Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Jag vet att dom kan ha det. Men du säger att det varit enkelt för Q att ha rätt. 50% chans. Hur kommer det sig då att ca 100% av msm hade fel?
hade de? Fox News till exempel?
Det är nog så enkelt som att de flesta media följde sin bias. Vänstersympatiserande media trodde/hoppades han skulle fällas, högersympatiserande media trodde/hoppades Trump skulle frias.
Citat:
det tyder ju isf på att msm varit kontrollerad på något sätt, eller hur? Det andra alternativet blir ju att MSM gjort sitt bästa men pga att det varit så svårt ändå fått det helt fel medans Q fått det rätt och det min vän, tyder på att Q har bättre (kanske insiderinfo) information än msm.
Haha, ja då skulle du lika väl kunna hävda att halva (antagligen ännu fler) Flashback är insiders..
Nä, bättre får du/Q nog göra ifrån er..
Citat:
Ja det är klart du aldrig funderat på det. Du har ju inte behövt fundera du har ju haft msm som berättar för dig så har du pushat vidare deras agenda här utan att fundera över det. Men för alla som lägger en sekund på att tänka själv fattar man hur dumt det blir att skrika om att Trump minsann inte är friad, INGEN är friad från det, folk är däremot dömda för det. Men om det är någon som kan ses som "friad" så är det ju Trump med tanke på att han gått igenom mer utredningar på ämnet än antagligen någon annan och man behövde fabricera bevis för att få det att verka som att man hittat något.
Han är uttalat
icke friad. Dock fann man bevis för att ryssarna arbetade för att Trump skulle bli president. Man fann bevis för att Trumps kampanjfolk konstaterade att de skulle dra nytta av rysk underrättelsetjänst och dokument de hade. Man fann bevis för att Trumps folk mötte ryssar i Trump Tower för att få dokument om Clinton osv osv. Man hittade allt utom direkta bevis för att Trumps kampanj konspirerat
ihop med ryssarna..
Citat:
Att Ryssland säger sig supporta Trump och att du tror på det får stå för dig. Jag litar inte på Ryssarna lika starkt som dig men personligen tror jag att Putin är smartare än att offentligt gå ut och stötta den presidenten han backar då han vet att det får en negativ effekt för den presidenten hos det amerikanska folket men som sagt, litar man blint på Putin så är det klart att hans ord blir sanning automatiskt. Vem litar du mest på idag, Putin eller msm?
Beror på vilken msm du menar - men jag kan säga såhär - det är extremt sällan jag får information från Putin, och jag har aldrig sett honom ge en källa för det han påstår.. Jag läser å andras idan inte RT om ingen hänvisar dit.
Om du fortsätter svamla helt irrelevant trams kommer jag enbart besvara de få brottstycken som de facto handlar om Q - och helst då det vi diskuterar, nämligen om Q är insider.