2020-10-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Pyntade medlemsavgiften på 300 kronor idag. Rekomenderar likasinnade att göra detsamma.
För sveriges bästa <3

Vet vi hur många medlemmar AfS har i nuläget?
Citera
2020-10-28, 00:51
Medlem
Sankronizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vet vi hur många medlemmar AfS har i nuläget?

Man får ett medlemsnummer då man blir medlem, men jag vet inte om det numret är det aktuella medlemsantalet inklusive dig själv.
Kan mycket väl vara så.
Citera
2020-10-28, 02:52
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Pyntade medlemsavgiften på 300 kronor idag. Rekomenderar likasinnade att göra detsamma.
För sveriges bästa <3

Välkommen kamrat!

EXAKT, för Sveriges bästa och alla dess medborgare. 2022 är ett essentiell datum för att påskynda reparationen av Sverige som land. Utan AfS kommer Sverige bli svårare att korrigera och säkra framtiden för det etniska svenska folket som slitit tusentalsår för sitt land!
Citera
2020-10-29, 22:28
Medlem
JustZlatans avatar
Rasmus Paludan har gått med i AfS.
https://samnytt.se/rasmus-paludan-har-gatt-med-i-afs-siktar-pa-svensk-politik/

Paludan är alldeles för extrem för fegisarna inom AfS. Tänk er benranglet Kasselstrand elda upp en koran. Kommer aldrig hända.
Citera
2020-10-29, 22:35
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Rasmus Paludan har gått med i AfS.
https://samnytt.se/rasmus-paludan-har-gatt-med-i-afs-siktar-pa-svensk-politik/

Paludan är alldeles för extrem för fegisarna inom AfS. Tänk er benranglet Kasselstrand elda upp en koran. Kommer aldrig hända.

Jag tror faktiskt det hjälper AfS. Men fjanten Kasselstrand hamnar ju än mer i skuggan av sina mer karismatiska partikamrater. Jeff Ahl är också en bättre företrädare än Kasselstrand.
Citera
2020-10-29, 23:16
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror faktiskt det hjälper AfS. Men fjanten Kasselstrand hamnar ju än mer i skuggan av sina mer karismatiska partikamrater. Jeff Ahl är också en bättre företrädare än Kasselstrand.

Upp till bevis för Kasslern nu!
Citera
2020-10-29, 23:32
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Detta tror jag bestämt också. De som mot förmodan tror att Rasmus Paludan är någon slags dum gaphals till cirkuspajas misstar sig gruvligt. Han är en intelligent person som är högst seriös och driven i sitt partiarbete med Stram Kurs.

De, som jag, som följt Stram Kurs genom deras videos i några år, kan intyga att det här med koranbränning i de allra flesta fall är ett moment i en längre demonstration där Rasmus och även andra före det håller anföranden kring deras politik. Visst kan det hända att han vräker ur sig "starka" ord mot någon, men då är det för att någon annan har ropat dumma saker mot honom först. Annars för han politiska diskussioner med folk och pratar med dem lika lugnt som vem som helst.

För övrigt kan det här med att Rasmus Paludan blivit afs-medlem göra att folk som väger mellan SD och afs väljer det senare, eftersom man då kan tycka att man på något sätt även indirekt stöder Rasmus Paludan och Stram Kurs.
Citera
2020-10-29, 23:51
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
För övrigt kan det här med att Rasmus Paludan blivit afs-medlem göra att folk som väger mellan SD och afs väljer det senare, eftersom man då kan tycka att man på något sätt även indirekt stöder Rasmus Paludan och Stram Kurs.

Kommer aldrig att hända. Inse detta för ert eget bästa: AfS är ett promilleparti och kommer vara det så länge de finns. Efter fiaskot i valet 2022 kommer de upplösas, var så säker!
Citera
2020-10-30, 00:09
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Kommer aldrig att hända. Inse detta för ert eget bästa: AfS är ett promilleparti och kommer vara det så länge de finns. Efter fiaskot i valet 2022 kommer de upplösas, var så säker!

Jaha? Ja då är det väl så. Men jag lovar att Paludan med AfS kommer orsaka stor uppståndelse innan valet 22. Musslorna kommer provoceras, var så säker.
Citera
2020-10-30, 02:39
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Jag skulle inte vara fullt så säker. Tänk t.e.x om det här muslimska partiet Nyans skulle börja få flera procent i opinionsundersökningarna, så kan det mycket väl tänkas att många tycker att SD inte är tillräckligt hårda och därför lägger sin röst på AFS istället. För att ta en av många tänkbara anledningar.

Vidare tycker jag att det låter lite som att du vill att afs ska "krascha". Och tycka vad man vill men de är inte ett promilleparti längre. De har fått över en (1) procent i opinionsundersökningar.
Senast redigerad av Celeron 2020-10-30 kl. 02:42.
Citera
2020-10-30, 07:48
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Och vad ska du göra med allt ditt hat då, Zlatan, när ditt hatobjekt nummer ett är borta? Ska du gå ut och bränna en koran?
Citera
2020-10-30, 08:26
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:

Jag tror inte dom upplöses. Däremot kanske Kasselstrand avgår och lämnar partiet. I så fall är det dags för någon hard-liner att ta över som partiledare, exempelvis Chris Dulny eller Jonas de Geer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in