Citat:
Ursprungligen postat av
YellowUSB
Har Saga nån insta? Eller någon writer från linköping? Tycker inte det är mycket till scen i lk. Saga är väl det enda man ser som inte är ren skit och fortfarande är aktiv. SG/RYG grejerna trodde jag mest var gammalt. Men kanske inte? Vore ju fett om det inte vore det. Någon får rätta mig om jag har fel.
Håller med. Men jag tycker Ryg kom upp sig som FAN svin fort, men sen har ja inte sätt nytt av han. Saga skulle ja säga är king nu, fräsch style, målningar finns.
Sen är de sån potencial, Foser, Jason, SG, asså många av dem gamla som inte kör lika mycke längre. Vill väl inte säga för mycke men Foser är nog inte i lkpg så. Önskar jag inte var en feg råtta. Bara för man tänker på att man ska dra härifrån och behöver pengar för det. Vill inte fastna här, annars hade jag lagt målningar ofta. Man känner sig så veklig när man bara gör tags sen throwup här o där utan fill. En målning gjord. Va ska man göra? Antingen bestämmer man sig och skiter i det. Eller så kör man på riktigt. Får tänka på det. Varit en såndär jobbig som kört till o från länge, men nästan alltid bytt tag. Hade man kört med samma från början hade nog många här känt igen den. Men nu kommer det alltid va samma framöver. Oj menar inte mig, snackar om en polare.