2020-07-19, 22:20
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Ja brorsan, för man är hård för att ens kropp inte reagerar felaktigt på ett ämne. Är faktiskt glad över att det bara blev en vecka för mig, för insåg rätt snabbt att det i stort sett bara är underbegåvat skräp där.
Ett sådant fysiskt praktexemplar som dig är helt enkelt för bra för legionen. Förmodligen märkte de det och förgiftade dig. Tror du skulle platsa bättre i X-Men eller Avengers!
Citera
2020-07-20, 01:36
Medlem
Citat:
Tuffa grabben hahah.. jävla pajas.

Tack för ditt svar.

(FB) Hur är det att ligga på psyket?
Citera
2020-07-24, 14:41
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fusil
Tack för ditt svar.

(FB) Hur är det att ligga på psyket?

Men nej, nu fick du mig!! Måste verkligen suga att födas till en nolla haha.
Citera
2020-07-26, 22:12
Medlem
Citat:
Men nej, nu fick du mig!! Måste verkligen suga att födas till en nolla haha.

Ja du verkar normalbegåvad och fortsätt kalla främlingslegionärer "underbegåvat skräp". Mitt tips, fortsätt skriva i trådar som ligger närmre din begåvning.

(FB) Hur fan rakar man pungen slät?
Citera
2020-10-24, 23:53
Avslutad
Hur går man tillväga med främlingslegionen? Försökt länge att gå med i FM men det kommer aldrig hända pga adhd, belastningsregister.
Citera
2020-10-27, 20:07
Medlem
SveaBaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Hur går man tillväga med främlingslegionen? Försökt länge att gå med i FM men det kommer aldrig hända pga adhd, belastningsregister.

https://en.legion-recrute.com/mdl/info_seul.php?id=12&block=28&titre=How-to-join-the-French-Foreign-Legion
Citera
2020-10-27, 20:53
Medlem
Citat:

Förbered dig inte bara på att det är fysiskt. Man får även göra kognitiva tester. FL är idag mera som specialstyrkorna, fast man kanske är lite mera som kanonfoder.
Citera
2020-10-27, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBaner
https://en.legion-recrute.com/mdl/info_seul.php?id=12&block=28&titre=How-to-join-the-French-Foreign-Legion

Citat:
Ursprungligen postat av salad
Förbered dig inte bara på att det är fysiskt. Man får även göra kognitiva tester. FL är idag mera som specialstyrkorna, fast man kanske är lite mera som kanonfoder.

Tack så det är bara att åka ner och göra sig redo? Hur är det med coronan nu?

Har ett antal åtal så osäker om jag ens får lämna landet. Vet inte hur det funkar men blev släppt ur häktet. Har dock rättegång om några veckor för stöld men det är det minsta, får se om dom hoppar in andra grejer.
Senast redigerad av ruttenfimp 2020-10-27 kl. 22:38.
Citera
2020-10-27, 23:27
Medlem
Citat:
Tack så det är bara att åka ner och göra sig redo? Hur är det med coronan nu?

Har ett antal åtal så osäker om jag ens får lämna landet. Vet inte hur det funkar men blev släppt ur häktet. Har dock rättegång om några veckor för stöld men det är det minsta, får se om dom hoppar in andra grejer.

Jag har ingen aning om vad ditt straffregister är. Men såhär lyder reglerna som jag förstår det.

Har du begått mord, eller är dömd för att ha sålt narkotika så är det kört. Dom tar inte in folk med sådana straff. Du kommer få lämna ID, sedan så gör dom en background check, och dom kommer att kolla på ditt brottsregister. Så du kan inte dölja något o du är straffad.
Citera
2020-10-28, 12:49
Avslutad
Citat:
Jag har ingen aning om vad ditt straffregister är. Men såhär lyder reglerna som jag förstår det.

Har du begått mord, eller är dömd för att ha sålt narkotika så är det kört. Dom tar inte in folk med sådana straff. Du kommer få lämna ID, sedan så gör dom en background check, och dom kommer att kolla på ditt brottsregister. Så du kan inte dölja något o du är straffad.

Men om det är enbart narkotikabrott och innehav är det lugnt då? Aldrig blivit dömd för just försäljning även om det har vart misstankar.
Citera
2020-10-28, 23:52
Medlem
Citat:
Men om det är enbart narkotikabrott och innehav är det lugnt då? Aldrig blivit dömd för just försäljning även om det har vart misstankar.

Om du säger att det var för eget bruk och att du inte har använt sedan dess och aldrig tänker gå tillbaka till det så kanske det kan gå. Säg att du vill vända på ditt liv i legionen.
Citera
2020-10-29, 13:33
Medlem
Citat:
Om du säger att det var för eget bruk och att du inte har använt sedan dess och aldrig tänker gå tillbaka till det så kanske det kan gå. Säg att du vill vända på ditt liv i legionen.
Hur får FL tillgång till svenska brottsregistret? FL tilldelar en ett nytt namn och personnummer för att skydda sina rekryter mot hemlandets myndigheters nät. Man kan t.o.m. få ett nytt pass med sitt nya namn.

Självklart ska man mörka eventuellt domar och brott under rekryteringsprocessen och de intervjuer som ingår. För att framstå som mer reko än man egentligen är. Det är mitt tips iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in