2020-10-29, 13:43
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Oavsett vilken valvaka man ser på, så vill man ha Flashbacks kommentatorer med på ett hörn!

Tänkte att denna tråd skulle (om moderatorer tycker det låter bra) kunna fungera likt 2016 tråden - alltså med chattinlägg, då det är en live, pågående händelse som skall kommenteras.
- Även mindre relevanta kommentarer (vilken dryck intas till CNN sändningen?) om hur din valvaka utförs är välkommet!

Själv tror jag att jag växlar mellan TyT, Joe Rogan, och CNN (om Jimmy Dore har något går han självklart först), käkar amerikanska pannkakor och nån hamburgare med whisky och bärs.
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-10-29 kl. 13:52.
2020-10-29, 13:46
Avslutad
Ja inte långt kvar nu , kommer bli en underhållande / skrämmande valvaka vilket håll det än går. Känns som att detta är århundrades val på något sätt. Snacka om pest eller kolera situation.
2020-10-29, 13:51
Bannlyst
Kommer bli ett sånt jävla tråkigt val. Den rasism som Trump infört i landet och orsakat hela städers förödelse, plundrade butiker och hela städer som brinner så kommer Biden vinna stort. Jag kommer följa hela valvakan, vill se Trumpeten stå och grina.
2020-10-29, 14:55
Medlem
Oldberrys avatar
Vilka tider är det egentligen som är aktuella, svensk tid?

När stänger vallokalerna, när börjar rösträkningen? När kan man förvänta sig att de första siffrorna kommer in?
2020-10-29, 14:57
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Tagit ledigt på onsdagen för att kunna fira rejält!

Blir ännu roligare detta val då Trump kommer vinna en episk seger.

Blir ordentligt jubel och klang här hemma när man kommer att få se CNN och svenska skattefinansierade journalister bli allt tystare ju längre valresultaten kommer in.

Demokraterna kommer slås i spillror.

2016 när Trump vann, hamnade SVT i chock. Svensk regim medias uttryck i ögonen i SVT-studion är oförglömligt.

Ska bli en spännande valvaka, frågan är när man borde börja titta? Tänker mig 18-snåret - men man vill också palla hålla sig vaken till 3-4 på morgonen trots dryck och mat.
Rent hypotetiskt - hur skulle du reagera på en Trump förlust?
2020-10-29, 14:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Vilka tider är det egentligen som är aktuella, svensk tid?

När stänger vallokalerna, när börjar rösträkningen? När kan man förvänta sig att de första siffrorna kommer in?
Dem räknar med runt 7pm lokal tid lär Florida komma och ngr till delstater sedan kommer det i strid ström in siffror!
2020-10-29, 15:01
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem räknar med runt 7pm lokal tid lär Florida komma och ngr till delstater sedan kommer det i strid ström in siffror!

Alltså runt kl 0200 svensk tid på onsdag morgon och där omkring börjar det bli spännande ?
2020-10-29, 15:03
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Kommer bli ett sånt jävla tråkigt val. Den rasism som Trump infört i landet och orsakat hela städers förödelse, plundrade butiker och hela städer som brinner så kommer Biden vinna stort. Jag kommer följa hela valvakan, vill se Trumpeten stå och grina.
”Den rasism som Trump infört i landet”, visst serru, Trump införde rasismen och klimatförändringarna och digerdöden osv osv.

Jag tror det kommer bli ett spännande val!
2020-10-29, 15:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Alltså runt kl 0200 svensk tid på onsdag morgon och där omkring börjar det bli spännande ?
Jepp och det brukar komma en VLU också sett över hela landet som brukar en en viss fingervisning vart vindarna blåser i valet också!
2020-10-29, 15:11
Medlem
Kommer sitta på helspänn! Antingen mr loudmouth som iallafall presterat någorlunda o gjort en del för världsfred/stabilitet i vissa regioner.....

Vs senilpeddot Biden som har varit skum/rasistisk i över 40 år som nu helt plötsligt aldrig har hänt o skall agera frälsare 😂

När börjar Joe rogans valvaka för oss i svensk tid? Alex Jones skulle vara med o "get lit" så det vill jag fan inte missa!
2020-10-29, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
”Den rasism som Trump infört i landet”, visst serru, Trump införde rasismen och klimatförändringarna och digerdöden osv osv.

Jag tror det kommer bli ett spännande val!

Rrrriiing! Rrrrriiing! (väckarklockan ringer hos Trump)

Trump: "Oooookey... få se nu här, måndag? ja just jävlar, dags att införa lite rasism i landet! Det hade jag nästan glömt bort"
2020-10-29, 15:22
Medlem
drvinds avatar
Valvakan kommer bli fantastisk, jag längtar intensivt efter att få se och höra de besvikna Demokraterna och deras kommentarer om sina framtida varanden i den nya världen.

Har satt en beskedlig slant på Trump som vinnare, tänkte investera vinsten i storfotat dekadent supande helgen 7-8 november. Funderar på New York eller London, vi får se vad som känns bäst, men jag bör boka senast onsdag verkar det som.

Partystämningen lär slå alla rekord i modern tid Fira in den nya världen!

Hoppas någon kliver upp som törs ta över SVT-huset?
Vore gott att se några modiga raida stället, tillfället lär i år knappast bli bättre än helgen 7-8 nov!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in