2020-10-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Men herregud du har ju liksom inga belägg för dina påståenden. Jag har som sagt själv varit antarktis och det finns inget midnattssol, fatta det nångång!

Jag har gömt kartboken på ett säkert ställa så att inte cia,fbi eller säpo kan ta den. Den kommer läckas ut om nått händer mig

Det är ok att du har gömt den. Du får helt enkelt beskriva i ord hur det ser ut. Du kan väl börja med att berätta vart på sydpolen du var? I din värld är ju det området helt enormt och för oss övriga är det intressant att veta vart du var. Sen vore det toppen om du kunde iaf beskriva din flygrutt och hur du tog dig dit?

Det skulle ju faktiskt kunna vara så att din tripp till Antarktis och din kartbok egentligen bara är en misslyckad syratripp. Eller hur? För du ger oss liksom inget som vi kan verifiera. Nu kan vi bara lita på ditt ord och det förstår du också att det är inte värt ett skit när vi genom vetenskapliga studier kan visa på att det inte stämmer. Så vi behöver nått att ”ta på”. Så om du kan sitta här och skriva bakom VPN och anti tracking system och vad du nu inbillar dig att du har, så att inte hela världens säkerhetstjänster hittar dig kan du säkert fota en bild av din hemliga kartbok och lägga upp?

Jag är på riktigt jättenyfiken på hur den ser ut. Vill du inte lägga upp den publik kan du maila mig privat så kan jag lägga ut den och säga att jag har kartboken så är det mig som Säpo och hela världens säkerhetstjänster burar in.

PM:a mig privat så får du min mailadress.
Citera
2020-10-31, 06:54
Medlem
Det är en kartbok atlas poppilo har finns ingen speciell bok i så fall hade man hört det.
Poppilo säger att jorden är som en cylinder och ihålig i mitten där finns hollow earth bara.
Fakta bara enligt poppilo.
Detta säger poppilo också
Det stämmer, nord o sydpolen finns men det är inte isväggen det rör sig om, just isväggen som omkretsar hela platta jorden är ännu längre bort än nord o sydpolen. Så det jag menar är att jag inte varit vid isväggen utan bara polerna för där finns inga vakter, tungt beväpnade vakter finns bara vid isväggen. Alltså polerna är INTE isväggen.
Citera
2020-10-31, 21:43
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Vi vet alla att en karta på ett platt papper är en projektion av globjorden. Du påstår att du har en kartbok över den platta jorden. Där alla avstånd, ytor och vinklar stämmer helt med verkligheten. Ingen har någonsin sett en sådan karta som du påstår att du har, och du har inte heller visat att den finns. Du har bara ditt snack att komma med.
Det finns många som sett sådan karta, men alla går inte ut o säger det för ingen tror på det ändå dessutom är det en hemlighet man berättar inte runt om sånt.

Lilla gubben tror du jag på allvar skulle visa upp den kartan på internet där min dator kan bli hackad av FBI eller CIA eller Säpo?? Då ligger jag ganska risigt till som du säkert förstår för det handlar om "rikets säkerhet" som man säger på svenska.

Men jag har ju ärvt den kartboken och om jag vet inte om den gjordes i fler exemplar så det borde nog finnas fler som har den, man kan ju höra runt i olika gamla bibliotek o fråga dom kanske har, har du provat?
Citera
2020-10-31, 21:47
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobba_74
Det är ok att du har gömt den. Du får helt enkelt beskriva i ord hur det ser ut. Du kan väl börja med att berätta vart på sydpolen du var? I din värld är ju det området helt enormt och för oss övriga är det intressant att veta vart du var. Sen vore det toppen om du kunde iaf beskriva din flygrutt och hur du tog dig dit?

Det skulle ju faktiskt kunna vara så att din tripp till Antarktis och din kartbok egentligen bara är en misslyckad syratripp. Eller hur? För du ger oss liksom inget som vi kan verifiera. Nu kan vi bara lita på ditt ord och det förstår du också att det är inte värt ett skit när vi genom vetenskapliga studier kan visa på att det inte stämmer. Så vi behöver nått att ”ta på”. Så om du kan sitta här och skriva bakom VPN och anti tracking system och vad du nu inbillar dig att du har, så att inte hela världens säkerhetstjänster hittar dig kan du säkert fota en bild av din hemliga kartbok och lägga upp?

Jag är på riktigt jättenyfiken på hur den ser ut. Vill du inte lägga upp den publik kan du maila mig privat så kan jag lägga ut den och säga att jag har kartboken så är det mig som Säpo och hela världens säkerhetstjänster burar in.

PM:a mig privat så får du min mailadress.

Sydpolen finns, men varken syd eller nordpolen är isväggen. Isväggen är längre bort och är en helt klass för sig, där har jag har inte inte varit. Men syd o nordpolen har jag varit på antal gånger på olika hemliga uppdrag som jag pga sekretess inte kan dela med mig.

Intressant att du säger det, syratrippar har jag haft antal gånger då jag slickat 35st hoffman frimärken samtidigt engång.
Citera
2020-10-31, 21:52
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Det skulle fungera om den konvexa disken var så konvex att den sluter sig i sig själv. Dvs om den blir en sfär!

Annars fungerar det inte alls.
Kan inte kurvation och midnattsol och allt det där ni tjafsar om passa in lite bättre i en konvex disk planet?
Själv tycker jag den platta jordmodellen ser tråkig ut.
Citera
2020-10-31, 22:03
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan inte kurvation och midnattsol och allt det där ni tjafsar om passa in lite bättre i en konvex disk planet?
Själv tycker jag den platta jordmodellen ser tråkig ut.
Stjärnornas rotation söder resp. norr om ekvatorn. Avståndet och allt liknande stämmer med att jorden är ett klot. Inte med vare sig en platt värld eller ek konvex disk.
Citat:
Det finns många som sett sådan karta, men alla går inte ut o säger det för ingen tror på det ändå dessutom är det en hemlighet man berättar inte runt om sånt.

Lilla gubben tror du jag på allvar skulle visa upp den kartan på internet där min dator kan bli hackad av FBI eller CIA eller Säpo?? Då ligger jag ganska risigt till som du säkert förstår för det handlar om "rikets säkerhet" som man säger på svenska.

Men jag har ju ärvt den kartboken och om jag vet inte om den gjordes i fler exemplar så det borde nog finnas fler som har den, man kan ju höra runt i olika gamla bibliotek o fråga dom kanske har, har du provat?
Vill man vara anonym på Internet så finns TOR/Darknet så ingen tror på detta. Jag tror att den verkliga anledningen till att du inte lägger upp kartan är att den inte existerar annat än i din fantasi.
Senast redigerad av Jonas1968 2020-10-31 kl. 22:06.
Citera
2020-10-31, 22:06
Medlem
Citat:
Sydpolen finns, men varken syd eller nordpolen är isväggen. Isväggen är längre bort och är en helt klass för sig, där har jag har inte inte varit. Men syd o nordpolen har jag varit på antal gånger på olika hemliga uppdrag som jag pga sekretess inte kan dela med mig.

Intressant att du säger det, syratrippar har jag haft antal gånger då jag slickat 35st hoffman frimärken samtidigt engång.
Nog har du haft trippar alltid. Typ...hela tiden. Fixa bevis nu så vi kan få det överstökat. Nån bild har du väl tagit med en kamera?
Citera
2020-10-31, 22:11
Medlem
Han har ingen kamera han sitter på en psykavd där dem bara har tillgång till dator.
Där skriver han allt som vi ser på flashback.
Om man varit på jordens alla länder borde han ha foton.
Har inte kommit med nåt fysiskt ännu på att jorden är platt och det lär inte komma heller.
Senast redigerad av Eagle5555 2020-10-31 kl. 22:15.
Citera
2020-10-31, 22:13
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Men.. Hur kan det finnas mer än en polcirkel på en platt jord? På undersidan då eller?
Det finns väl bara en nordpol, i syd är det väl en isvägg som kretsar kring kanten enligt flat eartharna. Kolla in dokun, Behind The Curve, tror det är Netflix. Där fick man se lite hur det resoneras. Det är lite öppet exakt hur det ska se ut, det är ju bra. Träligt när alla ska tycka likadant.
Citera
2020-11-01, 03:43
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Vad exakt vill du ha bild på? Varför ska jag hela tiden presentera bevis? Det är orättvist ni borde själv lägga upp personliga bilder på er själv.
Du borde väl förstå att om du kommer och hävdar att all vetenskap sedan Aristoteles och Platon fram tills idag har haft fel om jordens form så är det du som har bevisbördan för detta och några bildbevis på att du faktiskt varit på Antarktis är ju inte speciellt personliga.
Tror inte du har varit vare sig på Antarktis eller i alla länder utan det här med att bilderna skulle vara för personliga för att lägga upp är för att du helt enkelt inte har några bilder att lägga upp.
Senast redigerad av Jonas1968 2020-11-01 kl. 03:49.
Citera
2020-11-01, 04:06
Medlem
Jorden är platt. Har åkt nästan upp till stratosfären och man ser klart och tydligt att jorden är platt, inget snack om saken ens!
Citera
2020-11-01, 04:18
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Jorden är platt. Har åkt nästan upp till stratosfären och man ser klart och tydligt att jorden är platt, inget snack om saken ens!

Hur kom du till stratosfären? Ett vanligt flygplan flyger långt under detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in