2020-10-28, 21:25
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulcitronn
Efter att ha sett alla avsnitt som är ute även studio Paradise måste jag säga att Josie är den äckligaste människan jag sett någonsin! Hon är så omogen och har ständigt behov av att trycka ner andra. Detta beteende är tecken på osäkerhet. Dessutom är hon 30+, hon skämmer ju ut sig själv och hon gör det på tv!! Haha hon är så körd. Fatta vad hon kommer skämmas över sitt beteende, om hon ens kommer till den mognad att inse hur äckligt hon beter sig mot andra. Hon är den osäkra fjortis tjejen som rövslickar alla killar i hopp att få lite uppmärksamhet och trycker ner kvinnor för att höga upp sig själv. Som kille skulle jag hellre skjuta mig själv i foten än att ge henne en kyss

dragit upp detta tidigare i tråden när tjerna försökte skydda henne med girlpower när hon fått tjejer må dåligt i hotellet.
Citera
2020-10-28, 22:39
Medlem
Skönt att Cornelia fick lämna. Ser nästan ut som att hon fått en stroke så stel hon är i sitt ansiktsuttryck.

Niclas är en osäker tönt som bara söker bekräftelse.

Ingen deltagare kan skillnad på "han" och "honom". Störigt som fan.
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2020-10-28 kl. 22:50.
Citera
2020-10-28, 22:57
Medlem
Amex88s avatar
Åh värsta personen att ta tillbaka - kattkvinnan...
Typ den enda som är oskönare och mer vidrig än Josie.
Citera
2020-10-28, 23:05
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Verkar vara Göteborgs tema nästa vecka ^^
Citera
2020-10-28, 23:07
Medlem
haha Niclas visste han skulle få knulla om han valde Alexandra, uppenbart!
Citera
2020-10-28, 23:20
Medlem
Amex88s avatar
Åter igen... Niclas - VEM ÄR HAN? Är han på riktigt och hur är det egentligen fatt i knoppen.

Kan man bli mer osäkert och söka bekräftelse. Alltid; Vad tycker du om mig? Vad tänkte du är du såg mig? Herregud människa du är 28 år gammal.
Senast redigerad av Amex88 2020-10-28 kl. 23:27.
Citera
2020-10-28, 23:30
Medlem
Alexandra älskar sin creampie
Citera
2020-10-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kozsax
Alexandra älskar sin creampie

Tror hon uppskattar sig en redig facial då och då också
Citera
2020-10-29, 02:33
Medlem
Hade Arvid en bleknad blåtira på käken när han besökte studio? Å varför sluddrade/pratade han så otydligt?
Tandvärk? Eller fått stryk å tagit nån för mycket av stark värktablett?
Citera
2020-10-29, 08:03
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Åter igen... Niclas - VEM ÄR HAN? Är han på riktigt och hur är det egentligen fatt i knoppen.

Kan man bli mer osäkert och söka bekräftelse. Alltid; Vad tycker du om mig? Vad tänkte du är du såg mig? Herregud människa du är 28 år gammal.

Men sluta, han är alfahanne!
Citera
2020-10-29, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysweetsummerchild
Hade Arvid en bleknad blåtira på käken när han besökte studio? Å varför sluddrade/pratade han så otydligt?
Tandvärk? Eller fått stryk å tagit nån för mycket av stark värktablett?

Har för mig att arvid har adhd, då kan man prata snabbt och något osammanhängande ibland. Så kan bero på det? Bror min har adhd, han låter sådär ibland.
Citera
2020-10-29, 08:28
Medlem
hyssasess avatar
Efter att Simon fick lämna tycker jag att Patrik är den absolut roligaste deltagaren. I början tyckte jag han var småtråkig men han har växt som fan i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in