2019-01-20, 18:18
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossbergdenyngre
Vilka "normbrytande" stilar skulle detta i så fall vara? Det bästa som har hänt staden sedan CwsIna trappa ner är Apstadiet och Bsr, synd bara att det varade en kortare period. Staden har haft sin storhet, man kan skatta sig lycklig att man var med när det begav sig. Skönt att man har flytt staden sedan några år om det där är det roligaste som har hänt.
Men jag tror Linköping endå har många som sitter på stor potential bara att många lagt av att måla ute mycket. Vissa kanske har fått familj och vill inte riskera sina liv längre för att slänga färg på en vägg vilket är underbart att göra men men. Håller annars med att det är jävligt dött, vi får hoppas det vänder. Får se om jag kanske börjar ge mig ut igen.
Citera
2019-01-27, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mossbergdenyngre
Vilka "normbrytande" stilar skulle detta i så fall vara? Det bästa som har hänt staden sedan CwsIna trappa ner är Apstadiet och Bsr, synd bara att det varade en kortare period. Staden har haft sin storhet, man kan skatta sig lycklig att man var med när det begav sig. Skönt att man har flytt staden sedan några år om det där är det roligaste som har hänt.

Förlåt mig men vad är apstadiet? BSR, det höll ju i typ 6 månader och bestod av AINS (OHS, FRS), XELON (REOS) och någon mer, kanske STEG eller vem det var.. Gjorde i princip inget avtryck alls på scenen, inte mkt bombing och ett fåtal pieces.. Vet inte när du målade i stan.. ? Men scenen har levt på, förändrats såklart eftersom förutsättningarna förändrats.. Panels har målats på i samma takt om inte ännu mer senaste 10 åren.. Klaga mindre tack.. Peace and pieces!! LKPG connections finns från Köpenhamn till Luleå, till STHLM, OSLO, SPANIEN m.m..var har du flytt där scenen är så fantastisk..? Tänk på att vi bor i en mellanstor svensk stad med nolltolerans mot graff..
Citera
2019-06-10, 07:10
Medlem
R33GTRs avatar
Sett flera panels nere i Rese C av SENSITIVO och någon mer.
Utländska stilar på målningarna, finner ingen insta till dem.
Någon som har koll på vilka dehär rör sig om?
Sett Sensi här i nkpg förr med

Bild: https://www.instagram.com/p/BygH7NoIfy5/?igshid=fmkvht11e4cm
Citera
2019-07-12, 17:06
Medlem
HLT ser man i motala, rätt tråkig stil... vilka andra crepes kör där i krokarna? Känns som att det är lite som händer i Mjölby men kanske är helt ute och cyklar har bara vart på en kor genomresa... godstågen av sensitivoo är med all sannolikhet målade i Sthlm där är han väldigt aktiv för tillfället.
Citera
2019-07-12, 17:11
Medlem
Ber om ursäkt för felstavningar, skriver på en platta som knappt går att se i solen. Men skulle också gärna höra en rapport från någon som bor i trakterna, vilka kör? Finns ju många bra spots, för att inte tala om de militära kvarlämningarna, helt rena, men de kanske buffas ofta vad vet jag......... säger inget mer. Jah bless
Citera
2019-07-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Sett flera panels nere i Rese C av SENSITIVO och någon mer.
Utländska stilar på målningarna, finner ingen insta till dem.
Någon som har koll på vilka dehär rör sig om?
Sett Sensi här i nkpg förr med

Bild: https://www.instagram.com/p/BygH7NoIfy5/?igshid=fmkvht11e4cm

Kan skicka sensis insta till dig om du är intresserad orkar inte outa här
Citera
2019-10-08, 08:27
Medlem
optivs avatar
Jag tänkte uppdatera tråden med lite bilder från Mjölby.

https://imgur.com/gallery/ofuityo

FEIS har blivit kryssad även i Mjölby. Även LEST verkar ha blivit kryssad av YUM. Men vad vet jag. Jag har bara fotat.

EDIT: Glömde lite bilder så uppdaterade länken
Senast redigerad av optiv 2019-10-08 kl. 08:45.
Citera
2020-01-25, 04:25
Medlem
Niggalangelos avatar
Sett en del ”saga” både i Nkpg och Linköping.Vet ej om det är nya målningar eller äldre men helt klart intressant stil.

Vet ni om han fortfarande är igång?
Citera
2020-01-25, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av optiv
Jag tänkte uppdatera tråden med lite bilder från Mjölby.

https://imgur.com/gallery/ofuityo

FEIS har blivit kryssad även i Mjölby. Även LEST verkar ha blivit kryssad av YUM. Men vad vet jag. Jag har bara fotat.

EDIT: Glömde lite bilder så uppdaterade länken

Mycket av packen!!
Citera
2020-05-25, 14:52
Medlem
Hur ser det ut nu för tiden i stan? Har inte varit där på ett bra tag nu, ser inte allt för mycket på instagram tycker jag.
Citera
2020-05-27, 05:10
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejtackfan
Hur ser det ut nu för tiden i stan? Har inte varit där på ett bra tag nu, ser inte allt för mycket på instagram tycker jag.

Folk har bajsat ner sig efter instagraffhärvan i STHLM.
Citera
2020-06-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Folk har bajsat ner sig efter instagraffhärvan i STHLM.

Vad handlade det om då? Om det går att summera snabbt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in