mest framträdande i intervjuet är att TOM HAGEN VÄRKAR MYCKET NERVÖS!

Om denna nervositet kommer sig av lögn och skuld eller allmän mänsklig nervositet, ja det vet inte jag.

Någon som vet om den hela oklippta intervju finns att se någonstans ?

Det kommer nok av at han er helt ødelagt etter terroren han har vært utsatt for i 2 år. Stakkars menneske !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in