2020-10-29, 00:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
87 tittare på ett dygn är ingenting. Chatten är helt tom på meddelanden. Man kan undra vilka som tittar på hans tal.

87,788...

Donald senaste för en dag sedan:
50K

2020-10-29, 00:08
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Vilka bevis har du för att de lågutbildade republikanerna är " långt fler..." Helt klart bara nåt du drar ur arslet, eller hur. För det har du sett på SVT?
Skulle man på nåt sätt, vilket dock är nästan omöjligt, kunna spalta upp röstande visavi utbildningsgrad tror jag du har fel, myten att ex NY röstar dems för att de är mer utbildade är en myt, de allra flesta i den staten är lågutbildade arbetare. Du förväxlar en visuell högljudd och i media totalt dominerande elit med verkligheten.
Du ser en massa TV från Cali och NY och inbillar dig att så ser det ut där..?
I got news for u.... den värld du får dig till livs via din dumburk är inte verkligheten.

Kolla länken jag la in nyss, och utbilda dig. Den som drar skit ur arslet här - är du.

Och det heter ”I’ve got news..” , din tönt. Till skillnad från dig så har jag bott i USA och har familj där. Pissa iväg till den lokala pizzerian och gråt nu, om det ens finns någon i hålan du tvingas leva i.
2020-10-29, 00:09
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad gör ni anti-Trumpar om Trump vinner igen?
Själv gör jag inget, för jag vet att han vinner inte.

Det är enkelt att tro att bara för att Trump drar ihop massivt med folk och ökar i mätningar och slutar kampanja i vissa delstater så som Florida samt hans motståndare är en glömsk lögnare utan politik och idéer, så betyder det inte att den vanliga amerikanen kommer rösta på Trump.

De gjorde det 2016, och han har gjort bättre ifrån sig än de flesta trott så han har knappast förlorat några väljare. Däremot är det många som hoppat över till republikanerna ifrån demokraterna tack vare honom.
2020-10-29, 00:09
Medlem
Sammanvägt leder Trump i Texas nu med 2,6% men i OU ligger tyvärr stora eftersläpningar. Nu är väl inte Texas så viktig för ingen har väl räknat med att Dems skall ta den staten.

Källor sänder jag inte över men ni vet att jag inte drar siffrorna ur "Röfvén"....
2020-10-29, 00:10
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Av ren nyfikenhet, vad menar du gör en Trumpseger till en sådan självklarhet?

Den röda vågen som sköljer över USA.
2020-10-29, 00:12
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad gör ni anti-Trumpar om Trump vinner igen?
Själv gör jag inget, för jag vet att han vinner inte.

Det är enkelt att tro att bara för att Trump drar ihop massivt med folk och ökar i mätningar och slutar kampanja i vissa delstater så som Florida samt hans motståndare är en glömsk lögnare utan politik och idéer, så betyder det inte att den vanliga amerikanen kommer rösta på Trump.
För Republikanerna tror jag det är bäst om Trump inte vinner och det är inte så konstigt som det låter.

Jag gör inget särskilt eftersom för mig och Sverige finns det fördelar och nackdelar med bågar kandidaterna.
2020-10-29, 00:16
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Kolla länken jag la in nyss, och utbilda dig. Den som drar skit ur arslet här - är du.

Och det heter ”I’ve got news..” , din tönt. Till skillnad från dig så har jag bott i USA och har familj där. Pissa iväg till den lokala pizzerian och gråt nu, om det ens finns någon i hålan du tvingas leva i.

"kolla länken.." du snackar bara skit.

Du har fel i antagandet att folk med lägre utbildning tenderar rösta Rep, sen kan du ljuga hur mycket du vill om att " jag har bott i US ..."

Du kan ju börja med att kolla på nån film med ex Moore, han möter typ 10.000 väljare, allla lågutbildade, alla röster Dems... i princip alla arbetarfack i US stöder Dems, är de högutbildade?

Dems har ALLTID genom historien fått de lågutbildades röster, ALLTID, det är ett historiskt faktum.
Det som skiljde valet 2016 åt var att EN DEL av dessa lågutbildade röstade Rep, vilket chockade många då, och gör fortfarande idag.
Detta får dig att fantisera fritt och " kolla på länken..."

Men sånt vet väl en som " har familj i US...", fjant.
2020-10-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Europa är betydligt mer tätbefolkat. Dock är USAs befolkning fetare och sjukare. Dom har svårare att klara av sjukdomen.

Demokraterna kan naturligtvis vinna röster på att dom vill försöka rädda tjockisarna. Trump anser det ju överdrivet för att han själv klarade sig med en hel läkarstab bakom sig.

Ja fetman gör nog tyvärr en del men i USA är också utanförskapsområden som påverkar. Trump var väl på gång med nedstängningar i april---maj men han såg att ekonomin gick och helvete och även dålig ekonomi för dom mindre bemedlade dödar.

Stämmer att tätt befolkade områden drar upp Europas siffror. Jag vet inte vad USA egentligen skulle ha gjort. Ingen förstod nog riktigt hur segt detta skulle bli.

Men jag blir inte ledsen om Joe Biden vinner, låt han få ta hand om skiten, han kommer inte att lyckas bättre än Obama. Det USA har är skickliga entreprenörer men motarbetar dom den gamla industrin för mycket går det helt åt helv....
2020-10-29, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
87,788...

Donald senaste för en dag sedan:
50K

Missade ett tecken i siffran, har ändrat detta nu.

Trumps tal i Bullhead City, AZ för 5 timmar sedan och redan 550 000 tittare.

https://www.youtube.com/watch?v=rCrMb0sM2Vk
2020-10-29, 00:17
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Den röda vågen som sköljer över USA.
Baserat på vad?
2020-10-29, 00:18
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
"kolla länken.." du snackar bara skit.

Du har fel i antagandet att folk med lägre utbildning tenderar rösta Rep, sen kan du ljuga hur mycket du vill om att " jag har bott i US ..."

Du kan ju börja med att kolla på nån film med ex Moore, han möter typ 10.000 väljare, allla lågutbildade, alla röster Dems... i princip alla arbetarfack i US stöder Dems, är de högutbildade?

Dems har ALLTID genom historien fått de lågutbildades röster, ALLTID, det är ett historiskt faktum.
Det som skiljde valet 2016 åt var att EN DEL av dessa lågutbildade röstade Rep, vilket chockade många då, och gör fortfarande idag.
Detta får dig att fantisera fritt och " kolla på länken..."

Men sånt vet väl en som " har familj i US...", fjant.

Se där.. du är bra på filmer du. Kollat många?

Bye bye.
2020-10-29, 00:22
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Missade ett tecken i siffran, har ändrat detta nu.

Trumps tal i Bullhead City, AZ för 5 timmar sedan och redan 550 000 tittare.

https://www.youtube.com/watch?v=rCrMb0sM2Vk

Men det ÄR en annan kanal..

På Donalds egna youtube konto har han bara 50k vissningar på hans senaste tal som sänts live och det var också igår!
https://www.youtube.com/Donaldtrump/videos

Joe! leder över Donald på Youtube!!

Sedan om du ska blanda in ALLA andra kanaler så gör det men då vill vi se samma jmf MED alla olika källor och inte bara sektens egna bidragskanal!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in