2020-10-31, 07:14
Medlem
Soterns avatar
Nu stryker väl en gammal kommunistfarfar till med.

Sven Wollter drabbad av corona.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Vqq54J/sven-wollter-sjuk-i-corona--smittad-i-stockholm
Citera
2020-10-31, 07:37
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Vqq54J/sven-wollter-sjuk-i-corona--smittad-i-stockholm
Den gamle kommunist kramaren var uppe i Stockholm och fick Corona. Nu är han tillbaka i det gamla socitetsparadiset på västkusten. Undrar om han tog tåget ner ?
Citera
2020-10-31, 08:04
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Sven Wollter sjuk i corona – smittad i Stockholm

Sven Wollter, 86, bor numera i Luleå med hustrun Lisa Wede. Han smittades när han besökte sin son och dennes familj i Stockholm för en vecka sedan.
När Sven Wollter kom dit fick de veta att en i familjen just fått diagnosen covid-19 bekräftad. Då var det för sent.
Sven Wollter berättar att han försökte hålla avstånd så gott det gick. Det hjälpte inte.
Efter två-tre dagar märkte han hur han började känna sig trött.
– Trött, trött, trött, säger Sven Wollter.
"– Jag mår lite halvtaskigt just nu. Jag har feber och det mår jag inte bra av."

Ännu en marxist som trillar av pinnen?
Citera
2020-10-31, 08:12
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich

Sven Wollter, 86, bor numera i Luleå med hustrun Lisa Wede. Han smittades när han besökte sin son och dennes familj i Stockholm för en vecka sedan.
När Sven Wollter kom dit fick de veta att en i familjen just fått diagnosen covid-19 bekräftad. Då var det för sent.
Sven Wollter berättar att han försökte hålla avstånd så gott det gick. Det hjälpte inte.
Efter två-tre dagar märkte han hur han började känna sig trött.
– Trött, trött, trött, säger Sven Wollter.
"– Jag mår lite halvtaskigt just nu. Jag har feber och det mår jag inte bra av."

Ännu en marxist som trillar av pinnen?

Varför i helvete är han ute och rör på sig just nu när det eskalerar?

Viruset startade i Kina. Är det egentligen inriktat på att utrota kommunister?
Citera
2020-10-31, 08:29
Medlem
johnjohns avatar
Att som äldre medborgare åka iväg och hälsa på allt och alla borde vara förbjudet.
Om han nu skulle bli vrålsjuk så borde han vägras vård. Han är en av alla idioter.
Citera
2020-10-31, 08:38
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Trist om PK-kräket skulle dö ...
Citera
2020-10-31, 08:43
Medlem
Balaklava-RUs avatar
Ett narcissistiskt kommunistsvin. Han gjorde vad allt för att synas och höras, en älskling för journalist-vänstern, alla kommunisterna i massmedia.

En tröst är att kommunismen äter sina barn om hans drömmar hade blivit verklighet så hade han själv blivit en av de första som avrättats.
Citera
2020-10-31, 09:00
Medlem
Kan knappast tycka synd om honom! visste riskerna och han han åkte dit!
Citera
2020-10-31, 09:24
Medlem
Nästan så jag njuter. Att kommunister som gjort Sverige ont lider och förhoppningsvis dör i plågor gläder mig oerhört.
Citera
2020-10-31, 10:08
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Men herre gud, vilket har mot en stackars männniska som är sjuk. Ni får faktiskt sansa er. När det kommer till liv och död så tappar politiska tvister sin mening helt och hållet, sluta sitt och mys när det inte går bra för någon ni inte håller med.
Citera
2020-10-31, 10:12
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Trist om PK-kräket skulle dö ...
Han kommer bli mer sörjed än när du dör
Citera
2020-10-31, 10:24
Medlem
”Just fått diagnosen”.

Right, inga symptom innan och personen får diagnosen precis i samband med att han anländer. Ingen tid till att ringa alls. Och han kunde inte ha vänt i dörren och återvänt hem direkt vid beskedet. Att det var ”för sent” låter inte som att det var en bidragande faktor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in