2020-10-31, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Dette gjorde vondt å se. Kroppspåket roper "løgn" , huff for en forestilling.
Fikk umiddelbart samme inntrykk. Dette er gjerningsmannen.
Citera
2020-10-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Jeg la merke til at TH sa at han skjønte noe var galt med en gang han så bakhonet foran døra.. Så sier han at han tenkte hun hadde fått hjerteinfarkt eller noe sånt...

Hvorfor skulle det ligget et bakhon foran døra om hun hadde fått hjerteinfarkt??

Må bare få fremhevet denne i tilfelle noen har et godt svar..
Citera
2020-10-31, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Jeg føler virkelig med th som må bo på loftet hos datter når politiet på simpelt vis midlertidig frarøvet han bolig for å undersøke drapsåstedet for ektefellen.

TH bodde der. Men drapsofferet bodde der. Og det er viktigere. Det er hennes hjem.

Å sutre over at han må ut mens politiet undersøker åstedet er motbydelig. Egoet hans har gått han til hodet. Og det indikerer at han ikke er redd for noe i huset og ikke har problemer med det som skjedde henne.
Citera
2020-10-31, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Men kjære deg! Har du aldri hørt om pensjonister som har en svart inntekt ved siden av pensjonen? Jeg vet ikke om det er slik, men jeg kjenner flere som har småjobber. AEGs og disse pensjonistenes lønn er ofte små beløp. De fleste bedrifter har en liten "pott", hvor det er rom for betale svart. Det dreier seg ofte om små beløp. Jeg tror heller ikke det økonomiske var viktig for AEH. Mange pensjonister savner den sosiale delen av arbeidslivet, ikke den økonomiske.

Vil du gi deg nå. Det er ikke grenser for hva du lirer av deg.
Citera
2020-10-31, 19:53
Medlem
Fikk et inntrykk av at han angret på at han drepte henne, men ikke helt sikker.
Senast redigerad av LH07 2020-10-31 kl. 20:01.
Citera
2020-10-31, 19:55
Medlem
Tom Hagen snakker ut

Link

https://www.dagbladet.no/nyheter/tom-hagen-snakker-ut/73015183
Citera
2020-10-31, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Dette gjorde vondt å se. Kroppspåket roper "løgn" , huff for en forestilling.

Jeg sier detsamme
Citera
2020-10-31, 19:58
Medlem
Rhingarikis avatar
Mekanisk toneleie og innhold, og tar seg påfallende mye til ansiktet - som ofte er tegn på løgn. Ganske stusselig hjemme der til å være god for 2 milliarder. Også selvmotsigende med den spesielle ektepakten og det at han ikke skulle ha noe økonomisk motiv og absolutt ikke var redd for å måtte gi AEH noe ved en evt skilsmisse...
Citera
2020-10-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Citat:
"Hvis det er noen som har tatt henne, noen andre en deg, hva vil du si til dem?"

"-At dem ja utfallet da, hva dem har gjort"
Altså, normale ville vel være at han vil be dem si hvor kona er? Burde vel være det første han svarer? Spesielt.
TH ga et mye lengre svar på det spørsmålet enn det du skrev i ditt sitat. Hørte vi samme intervju? Har intervjuet blitt redigert etter at du hørte det?
Jeg hørte at TH i sitt svar (som var på flere setninger i Nrk-intervhuet) på det spørsmålet fra journalisten svarte angående to utfall, hvis hun er i live og det andre utfallet (hvis hun er død).
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-31 kl. 20:27.
Citera
2020-10-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Fikk et inntrykk av at han angret på at han drepte henne

Det er sannsynligvis et tegn på at han er skyldig på en eller annen måte
Citera
2020-10-31, 20:08
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg skal forholde meg kort:
Det er klokt av deg ikke å kommentere disse punktene på lista. Ethvert oppegående menneske skjønner att dette er venstrehåndsarbeide, og knapt nok det. Her trekkes det frem vitner som hevder ditt og datt. Når man opplyser at to andre vitner hevder noe annet(med linker til aktuelle artikler), blir dette avfeid, eller man later som om disse vitnene ikke eksisterer.
Til siste setning.
Dagens gjennomgang av media viser et helt annet bilde. Senest nå i Dagsrevyen, påpekte R*nneberg at man ikke kan utelukke at det var en kidnapping. Jeg tror media er i fed med å snu, de har kanskje vært gjennom en kritisk selvransakelse.

-Kan ikke kommentere alle disse punktene på en lørdags ettermiddag.
-Uenig med deg hvis du mener det er politiet som driver venstrehåndsarbeid.
-Vet ikke hva du mener med "vitner som hevder ditt og datt".
-For VG tror jeg dette er vanlig dramaturgi mer enn selvransaking. Har ventet på at de skulle komme til "uskyldig-fasen".
Nrk-reportasjen var sterk kost. Beundrer ikke dem som drar raske konklusjoner på grunnlag av den,
hverken i den ene eller den andre retning.
Senast redigerad av brukerinne 2020-10-31 kl. 20:13.
Citera
2020-10-31, 20:08
Medlem
Hvor er uttalelsen om hva han ville si til henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här