2020-10-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Jag har hört om 3 gifta män och det kan finnas fler som man inget vet om

Har du någon/några som kan styrka detta rykte? Gärna några i tråden. Andra duger också.
Citera
2020-10-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Jag skrev det mest för att få diskutera med någon då alla undviker mig, men helt ärligt så undrar jag när SD lämna JG?
Inte konstigt. Du håller ju gärna med dom som frossar i, och går igång på, LWs sexliv och som lägger upp textväggar om det. Nej, Han har inget alibi då LW dödades. Förutom en obskyr datoruppdatering 23.34 som kan ha gjorts automatiskt. SD var hos JG vid 22-tiden, men inte speciellt många minuter. Läs fup.
Senast redigerad av Picasso2 2020-10-28 kl. 13:29.
Citera
2020-10-28, 14:16
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Inte konstigt. Du håller ju gärna med dom som frossar i, och går igång på, LWs sexliv och som lägger upp textväggar om det. Nej, Han har inget alibi då LW dödades. Förutom en obskyr datoruppdatering 23.34 som kan ha gjorts automatiskt. SD var hos JG vid 22-tiden, men inte speciellt många minuter. Läs fup.
Äh läsa fup för en fråga?
Okej 90 minuter innan brottet begicks?
Citera
2020-10-28, 14:18
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Har du någon/några som kan styrka detta rykte? Gärna några i tråden. Andra duger också.
Jag kan inte och kommer aldrig att kunna styrka något men 3 gifta män har jag läst mig till + SD.
Kan du styrka att det är osant?
Citera
2020-10-28, 14:26
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Jag tror också att jag vet vem det är. Vad tycker hans familj om hans vänskap med LW nu när det har blivit allmänt känt att LW stötte på gifta män? Stötte hon på honom också men han var den enda som klarade av att säga nej till henne?

Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Vem som tog första steget? Det är jag ganska säker på att SD själv berättat någonstans i FUP. Det var han, eftersom hans fru var sjuk och "ur bilden". Med lite tjat och stor ansträngning (antagande) så lyckades han riva LWs stängsel.
(Rätta mig om jag har fel, Stefan)

Citat:
Har du sett någonstans att det handlat om mer än EN gift man, SD, som dessutom var den som stötte till att börja med.
Det vore bra om alla höll sig till sanningen i tråden.
Jag kan rätta dig. Du har fel.
Det går inte komma ifrån att det var Lena som var synnerligen aktiv i att bjuda ut sig. Vilket FUP vittnar om..
--------------------

Min peng på att Lenas grändlösa åtrå efter andra män var orsaken till skiljmässan med UW och att LW och SD hade knullat varandra flera år innan pastor Lena vigde dom.

---------------------
Konversation mellan Lena med applåderade Jenny. (Tyvärr ingen Aktbilaga )

L: Här känner jag mig sjukt stressad över att inte ha gjort vad jag ska för att det ska bli en bra
predikan på söndag och att jag inte har nån vettig dator att göra det på, vilket gör det hela ÄNNU
mödosammare. Och ändå planerar jag en riktig långtur på cykel idag. För att det är mycket roligare.
Störd.

J: Ganska skruvat med andra ord men just nu mar jag ratt sa bra ... kan inte riktigt forklara hur det ar
mojligt men det ar det tydligen ...

L: Andra (sjuttonde) andningen kanske
[Mötte i söndags en man som hux flux förlorade sin 45-åriga fru i hjärtstopp i oktober. "Det är tillräckligt bra" svarade han i den långa kramen. Man liksom kanske inte precis vänjer sig, men ändå anpassar sig till slut till allt
(Han är dessutom MYCKET trevlig, men det kan inte tänkas för mycket på) Typ sa skulle jag tro ... det mesta blir ju status quo om det pagar tillrackligt !ange och manniskan har val nagon slags inbyggd langtan efter att behalla/uppna homeostasis (tror att det heter sa)

J: Haha ... l love your men stories .... aven om just den har var lite ledsam ....

L: Som sagt, störd. Fast det finns faktiskt(!) just nu en helt annan man story. Helt fixerad på en nytt
objekt! HELT.
Vet bara inte hur jag ska närma mig frågan.

J: Va?! Varfor har du inte sagt nagot- beratta mer!

L: För att det just hände □
Blev akut soffnödig när överdraget i den ena soffan i min redan högst knepiga soffkom bo från skilsmässan plötsligt gick upp nu på sommarlovet. Började reka och åkte till först två butiker med Aron och sedan två butiker till med Annelie från jobbet. Då bara var han där!

J: HAHAHA

Hur flörtar man med en möbelhandlare?!

----------------------
Vilket styrker min tidigare sanning kl 11:02 idag om att Lena var fysisk även med okända män hon aldrig träffat förut. Vilket vittnas om på flera ställen i FUP. Tacka f-n för att hon visste hon drog kåta män till sig.

Citat : Lena var oerhört fysisk, även män hon träffade första gången tog hon gärna i hand eller lade handen på eller runt. Lena förstod inte sociala gränser.
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Problemet med en människa utan gränser vittnar Lenas öde om.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-10-28 kl. 14:42.
Citera
2020-10-28, 14:38
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Har du sett någonstans att det handlat om mer än EN gift man, SD, som dessutom var den som stötte till att börja med.
Det vore bra om alla höll sig till sanningen i tråden.
Det börjar bli tröttsamt eftersom du inte håller dig till sanningen. Läs FUP istället för att önska att LW var oskuldsfull. Tröttsamt att rätta dina felaktiga påståenden som förstör och vilseleder tråden.

Ur förhör med V*on Bennig*sen-Mackie*wicz, Christ*ian.
Aktbil 150, s 634.

"Det var lite känsligt för Christian mig eftersom Lena Wesström var en nattmänniska när hon inte hade barnen och Christian i och för sig hade inget jobb, men han hade en fru som hade ett jobb då. Hon skrev väldigt mycket på nätterna och inte som han som skriver ett avsnitt och skickar ett meddelande, det var pling, pling, pling hela natten. Det var inte roligt för hans fru som nästan trodde det var något mellan oss."
---------------------
Ni måste bli medvetna om Lenas gränslöshet och konsekvensensen av den.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-10-28 kl. 14:50.
Citera
2020-10-28, 14:46
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det börjar bli tröttsamt eftersom du inte håller dig till sanningen. Läs FUP istället för att önska att LW var oskuldsfull. Tröttsamt att rätta dina felaktiga påståenden som förstör och vilseleder tråden.

Ur förhör med V*on Bennig*sen-Mackie*wicz, Christ*ian.
Aktbil 150, s 634.

"Det var lite känsligt för Christian mig eftersom Lena Wesström var en nattmänniska när hon inte hade barnen och Christian i och för sig hade inget jobb, men han hade en fru som hade ett jobb då. Hon skrev väldigt mycket på nätterna och inte som han som skriver ett avsnitt och skickar ett meddelande, det var pling, pling, pling hela natten. Det var inte roligt för hans fru som nästan trodde det var något mellan oss."

Hur får du det här vittnesmålet från CvB att hon har förhållande med tre gifta män???
Lösa boliner som sagt...
Senast redigerad av notknapparen 2020-10-28 kl. 15:02.
Citera
2020-10-28, 15:05
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Jag tror också att jag vet vem det är. Vad tycker hans familj om hans vänskap med LW nu när det har blivit allmänt känt att LW stötte på gifta män? Stötte hon på honom också men han var den enda som klarade av att säga nej till henne?

Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Hur får du det här vittnesmålet från CvB att hon har förhållande med tre gifta män???
Lösa boliner som sagt...

Hon stötte på gifta män, utan någon som helst hänsyn eller empati för deras fruar.
Citera
2020-10-28, 15:11
Medlem
Citat:
Hon stötte på gifta män, utan någon som helst hänsyn eller empati för deras fruar.
Som SD gjorde. Det vittnade många kvinnor om. Sexuella anspelningar ständigt. Obehagligt tafsande. Men det nämns inte i ert grottande. Antar att det inte är intressant, trots hans brott.
Citera
2020-10-28, 15:13
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Du har fortfarande inte förstått att mördaren finns att söka i Lenas gränslösa sexliv?
Vilken ensamboende har alibi en vardagskväll kl 23:30?
Citera
2020-10-28, 15:26
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Men att hon messade CvB på natten betyder väl inte att hon varken stötte på honom eller att de ens hade ett förhållande?

Jag uppfattat det som att de inte hade det:

A 150, sid 584
"Christian berättar att han är god vän med lena, och varit detta under en längre tid. Lena har
under senare tid tytt sig mer och mer till Christian och då som en vän som hon kunnat
anförtro sig till. "

Jag tror inte att de följande sidorna visar något som tyder på att Lena hade något fling med honom.

Det har tidigare antytts i tråden om att Lena skulle ha haft något förhållande med gifta män, men som jag ser det har det aldrig gått att bevisa.
Citera
2020-10-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Men att hon messade CvB på natten betyder väl inte att hon varken stötte på honom eller att de ens hade ett förhållande?

Jag uppfattat det som att de inte hade det:

A 150, sid 584
"Christian berättar att han är god vän med lena, och varit detta under en längre tid. Lena har
under senare tid tytt sig mer och mer till Christian och då som en vän som hon kunnat
anförtro sig till. "

Jag tror inte att de följande sidorna visar något som tyder på att Lena hade något fling med honom.

Det har tidigare antytts i tråden om att Lena skulle ha haft något förhållande med gifta män, men som jag ser det har det aldrig gått att bevisa.
Det är väl typ bara psykfallet Malin Hilgendorf som påstår det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in