2020-10-28, 21:30
Medlem
Beror på omständigheter.

Alla kvinnor som ger sig i lag med blattar får faktiskt skylla sig själva.

Överfall däremot ser jag inte mellan fingrarna på.

Våldtäkt i hemmen där kvinnan påstår sig blivit utsatt regelbundet under många år av mannen är oftast bullshit.
Inte sällan är det även en vårdnadstvist som pågår i de fallen.

I övrigt är det jävligt lätt för kvinnor idag.
En anmälan och mannen är i princip redan dömd på förhand.
Citera
2020-10-28, 21:31
Medlem
pussluffares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Fast våldtäkt, överfall, pissrån och sånt handlar väl mer om låg IQ nötter som vill visa makt.

Det är störda människor. Sociopater..
Vanligt tex i krig där man avhumaniserat motståndarna.

Ingen som har empati och respekt för andra människor gör sådant i dess rätta definition. Det är därför vissa skit kulturer är extremt överrepresenterade vid sådana vidriga brott. Å andra sidan är det just skräp från sådana kulturer just unga kvinnor vill bjuda in till Sverige..

Sexuellt utnyttjande ligger nog närmre det normala människor kan slinta dit på, när någon passat på på fyllan osv, precis som kvinnor kan.

Varför skulle någon vilja ha sex med någon som tvingas till det, är helt vrickat.

Ja, jag brydde mig förr, men sedan när jag upptäckte att unga kvinnor inte brydde sig, utan ville släta över den rubbade utvecklingen med att smeta brunt skit på alla män, så tänkte jag att jag inte bryr mig längre. För dem är godhetssignalering, värdegrund osv viktigare.

Har även noterat, alltid när artiklar dyker upp i flödet på fb, om våldtäkter, är det män och gamla tanter som är oroade och upprörda, inga unga kvinnor. Så tydligen är de relativt ok med att vi blir mer och mer ett skitland där det stryker runt en massa män med en jävligt vidrig människosyn, som inte har någon empati, mot svenskar vare sig de är kvinnor eller män.

Sedan när unga kvinnor horar runt med negrer och blattar självmant, sjunker engagemanget ytterligare. Skulle jag se 4 negrer som knullar en svenska i någon buske, varför skulle jag störa dem mitt i sexet, det går inte veta vad de gör frivilligt och vad de tvingas till, iom att de lever ett liv som luder. Vem är jag att ifrågasätta det.

Vi är ju inte era män, som feministerna så fint säger, nej, men förvänta er då inget beskydd från oss. Det räcker med allt annat BS och lögner ni sprider om vita män dagarna i ända.

Svenska kvinnor skördar endast det ni så gärna sått.. år ut och år in har ni velat att 100k illegalt pack ska kunna stanna på svensk mark, trots att de hela tiden vart extremt överrepresenterade vid grov brottslighet. Självklart kommer människor som tycker det är ok att illegalt ta sig in i ett land, ljuga om sin identitet, få PUT genom bedrägeri, vara överrepresenterade av kriminella, inte så jävla svårt att fatta. Ni har skapat ett jävla kaos, som ni kommer få leva med, lycka till.

Wow. Lika sant som det är sagt. Håller med på hela texten förutom att det är även våra barn som blir straffade. Usch för detta landet.
Citera
2020-10-28, 21:35
Medlem
Undrar om våldtäktsmän blir farligare efter första våldtäkten. Före det så kan de ju liksom backa ur men efter så det ju liksom försent ändå. Kan lika gärna fortsätta.
Citera
2020-10-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Jag tycker att samtycke är rimligt.
När jag var yngre hade jag svårt att förstå att kvinnor kunde bli våldtagna utan att "säga nej". Då insåg jag nog inte hur olika psykologiska försvar kan fungera, inte heller hur jävla skräckinjagande vi män är.

Det var en tankeställare att inse hur läskig jag kan uppfattas. Framför allt av folk som är mindre/svagare eller mindre verbala och forserande än vad jag är.

Efter lagstiftningen har jag inte haft ett ligg utan att jag verbalt försäkrat mig om att hon vill just nu, och försöka vara lyhörd för om hon faktiskt vill fullboda.

Spännande tråd.

Hur fick du den tankeställaren?

Tycker din ståndpunkt är ganska rimlig. Det är ju inte heller överfallsvåldtäkter som dom flesta råkar ut för utan något annat.
Citera
2020-10-28, 21:44
Medlem
Självklart fel, den som tänker annorlunda är störd i huvudet och borde själv få bli våldtagen.
Citera
2020-10-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Självklart fel, den som tänker annorlunda är störd i huvudet och borde själv få bli våldtagen.

Ärligt talat finns det nog knappt någon straight kille som skulle protestera emot att bli våldtagen av en åtminstone hyfsat snygg tjej.
Citera
2020-10-28, 22:49
Medlem
NeoVains avatar
Om det bara funnits två människor på jorden, en man och en kvinna, och kvinnan absolut inte vill ha sex med mannen, så kommer hon bli våldtagen och det är då något bra, efterssom mänskligheten annars hade dött ut. Tusen år senare så hade den framtida mänskligheten givetvis haft all anledning att vara tacksam åt sin förfäder "Adam" våldtäktsmannen.

Extrapolera därifrån så kan du förstå varför de existerar, och varför.

Är du intelligent nog så förstår du också vilka förändringar som behöver göras för att våldtäkter ska minska, istället för att öka som nu.
Citera
2020-10-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Ärligt talat finns det nog knappt någon straight kille som skulle protestera emot att bli våldtagen av en åtminstone hyfsat snygg tjej.

Bara det visar väl på vilka jävla djur vi är? Män går emot sina egna principer och allt vad moral och etik heter bara det är ett kön med i bilden som tydligen ska sitta på en individ vars utseende passar mig lite halvt utseendemässigt så jag tycker det är skoj med våldtäkt.
Citera
2020-10-28, 23:57
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Jag hatar våldtäktsmän mer än något annat. När jag hör om det får jag bilder i mitt huvud hur man skulle tortera dessa män. Dom är fredlösa, free game. Jag skulle aldrig gola ner någon som slaktat en våldtäktsmän.
Citera
2020-10-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Om det bara funnits två människor på jorden, en man och en kvinna, och kvinnan absolut inte vill ha sex med mannen, så kommer hon bli våldtagen och det är då något bra, efterssom mänskligheten annars hade dött ut. Tusen år senare så hade den framtida mänskligheten givetvis haft all anledning att vara tacksam åt sin förfäder "Adam" våldtäktsmannen.

Extrapolera därifrån så kan du förstå varför de existerar, och varför.

Är du intelligent nog så förstår du också vilka förändringar som behöver göras för att våldtäkter ska minska, istället för att öka som nu.

Eller så fortplantar vi oss som art utan att skada en annan individ. Vi blir upphetsade av varandra för det är så vi har överlevt som art och format oss efter omgivningen. Till och med evolutionen säger att du inte behöver våldta, om du inte är dum i huvudet så kommer du få ligga.

Vi som art kommer ej behöva något kön länge till för att kunna fortplanta sig. Jag kan lova dig att det är kvinnor som kommer hitta på hur, då är vi män ett minne blott.

Evolutionen kommer ha sin gång och vi kommer göra som vi alltid har gjort, överleva.
Citera
2020-10-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicinerad
Bara det visar väl på vilka jävla djur vi är?

Ja, men det är ju inte vårt fel, vi har inte valt att ha massa testosteron omkringflytandes i kroppen.
Citera
2020-10-29, 00:07
Medlem
Termos99s avatar
Om vi bortser från att bevisningen i våldtäkt kan vara lurig och att det säkert går att diskutera i en 50 sidors tråd exakt vad våldtäkt är, även om samtycke är centralt så.... ja våldtäkt är skit. Det behövs väl knappast ens motiveras. Våldtäkt är ett av de absolut lägsta brotten som finns. Förakt för personen som gjort det är vad jag känner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in