Citat:
Ursprungligen postat av
Philine
hvordan vet du at RU spurte om å innvistere 90 mill. ? Hat det stått noe sted eller er det bare rykter igjen ?
Vi må helg til begynnelsen i saken. Monerogutten kontaktet TH med spørsmål om TH ville investere penger. Og jeg mener avisene skrev st beløpet han ønsket atTH skulle gå inn med var 90 mill. Z finner sikkert kilden, jeg finner det ikke nå. Jeg reagerte på alt surret med beløp og bitcoin og monero som senere også sto i brevet. Hvis jeg husker rett, så er det enda en merkelig greie.
Det er nesten som vi er vitne til en bisarr forestilling, film. Hadde det ikke vært for at hun er vekk så hadde jeg sagt at de må begrense fantasiene sine.
«Kryptomannen» skal ha sett for seg at Tom Hagen Eiendom AS kunne investere i utvinning av kryptovalutaen Bitcoin. Det finnes nemlig bare et visst antall Bitcoins i hele verden, og de kan utvinnes, men for å gjøre det, trengs store mengder datakraft.
Det kan kjøpes for penger, men det var penger den nå siktede «kryptomannen» i 30-åra selv ikke hadde.
Han skal derfor ha ønsket å få med seg Hagen og eiendomsselskapet som investorer.