2020-10-31, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Lite tunnelsyn....

Ja, det kunne man hevde. Men husk at Brøske og Harris er borte. De som styrer nå har en hel annet agenda; «henlegge saken så stille som mulig».
Citera
2020-10-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luger99
To ganger til og med.
Jeg mener kroppsspråkeksperter tar dette som et klart tegn på avvik mellom det en person sier og egentlig mener.

Slik skapes konspirasjonsteorier. Skjerp deg!
Citera
2020-10-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Dette kunne vært interessant. Har sett Peter Hyatt's vurdering av ekteparet McCann i Madeleine-saken.

I disse intervjuene mener Peter Hyatt at McCann-ekteparet svarer mistenkelig på en rekke spørsmål blant annet basert på deres ordlegging.

... ja, og så viste det seg etter mange år at de var uskyldige.
Citera
2020-10-31, 22:31
Medlem
Er det ikke mulig å nikke når man svarer nei på et spørsmål for å bekrefte det neiet man svarer?
Citera
2020-10-31, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
TH ga et mye lengre svar på det spørsmålet enn det du skrev i ditt sitat. Hørte vi samme intervju? Har intervjuet blitt redigert etter at du hørte det?
Jeg hørte at TH i sitt svar (som var på flere setninger i Nrk-intervhuet) på det spørsmålet fra journalisten svarte angående to utfall, hvis hun er i live og det andre utfallet (hvis hun er død).

NRK-intervjuet er garantert redigert. De har kanskje prata sammen i en time, kanskje mer, med innlagte pauser. Innslaget på NRK, var redigert ned til ca 10 minutter.
Ekspertene er allerede ute og kommenterer THs kroppsspråk. "Han tar seg ofte til ansiktet". Ja, han gjorde det, men det gjør han kanskje ellers også.

Folk tenker ikke over at dette kanskje første gangen er på TV. Uansett om han er skyldig eller ikke, har han levd under et vanvittig press, og han er 70 år! Det vil være naturlig å tro at han kanskje er medisinert. Det må være som å være i en kronisk unntaksstilstand. Dette er det første offentlige intervjuet.

Han kritiseres for å ha uttalt A, men skjønner ikke at en forlengelse, B, kan være klippet bort. Mener folk at hele opptaket skulle ha vært vist i sin helhet?
Det hadde egentlig vært greit, det hadde i så fall gitt et grunnlag for å vurdere THs troverdighet.

Å trekke slutninger av dette redigerte klippet, er som å trekke konklusjoner etter det korte innslaget med THs søster og bror, som ble vist på TV2. Men der var det også noen som konkluderte temmelig kjapt.
De burde tilby sine tjenester til politiet.
Citera
2020-10-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Helt enig i at han fremstår som patetisk. Hvilket gjør det enda mer usannsynlig at han skal ha bestilt, planlagt eller selv ha gjennomført et drap på AEH.
Jeg synes han fremstår ekstrem klar og kynisk.

Men det er patetisk at han skuespiller med tårer og klar stemme. Han har sikkert brukt noe virkemidler for å få tårer i øynene.

Dette er hans end game. Veldig snart (under 6 måneder) er han bak lås og slå. Derav desperasjonen på Dagsrevyen.
Citera
2020-10-31, 22:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ja, det kunne man hevde. Men husk at Brøske og Harris er borte. De som styrer nå har en hel annet agenda; «henlegge saken så stille som mulig».

Harris var inte en utredare och är Brøske är i teamet än...
Citera
2020-10-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Du er utrolig flink som finner på ting.

Takk for komplimentet!
Dette tar jeg til meg , spesielt når det kommer fra den smarteste av alle!
Jeg bøyer meg i hatten!
Citera
2020-10-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Er det ikke mulig å nikke når man svarer nei på et spørsmål for å bekrefte det neiet man svarer?

Jo, man kan nikke og svare nei. Riste på hodet og svare ja. Man kan gråte når man er glad og smile når hele verden er gått i grus.

For mange nordmenn er dette den første dagen de noensinne har sett TH snakke.

Jeg, som er overbevist om at politiet har gjort en elendig jobb, har hatt en god dag.

Jeg tviler på at alle som vet at TH er en psykopat eller narsissist, har hatt en like god dag.
Citera
2020-10-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Han overbeviste iallefall ikke meg.

ikke meg heller

Jeg synes han gjør det best når han forteller om starten på forvinningsdagen til han kommer tilbake til huset, som trolig er sant/fra episodisk minne, og om Elisabeth og ekteskapet, der man ser antydning til at han kommer på gråten på slutten.

Gråten når han leser fra trusselbrevet virker påtatt.

Det mest påfallende er nok spørsmålet hva han vil si til kidnapperne.
Dette kommer overraskende på.
Om AEH virkelig var kindnappet av ukjente gjerningsmenn, så er det iallefall en ting han skulle ha tenkt på omtrent daglig i to år, ikke noe han måtte tenke seg om for å svare på og kjøpe seg tid ved å gjenta spørsmålet.

Jeg synes noen følelser mangler hos han, fortvilethet, sorg, savn, ...

på slutten synes jeg å spore at han er ukomfortabel, og et hint av irritasjon eller forakt mot intervjuer skinner gjennom.
Citera
2020-10-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Jeg synes han fremstår ekstrem klar og kynisk.

Men det er patetisk at han skuespiller med tårer og klar stemme. Han har sikkert brukt noe virkemidler for å få tårer i øynene.

Dette er hans end game. Veldig snart (under 6 måneder) er han bak lås og slå. Derav desperasjonen på Dagsrevyen.

Hva var kynisk i det du så i dag?
Citera
2020-10-31, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Harris var inte en utredare och är Brøske är i teamet än...

Jobber Brøske fortsatt på teamet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in