Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Det har jag aldrig sagt - du får ge Q hur mycket cred du vill för det, och andra vill säkert på samma sätt ge msm cred för deras slutsatser som ju också kan tolkas som korrekta på många punkter.. själv skiter jag helt i vem som hade rätt och vem som får cred för att de påstått eller trott något...
Ja du skiter i vem som har rätt. När du pratar om att det är 50% chans är det precis det du gör, förminskar det. Men desto mer du förminskar att Q hade rätt, desto mer hånar du msm.
Förstår att viktiga punkter kan tolkas som korrekt kring FISA och Mueller report från msm som var tidigt på bollen med tanke på att du drar in så starka exempel
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Vad jag säger (och har förklarat löjeväckande många ggr nu för dig) är att det inte på något som helst sätt visar att Q är insider eller har tillgång till insiderinformation.
Jag vet att du alltid halkar in på det. Inte något jag försöker påstå heller. Men däremot hade han bättre info än msm eller så ville msm rapportera felaktigt, vad tror du?
Du verkar har missat mycket annat som vore kul om du kunde bemöta:
Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Vad känner du själv när du suttit och pushat deras agenda och till och med var nyfiken på detta ämne men nu inte ens vill da i det med tång, kan inte vara så kul? Känner du dig lurad? Eller tyder du fortfarande denna tweet som att "Trump verkar minst sagt nervös" som om han riskerade att bli avsatt?
Annars kan det ju ligga närmare till hands att han med "PRESIDENTIAL HARASSMENT!" syftade på hur demokraterna köpt falska bevis för att sen genom FBI fula sig igenom FISA processen och när Mueller utreder detta så är inte rubrikerna hur sjukt det är i MSM att man gjort så här utan att presidenten minsann inte blivit friad
Har vi några andra utredningar där MSM slår på stora trumman om att någon minsann inte blivit friad i en avslutad process där man inte heller fann bevis för att brottet skulle ha begåtts av personen i fråga?