2020-10-28, 15:17
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Kolla de opererade brösten, avsaknaden av höfter och stillbilder (där de blurrat pungen)...
Mjo... Men vem mer har smal kropp, nästan inga höfter och har tidigare haft rätt minimala bröst? Jag ser en östkustbrud, möjligen familjär, som opererat tuttarna.
Citera
2020-10-28, 15:24
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man* släppte ett nytt klipp nyss - vanlig sexakt med vuxen kvinna. Kan tänka mig att man vill visa att det finns mycket att dela med sig av...

(* gnews.org)
Först indikeras alltså att det kommer att släppas mer angående Kina, och sedan rullar det på med "vanliga" (nåja) sexakter..?

Det säger mig bara det vi också har diskuterat i tråden, nämligen att det förhandlas just nu.
Citera
2020-10-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Har ingen koll på Hunter Biden... tvivlar inte på att han är ett kräk, superkorrupt etc etc men allt videon klargör är ju att nåt perverterat kryp med liten kuk gillar att smygfilma folk i sängkammarn. Inte mycket mer än så, LOL. Snacka om 100% lam läcka

Som sagt, det är pinsamt samt rätt så perverst beteende av hunter biden att 1) röka crack 2) horeri samt att han blev tillsammans med sin döde brors fru.

Vad som däremot är oerhört häpnadsväckande är om själva påståendet att Joe biden skulle vara 100% korrupt.

Hur som haver är Hunter Biden en säkerhetsrisk, en person vars crack beroende varit känt i många år har knappast ett bra omdöme.
Citera
2020-10-28, 15:37
Medlem
så nu inser man att kineserna vill ta över usa.
de har infiltrerat usa.

de ligger säkert bakom skandalerna som
pizza gate, pedogate och äger säkert hillary clinton, bill clinton och biden familjen samt andra politiska aktörer.

var är video på hur joe biden slår och våldtar små barn?

hittills har jag endast sett äldre kvinnor, chatthoror och eskorter samt unga tjejer dock vuxna.
rykten att han knullar obamas dotter samt sin egen dotter är fejk, hur vet man jo, vad är sannolikheten att sådant inträffar? väldigt liten.

det man har gjort är att man har låtit ens egna självbild sabotera för en. man vet att hunter biden är en pervers men jag tror personligen att man överdriver sjukt mycket tex det där med småbarn.

eller har jag fel? skicka video så får jag se.

hursomhelst så hejar jag inte på någon av de två, men lutar mer åt trump, detta endast för att jag gillar han stil och inget annat.
Citera
2020-10-28, 15:38
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Kina har hållhakar på många mäktiga personer i USA. Om de inte gör som Kina vill, släpper de ut videor som denna. Detta är en av anledningarna till att många politiker i USA säljer ut sitt land till Kina.

Der tror jag med. Trump har ju visat sig stenhård mot Kina så de har inget på honom iallafall. Biden har inte sagt något negativt om Kina vad jag har sett.
Citera
2020-10-28, 15:57
Medlem
OtherBarrys avatar
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/breaking-exclusive-hunter-biden-pictures-half-naked-exposed-certain-minor-joe-biden-lying/

Bidenfamiljen är riktigt sjuk.
Citera
2020-10-28, 16:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Som sagt, det är pinsamt samt rätt så perverst beteende av hunter biden att 1) röka crack 2) horeri samt att han blev tillsammans med sin döde brors fru.

Vad som däremot är oerhört häpnadsväckande är om själva påståendet att Joe biden skulle vara 100% korrupt.

Hur som haver är Hunter Biden en säkerhetsrisk, en person vars crack beroende varit känt i många år har knappast ett bra omdöme.

+1

Enda som betyder något egentligen. Går inte att ha en son till en president som det. Det går helt enkelt inte. Sedan om detta övriga med minderåriga ja kanske. Men det är upp till polisen att avgöra.
Citera
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/breaking-exclusive-hunter-biden-pictures-half-naked-exposed-certain-minor-joe-biden-lying/

På tal om Lyin Biden;

https://www.youtube.com/watch?v=NM3svGMR-pg

Biden familjen är riktigt vidrig, Hunter är bara toppen på isberget.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Der tror jag med. Trump har ju visat sig stenhård mot Kina så de har inget på honom iallafall. Biden har inte sagt något negativt om Kina vad jag har sett.

Biden är väldigt positiv till Kina som du kan se här

https://www.youtube.com/watch?v=tw3UyUrmgJs
Citera
2020-10-28, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Och när ska ”det kritiska granskandet” börja? Varken FBI, MSM eller du vill ta i storyn med tång. Antingen är det locket på eller så är det ett ständigt malande om att det ”inte finns konkreta bevis”. Vad utgör bevis i din värld och hur ska du hitta sånt om du inte ens försöker leta? Är det enbart ett erkännande från Joe Biden som duger för dig?

Du fattar att dylikt strutsbeteende även lägger ribban jävligt högt för eventuell kritik mot Trump, va?
Konkreta bevis är i alla fall inte suddiga och censurerade bilder tillsammans med fantasier om vilka de föreställer eller falska kopplingar till Obamas dotter. Människan är fenomemal på att hitta saker och se mönster. Baksidan med detta är att man ibland ser saker som helt enkelt inte finns där, utan istället det man önskar se baserat på personlig smak, politisk eller religiös livsskådning. Det är därför källkritik är så otroligt viktigt samt att man har högt ställda beviskrav och inte bara går på lösa indicier. Av detta ser vi tyvärr inte mycket i den här tråden, vilket blir extra tydligt då man slätar över en detalj som uppenbart var direkt lögnaktig. Jag tycker för övrigt precis samma sak om de påstådda övergrepp som flertalet kvinnor anklagar Trump för.
Senast redigerad av pf10 2020-10-28 kl. 16:17.
Citera
2020-10-28, 16:11
Medlem
Usch, vidrigt. Dessa prostituerade tycker jag synd om, skabbiga, trasiga och säkert drogberoende gatuprostituerade som han klarar av att ha kuken i. Vidrig han är. Äcklig som fan.
Citera
2020-10-28, 16:19
Medlem
Pixelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry

Bra källa kompis!

Gateway Pundit är en amerikansk höger-höger nyhets- och opinionswebbplats. Webbplatsen är känd för att publicera falskheter, bluffar och konspirationsteorier. Gateway Pundit expanderade från ett enmansföretag till en verksamhet för flera anställda som främst stöds av reklamintäkter. Wikipedia (engelska)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in