Citat:
Jag har aldrig sagt att man inte ska diskutera. Jag anser bara att man ska föra disfusionen i rätt forumdel för att trådar inte ska bli överfulla av en massa OT.
Den här tråden ligger under medicin och hälsa vilket i sin tur ligger under vetenskap.
Vill man diskutera politik finns det ju en massa trådar som avhandlar pandemin.
Skulle man diskutera vadsomhelst varsomhelst i forumet kan man ju ta bort alla kategorier och bara ha ett enda stort forum.
Det är väl lätt att förstå?
EDIT: Sedan verkar folk tro att jag inte anser att man ska diskutera pro eller contra FHM eller Tegnell. En sådan diskussion kan naturligtvis ha en kontaktyta mo epidemiologi (man kan anse att man handlar fel epidemiologiskt osv.) men rena politikdiskussioner ska tas i politikdelen, anser jag. Det kan inte vara för mycket begärt. Personligen är jag inte vare sig för eller emot Tegnell, persondiskussioner intresserar mig inte.
Den här tråden ligger under medicin och hälsa vilket i sin tur ligger under vetenskap.
Vill man diskutera politik finns det ju en massa trådar som avhandlar pandemin.
Skulle man diskutera vadsomhelst varsomhelst i forumet kan man ju ta bort alla kategorier och bara ha ett enda stort forum.
Det är väl lätt att förstå?
EDIT: Sedan verkar folk tro att jag inte anser att man ska diskutera pro eller contra FHM eller Tegnell. En sådan diskussion kan naturligtvis ha en kontaktyta mo epidemiologi (man kan anse att man handlar fel epidemiologiskt osv.) men rena politikdiskussioner ska tas i politikdelen, anser jag. Det kan inte vara för mycket begärt. Personligen är jag inte vare sig för eller emot Tegnell, persondiskussioner intresserar mig inte.
Jag läser inte så ofta här längre men har en känsla av att du själv hamnar OT ganska ofta. Mycket snack om sjuksköterskeyrket, utbildningen, karriärmöjligheterna och om din egen bakgrund, avhoppade studier, nuvarande jobbsituation och någon jädra 20-poängskurs. Minns jag inte fel har även du kommenterat sossarna men om jag förväxlar dig med någon annan i det avseende ber jag om ursäkt.
Du har skrivit en hel del direkta felaktigheter och borde tänka en gång extra innan du kastar dig på sändknappen. Det här är trots allt en vetenskapstråd
Ofta väldigt uppenbart att du skickar meddelanden trots att du är stressad och/eller i affekt.Dina svordomar och aggressiva recensioner av andra passar inte heller in i en vetenskaplig tråd. Inte i något diskussionsforum för vuxna, egentligen.
Det är självklart att politiska diskussioner företrädesvis ska hållas i politiska trådar men här kanske mod kan styra upp mer. Eller kan man själv påpeka det i en sansad ton. Inte i form av en skur av svordomar.