2020-10-31, 18:49
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Farbror blir väl Hunter åt Natalie då hon är dotter till Hunters bortgångne bror Beau.

Både och faktiskt. Han gifte sig med sin döda brors fru, för att sedan vara otrogen med en hora. Efter det vägrade han betala underhåll för ungen horan fick och avslutade med att för gripa sig på sin styvdotter/brorsdotter.
Nu har han även lyckats äventyra sin fars chanser till presidentposten.

Den här snubben skulle du ta dig en öl med.
Citera
2020-10-31, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Då du inte kan bevisa motsatsen så är det kanske ännu värre att försvarar Hunters utnyttjande av den minderåriga Nattie.

Sinnesjuk hållning som påminner om häxjakten på 1500-talet och bortträngda minnen på 80- och 90-talet. Också då skadade man människor med godhetsflagg.
Citera
2020-10-31, 18:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
De enda som bör skämmas är de som anser att traumatisera ett barn är ett rimligt pris att betala för sin politiska agenda, bland annat du.

Här misslyckas du förstå mig. Traumat Nattie ådragit sig överväger inte risken det skulle innebära att agera direkt om det skulle motverka USA's chanser att avvärja vad jag menar är en krigshandling av Kina. Jag har aldrig hävdat att ett barn ska traumariseras. Du däremot verkar inte ha några problem med att det skett överhuvudtaget då du vägrar ta till dig av den kedja med bevis som finns.
Citera
2020-10-31, 18:54
Medlem
Citat:
Hur länge orkar ni försvara denna perversa familj?
Det ni sysslar med är helt jävla sjukt. Jag hoppas ingen av er omger er med barn då ni inte verkar ta någon notis om deras välbefinnande om det skulle motarbeta erat syfte.
Att ni väljer att sjunka så lågt som att sitta och förvara en pedofil för att det motverkar eran politiska hemvist är galet. Fundera på det när ni tittar er i spegeln nästa gång.
Visst är Trump en jävla klump, men att försvara Hunters pervers degenererade relation till en 14årig flicka tar fan priset. TDS har precis nått en ny nivå.

Skämmes ta mig fan.

Instämmer till fullo. Helt otroligt att folk kan ta och försvara detta, gång på gång kommer det upp saftiga detaljer, och inte ens familjen själva går ut och dementerar, men här sitter flashbacks vänsterblivna elit och försvarar allt. "Går inte bevisa" , "inga riktiga källor". Vad krävs? Ska ni få ett fotjobb också av en 14 åring där hennes mamma kan intyga att hon är 14?

Skäms ta mig fan, anonymitet i all ära men även en okänd kan vara en dåre.

-Boss
Citera
2020-10-31, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Epstein hade många offer som genom åren hörde av sig till polisen.
Detta har inte skett i Hunters fall. Däremot håller högertokarna i tråden på att skapa ett offer genom att utpeka en barn som pedofilt incest-angripen, genom sitt omdömeslösa privatspanande av utplanterade manipulerade "bevis". Det är inte bara godtyckligt och korkat, det är dessutom ett hänsynslöst agerande gentemot ett oskyldigt barn.
Duckar du frågan och försöker babbla bort vad det handlar om?
Varför åtalades inte epstein? Varför slapp epstein undan?
Han skyddades precis som bidens.

Hunters offer var hans släktingar som var med på det.
Är du totalt bakom flötet?
Citera
2020-10-31, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Nej hon var 14 då. Dvs när Hunter Biden hade en sexuell relation med henne.

Citat:
Metadata från kameran som användes tror jag var det som bevisade att lilla Nattie var 14år när hon blev utnyttjad av sin styvfar Hunter.

Edit: det finns fler saker som tidsbestämmer Övergreppet.
Om han så "bara" vore hennes styvfar, han är även hennes farbror! Och det slutar inte där! Det framkommer nu uppgifter om att Joe Bidens dotter Ashley Biden (Hunters syster) också har utsatts för sexuella övergrepp i hemmet under hennes uppväxt. Allt enligt hennes egen dagbok som nu uppdagats. Hon skriver "Was I molested? I think so". Av vem? Mest sannolikt av sin far! I hennes dagbok skriver hon också att hon tviingats duscha naken med Joe. Om detta har det inte yppats ett dugg dock!

https://nationalfile.com/exclusive-source-biden-daughters-diary-details-not-appropriate-showers-with-joe-as-child

https://www.lenorathompsonwriter.com/beyondnarcissism/ashley-biden-disturbing-memories-of-creepy-handsy-father-joe-biden-where-was-mother-jill-biden

https://www.barnhardt.biz/2020/10/24/incestuous-pedophilia-runs-in-families-and-it-looks-like-hunter-biden-learned-his-perversion-from-cr eepy-joe-biden

Var är alla upprörda röster nu? Jag tycker faktiskt att denna bild är rätt talande för det liberala etablissemangets hycklande attityd mot se saker man säger sig slåss för, förutsatt att det gäller "rätt" person!

https://www.reddit.com/r/trump/comments/jjtn0j/liberal
Citera
2020-10-31, 19:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Du tyckte ju alldeles nyss att det var så viktigt att Trump vann att N kunde få våldtas flera gånger till av HB.

Det är ingen som säger emot att något kan vara brottsligt. Bara att det inte är bevisat. Om man har minsta lilla tankeförmåga så inser man det serru.

Nej det har jag aldrig sagt, det är du som väljer att misstolka vad jag skrivit för att det passar din verklighets uppfattning.
Citera
2020-10-31, 19:02
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Om han så "bara" vore hennes styvfar, han är även hennes farbror! Och det slutar inte där! Det framkommer nu uppgifter om att Joe Bidens dotter Ashley Biden (Hunters syster) också har utsatts för sexuella övergrepp i hemmet under hennes uppväxt. Allt enligt hennes egen dagbok som nu uppdagats. Hon skriver "Was I molested? I think so". Av vem? Mest sannolikt av sin far! I hennes dagbok skriver hon också att hon tviingats duscha naken med Joe. Om detta har det inte yppats ett dugg dock!

https://nationalfile.com/exclusive-source-biden-daughters-diary-details-not-appropriate-showers-with-joe-as-child

https://www.lenorathompsonwriter.com/beyondnarcissism/ashley-biden-disturbing-memories-of-creepy-handsy-father-joe-biden-where-was-mother-jill-biden

https://www.barnhardt.biz/2020/10/24/incestuous-pedophilia-runs-in-families-and-it-looks-like-hunter-biden-learned-his-perversion-from-cr eepy-joe-biden

Var är alla upprörda röster nu? Jag tycker faktiskt att denna bild är rätt talande för det liberala etablissemangets hycklande attityd mot se saker man säger sig slåss för, förutsatt att det gäller "rätt" person!

https://www.reddit.com/r/trump/comments/jjtn0j/liberal

Den har varit uppe i tråden innan. Men vänster eliten fördömer uppgifterna pga att någon i så fall stulit dagboken, eller hur det nu var. Jag tappar deras tråd hela tiden.
Citera
2020-10-31, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Duckar du frågan och försöker babbla bort vad det handlar om?
Varför åtalades inte epstein? Varför slapp epstein undan?
Han skyddades precis som bidens.

Hunters offer var hans släktingar som var med på det.
Är du totalt bakom flötet?
Nix!

Epstein förhördes många gånger genom åren och satt häktad när han tog livet av sig.
Detta har inte skett med Hunter, trots att polis och FBI känt till uppgifterna i ett år och att lagstiftningen är kristallklar kring misstanke om misstänkt pedofili att denna ska ske skyndsamt och att sociala myndigheterna ska omedelbart kopplas in. Inget av detta har skett vilket är ett bevis på att uppgifterna är för svaga för att ens kalla på förhör.
Senast redigerad av Kranskalle 2020-10-31 kl. 19:27.
Citera
2020-10-31, 19:16
Medlem
Citat:
Den har varit uppe i tråden innan. Men vänster eliten fördömer uppgifterna pga att någon i så fall stulit dagboken, eller hur det nu var. Jag tappar deras tråd hela tiden.
I Sverige håller det där inte vatten för fem öre rent juridiskt, ty här råder fri bevisning. Det innebär att det inte spelar någon roll hur bevismaterialet erhållits, det måste beaktas likväl. Finns inget skäl till varför vi inte skulle kunna tillämpa samma princip här på FB. Bara för att information stulits från någon betyder inte det att den är mindre sann. I så fall måste man till att vederlägga själva uppgifterna.
Citera
2020-10-31, 19:23
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Är natalie biden 14 idag? Man vet ju inte hur gamla klippen är. Hon kanske var mycket yngre?

Tror hon är 16 idag.
Hon verkar vara på smällen också. Eller har varit. Denna bild låg ute på en av hennes vänners instagram, men fick så mycket uppmärksamhet att hon tog ner den. Den han dock sparas undan av anons, som tur är.

https://imgur.com/a/sd5L6fz#Cj5I85X

Nedan kommentar tagen ifrån annat forum beskriver lite vilken bevisningen är.

Citat:
Whether she is pregnant or not. We have OAN who identified her abuse on the air ..on National Tv .. plus they called Delaware police...we ALSO have Rudy Guliani who turned the images into the Delaware police.
ADD to all of THAT.. and we have the "foot job" video .. that we all saw..with the voice comparison.
I am NOT watching that video again..but I remember at one point it sounded like he said "Natalie"
Also we have text messages of Hunter admitting he was being accused of being sexually explicit with Natalie.
And now todays Gateway Pundit article where Joe, Jill, and James Biden all KNEW!
This is a NATIONAL DISGRACE!
Senast redigerad av NeoVain 2020-10-31 kl. 19:27.
Citera
2020-10-31, 19:30
Moderator
vfs avatar
Igen då

FÖRHÖJD VARNINGSNIVÅ
På grund av extrema mängder forumförstörande inlägg kommer toleransen för OT vara LÄGRE än normalt. Se till att ditt inlägg bidrar till tråden och inte bildar cirkeldiskussioner, annars är det mycket troligt att varning tilldelas. Hamnar du i en cirkeldiskussion, avvik ifrån den. Även idiotförklaringar av användare är varningsgiltigt.

Skärpning!

Många ligger skrynkligt till just nu/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in