Citat:
Inte för att det spelar någon större roll, men jag syftade till matchen Sverige-Tyskland i VM -- den som slutade 1-2, efter sent mål av Kroos (
). 4-4 var VM-kval, och mer avlägset i tid. Den tråden måste stängts runt 23, då sista inlägget var 22:57 eller nåt sånt.Har för mig att man just i anslutning till det (senaste) VM:et klagade lite på att matchtrådar stängdes lite väl snabbt.
Alltså, jag tackar för svar, och hör vad ni säger. Jag håller dock ändå fast vid min åsikt. Men det är ingen större grej, och vi kommer nog inte längre. Möjligtvis kan jag plädera för att ni kanske kan komma ihåg i framtiden att många medlemmar verkar uppskatta att matchprattrådar är öppna lite längre än bara nån timme efter slut. Som jag nämnde i mitt första inlägg brukar man dröja nåt dygn att stänga eventtrådar i skidskytte och tennis, och det uppskattas.
Citat:
Tråkigt om du upplever det som revirpissande. Med undantag för Calcio-tråden (som i stort sett är en enmansföreställning i nuläget) så handlar det väl snarare om att antalet användare som skriver inlägg är få, än att det skulle röra sig om faktiskt revirpissande (eller ens försök till det). Knappast så att folk får en utskällning eller skräms iväg om de försöker skriva något.
Kanske inget aktivt revirpissande, bara mer att tillfällighetsbesökarna inte orkar leta upp de mer beständiga trådarna. Antar att det är så i väldigt hög grad i friidrott: lär ju finnas nån allmän tråd där också, som dock relativt få följer. Sen när det är VM blir det plötsligt en jävla fart, och plötsligt vill varenda FB-dase kommentera Mondos senaste stavhopp. Vilket är helt ok. Men en sån tråd (eventprat för friidrotts-VM) bör då heller inte stängas direkt när sista stafetten - eller om det är maraton - sprungits klart.
Citat:
Ok, hör inte hit, ser bara skitlöjligt ut.