2020-10-29, 23:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Ja du skiter i vem som har rätt. När du pratar om att det är 50% chans är det precis det du gör, förminskar det. Men desto mer du förminskar att Q hade rätt, desto mer hånar du msm.

Förstår att viktiga punkter kan tolkas som korrekt kring FISA och Mueller report från msm som var tidigt på bollen med tanke på att du drar in så starka exempel

Jag vet att du alltid halkar in på det. Inte något jag försöker påstå heller. Men däremot hade han bättre info än msm eller så ville msm rapportera felaktigt, vad tror du?

Du verkar har missat mycket annat som vore kul om du kunde bemöta:

Så fort du visar att Q har tillgång till insiderinformation - du vet, det där vi egentligen diskuterade....
Citera
2020-10-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så fort du visar att Q har tillgång till insiderinformation - du vet, det där vi egentligen diskuterade....
Har aldrig diskuterat det. Ville höra vad du tycker om msm om det varit enkelt för Q att ha rätt narrativ när msm nästan uteslutande haft fel narrativ. Sen ville jag höra vad du tyckte om Trumps tweet som sa "presidential harassment!" i anslutning till mueller rapporten som du då tyckte visade att Trump var väldigt nervös. Tror du nu att demokraternas köp av fake bevis som sen pushades av FBI och sen avslutades med att Trump inte är friad från brott kan ha spelat större roll till denna tweet?

Känner du dig inte bedragen när du blir blåst av msm du som sitter på flashback hela dagarna och försvarar deras narrativ?
Citera
2020-10-29, 23:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har aldrig diskuterat det. Ville höra vad du tycker om msm om det varit enkelt för Q att ha rätt narrativ när msm nästan uteslutande haft fel narrativ. Sen ville jag höra vad du tyckte om Trumps tweet som sa "presidential harassment!" i anslutning till mueller rapporten som du då tyckte visade att Trump var väldigt nervös. Tror du nu att demokraternas köp av fake bevis som sen pushades av FBI och sen avslutades med att Trump inte är friad från brott kan ha spelat större roll till denna tweet?

Känner du dig inte bedragen när du blir blåst av msm du som sitter på flashback hela dagarna och försvarar deras narrativ?

Skiter i msm - jag är fortfarande här för att diskutera konspirationsteorier och i denna tråd specifikt Q. Har du någonting som visar att Q är insider som påståtts eller tror du också att alltihop är ett stort bedrägeri?
Citera
2020-10-30, 10:08
Medlem
Q post #4941

Citat:
Oct 30 2020

https://qanon.pub/data/media/d7d8f7f0cf1fe554e1a5d28b05301ccd60b90c52faf5d9d246 0b352e05df950e.jpg
https://qanon.pub/data/media/712c1e2a48b6c96fcc21896ad8ac5101c23a150131f5add920 57fd4da797327f.jpg
https://qanon.pub/data/media/73196f8987cf930ee17301b1e092fa4c3c79f64bd1cef6de91 aac6cae8e950c3.jpg
https://qanon.pub/data/media/b76f543d78517a4fe7e639923a6496fa35bdcc30ff6a306cf8 48c6dce2d99edc.jpg

Öppet brev till USA:s president Donald Trump, från ärkebiskop Carlo Maria Vigano.

https://qagg.news/?read=4941
Citera
2020-10-30, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #4941

Öppet brev till USA:s president Donald Trump, från ärkebiskop Carlo Maria Vigano.

https://qagg.news/?read=4941

Oj, igen :-)

Skumma denna https://en.wikipedia.org/wiki/Carlo_Maria_Vigan%C3%B2 och gå vidare till källorna.
Citera
2020-10-30, 12:28
Medlem
Citat:
Du öste på med 2 inlägg om samma sak och fick 2 svar - i det första svaret fick du (än en gång) svar angående ”genuint skit” som du kallar det.
Äntligen kan du erkänna att du hade fel. Hur känns det att tråden är full med idiotiska foliehattar som berättar för dig hur det ligger till och du 2 år senare pratar om att Trump inte är frikänd?

Citat:
Nej, jag återger bara fakta angående Muellers slutsatser - vad finns då att skämmas för?
Har detta något med Q att göra? Visar det att Q är insider?
Ja Q berättade nämligen för oss hur det låg till med ett korrekt narrativ istället för som Q kallar dom FAKE NEWS som gav dig ett felaktigt narrativ. Därför är denna tråd full av felaktiga påståenden från din sida men du verkar inte kunna reflektera över det.

Det visar att Q hade tillgång till bättre info än msm eller så hade msm samma info men var biased.

Har du ETT exempel på en politiker som blivit friad från att ha samarbetat med Ryssland? Dom sitter ju alla i samma båt då ingen blivit firad. Jag sitter också i den båten för jag har inte heller blivit friad. Nej förresten alla sitter inte i samma båt som Trump. Alla har ju inte gått igenom en 2 år lång utredning med oändliga resurser för att dessa bevis ska hittas men ändå misslyckats. Alltså ser det bra mycket ljusare ut för att Trump ska vara fri från samarbete med ryssarna än Biden iom att Biden inte granskats lika hårt, eller hur?
Citera
2020-10-30, 12:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Finns säkert 20 inlägg från dig i denna tråd (då du fortfarande trodde på msm) där folk försöker förklara för dig att Mueller inte har ett skit angående detta på olika sätt medans du minsan hänvisar till msm som säger annorlunda. Vänd och vrid men alla kan använda avancerade sök funktionen för att söka på ditt namn tsm med "mueller" för att enkelt hitta inläggen själva. Att du ens har mage att vara kvar i denna tråd efter att ha pushat ett så felaktigt narrativ så hårt, så länge visar vilken dålig självinsikt du har.
Och? Vad är problemet med att/om msm har fel? Det har jag skrivit upprepade gånger till dig att de givetvis kan ha. Frågan är fortfarande varför du tycker det är relevant att diskutera i tråden om Q och på vilket sätt detta självklara faktum skulle kunna bevisa att Q är insider?

Citat:
Jag har ställt frågan tidigare utan svar. Har du annat exempel på där någon blir utredd och man inte hittar bevis (däremot hittar man att man köpt falska bevis) och utlåtandet blir inte att man inte hittade tillräckligt med bevisning utan istället blir kommunikationen "inte frikänd" haha.
helt missat om du frågat det. Men nej, det låter unikt även om jag aldrig ens funderat på saken. Vilka andra situationer och skuldfrågan skulle en sådan situation ens kunna appliceras på?

Citat:
Vad jag vet har ingen kunnat fastlå att det inte finns bevis för att Biden har samarbetat med Ryssland så han sitter alltså i samma båt menar du och är inte friad?
Tror inte ens han är utredd för saken, dock har väl ingen hittills kunnat fastslå att utländska underrättelsetjänster försökt påverka ett val till Bidens fördel - men jag skulle inte bli ett dugg förvånad om det i framtiden skulle visa sig att även det har skett. Tror inte för en sekund att demokraterna är bättre än republikanerna vad gäller fulspel, eller att utländska sympatisatörstater skulle hålla sig för goda för att försöka gynna Biden eller motarbeta Trump.
Citera
2020-10-30, 13:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag vet att dom kan ha det. Men du säger att det varit enkelt för Q att ha rätt. 50% chans. Hur kommer det sig då att ca 100% av msm hade fel?
hade de? Fox News till exempel?
Det är nog så enkelt som att de flesta media följde sin bias. Vänstersympatiserande media trodde/hoppades han skulle fällas, högersympatiserande media trodde/hoppades Trump skulle frias.

Citat:
det tyder ju isf på att msm varit kontrollerad på något sätt, eller hur? Det andra alternativet blir ju att MSM gjort sitt bästa men pga att det varit så svårt ändå fått det helt fel medans Q fått det rätt och det min vän, tyder på att Q har bättre (kanske insiderinfo) information än msm.
Haha, ja då skulle du lika väl kunna hävda att halva (antagligen ännu fler) Flashback är insiders..
Nä, bättre får du/Q nog göra ifrån er..

Citat:
Ja det är klart du aldrig funderat på det. Du har ju inte behövt fundera du har ju haft msm som berättar för dig så har du pushat vidare deras agenda här utan att fundera över det. Men för alla som lägger en sekund på att tänka själv fattar man hur dumt det blir att skrika om att Trump minsann inte är friad, INGEN är friad från det, folk är däremot dömda för det. Men om det är någon som kan ses som "friad" så är det ju Trump med tanke på att han gått igenom mer utredningar på ämnet än antagligen någon annan och man behövde fabricera bevis för att få det att verka som att man hittat något.
Han är uttalat icke friad. Dock fann man bevis för att ryssarna arbetade för att Trump skulle bli president. Man fann bevis för att Trumps kampanjfolk konstaterade att de skulle dra nytta av rysk underrättelsetjänst och dokument de hade. Man fann bevis för att Trumps folk mötte ryssar i Trump Tower för att få dokument om Clinton osv osv. Man hittade allt utom direkta bevis för att Trumps kampanj konspirerat ihop med ryssarna..

Citat:
Att Ryssland säger sig supporta Trump och att du tror på det får stå för dig. Jag litar inte på Ryssarna lika starkt som dig men personligen tror jag att Putin är smartare än att offentligt gå ut och stötta den presidenten han backar då han vet att det får en negativ effekt för den presidenten hos det amerikanska folket men som sagt, litar man blint på Putin så är det klart att hans ord blir sanning automatiskt. Vem litar du mest på idag, Putin eller msm?
Beror på vilken msm du menar - men jag kan säga såhär - det är extremt sällan jag får information från Putin, och jag har aldrig sett honom ge en källa för det han påstår.. Jag läser å andras idan inte RT om ingen hänvisar dit.

Om du fortsätter svamla helt irrelevant trams kommer jag enbart besvara de få brottstycken som de facto handlar om Q - och helst då det vi diskuterar, nämligen om Q är insider.
Citera
2020-10-30, 14:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag skriver ca 100% då jag bett om exempel på msm som varit tidiga på bollen men inte fått några konkreta exempel, men FOX News har folk som rapporterat om detta, det stämmer bra.
Varför säger du emot när jag påstår att Q haft tillgång till bättre information än msm om Q haft rätt och msm fel, det är väl uppenbart? Eller argumenterar du för att msm medvetet haft fel?
Jag säger inte emot - jag frågar om det finns några som helst bevis för att Q är insider och alltså haft tillgång till något som massmedia inte har haft. Ingen har hittills kunnat visa ens ett enda exempel på det - har du några exempel på det?
Citera
2020-10-30, 14:27
Medlem
Citat:
Jag säger inte emot - jag frågar om det finns några som helst bevis för att Q är insider och alltså haft tillgång till något som massmedia inte har haft. Ingen har hittills kunnat visa ens ett enda exempel på det - har du några exempel på det?
Vad säger du inte emot, att Q haft tillgång till bättre info än msm eller att msm haft medvetet fel?
Citera
2020-10-30, 14:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad säger du inte emot, att Q haft tillgång till bättre info än msm eller att msm haft medvetet fel?

Jag säger inte emot någotdera om du kan lägga fram bevis.
Tills dess hävdar jag att det finns absolut inga som helst bevis för dessa påståenden.
Tills du lägger fram dessa bevis behöver du inte heller förvänta dig fler svar på ditt trams.
Citera
2020-10-30, 14:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har aldrig påstått att du är ämnet om tråden utan frågorna jag ställer dig har med Q och Qs fiende fake news att göra, du vet det som är denna tråds ämne.
Jag är intresserad av fakta - inte av någons åsikter.
Har du några fakta som visar att Q är insider. Vad du tycker struntar jag i.

Citat:
Ang hur ofta msm haft rätt och Q fel så har jag ingen aning. Har du några starka exempel?
Här är ett mycket litet urval:
https://en.wikipedia.org/wiki/QAnon#Failed_predictions

Citat:
Det vet jag inte ännu för att komma längre i den frågan behöver jag en stark man som svalde msm narrativet som visade sig vara fel och kan stå för det då vi först behöver DISKUTERA ifall det var enkelt för Q att pussla ihop bilden och det är MSM vi ska titta på varför de flesta fick det fel ELLER om det var så att det var svårt att pussla ihop bilden och Q måste haft tillgång till väldigt bra information. Men iom att du inte är den personen som kan ta den diskussionen får vi helt enkelt se om nån annan kan hoppa in.
Allt du behöver är ett exempel på att Q någon enda gång lagt fram i efterhand verifierad fakta som visat sig inte vara tillgänglig för alla och envar. Har du något sådant exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in