Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Ja, men det kan han ju ha gjort också, det vet vi inte. "Datareparatören" kanske bara är ett alibi för det som Tok-Frans konstaterar:
Om så var fallet så tror jag nog Hunter hade bevakat sina intressen och sett till att det grövsta sexuella materialet om sig själv (barnporren, incesterna, våldtäkterna etc.) INTE kommit med, och att han tagit med mer om det som hade med hans far att göra. Som det är nu så har fokus hamnat helt på Hunters sexuella pervesioner, vilket i så fall knappast kan ha varit syftet. Om Guiliani varit med på det hela frånj början så hade han heller inte lyft fram Hunter som den sexuella avarten som han är, utan han hade nog gått direkt på Joe och korruptionen.
Hunters liv är nu helt förstört, troligtvis på ett sätt som är långt värre än vad enbart ett kortare fängelsestraff på en öppen anstalat för pengatvätt hade varit. Jag vet i varje fall att jag hellre suttit i ett "pay jail" (tro mig, Bidens har råd med det!) i några månader, kanske ett år och sedan kommit hem med fotboja och eventuellt även benådad av sin far inom något år, än att dras med att hela världen vet om vilken sjuk, pervers djävel man är, samt att man är ett försupen, nedpundand misslyckande till en människa i allmänhet som inte fört något annat än skam till ens familj där ens exfru inte vågar låta en vara ensam med sina egna barn i fruktan att man ska våldta dem, PLUS allt det andra om korruption och pengatvätt etc.
Nej, om så är fallet så måste jag säga att Hunter gjort århundradets sämsta deal!