2018-05-04, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Han är ju inte direkt en tiopoängare själv heller!
http://www.inblick.se/nyheter/2016/04/21/jesus-vande-upp-och-ner-pa-mikas-liv
Intervju av penetratören med bild.

Från annan användare i annan tråd. (FB) Mordet på Bobby Äikiä i Nässjö, 2006

Dessa två människor är nog perfekta för varandra. Synd de kan reproducera sig dock.

Ibland undrar man om det där med tvångssteriliseringar egentligen var en så dålig idé.
Citera
2018-05-04, 18:12
Medlem
Äntligen ett fall där soc gjort något vettigt istället för att trakassera pappor till självmord.

Det här är mycket bra agerat. Bobby-fallet tog hårt på mig. Och REDAN har kärringjäveln kommit ut och knullat till sig en ny unge som hon och gubben kan förgripa sig på. Tvinga dricka sitt urin, äta sin avföring, elchock med bilbatteri...

Vidriga människor.

Bra agerat!
Citera
2018-05-07, 11:55
Medlem
Vilja-s avatar
Tvångssterilisering är väl en bra idé?
Citera
2020-10-28, 01:32
Medlem
skitsur666s avatar
WOW! 'Vad tycker ni?" Jag är väl vad dom flesta kallar rasist! Orkar inte ens förklara för alla imbecilla vad och hur jag tycker! MEN- Detta fall är beyond all politik och eventuell människosyn! Denna fitta som är 'mamma' till Bobby (vet inte om hon har knullat till sig negerungen eller köpt den) har INGEN ursäkt för hur Bobby blev behandlad! Om äckelpundaren hon hade som pojkvän behandlade henne och Bobby som skit-LÄMNA FANSKAPET! Att de två undermänniskorna bara fick 10 år är tamigfaaaaaan vidrigt! Livstid för båda vore ett milt straff! FY FAAN!
Citera
2020-10-28, 13:48
Medlem
KaptenJokkapekkas avatar
Många ggr förtjänar folk en andra chans, detta är absolut inte ett av dom!
Citera
2020-10-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenJokkapekka

Håller med dig fullständigt! Tiden i fängelse har ju knappast gjort en förståndshandikappad människa "frisk".
Citera
2020-10-28, 14:17
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenJokkapekka
Hon har försatt alla chanser att ens komma i närheten av ett barn.
Citera
2020-10-28, 14:38
Medlem
Vilket år är sonen född? Ålder?
Citera
2020-10-28, 15:55
Medlem
Etta.Places avatar
Och vad är det för snubbe som går och gör denna kärring på smällen? Jag menar folk klagar på kvinnor som är ihop med våldsamma män men wtf hände här, han tyckte att detta var äkta mammamaterial?
Citera
2020-10-28, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skitsur666
WOW! 'Vad tycker ni?" Jag är väl vad dom flesta kallar rasist! Orkar inte ens förklara för alla imbecilla vad och hur jag tycker! MEN- Detta fall är beyond all politik och eventuell människosyn! Denna fitta som är 'mamma' till Bobby (vet inte om hon har knullat till sig negerungen eller köpt den) har INGEN ursäkt för hur Bobby blev behandlad! Om äckelpundaren hon hade som pojkvän behandlade henne och Bobby som skit-LÄMNA FANSKAPET! Att de två undermänniskorna bara fick 10 år är tamigfaaaaaan vidrigt! Livstid för båda vore ett milt straff! FY FAAN!

Vad var nu detta för nån osammanhängande och ytterst märklig bump av en gammal och tämligen iaktuell tråd?
Citera
2020-10-29, 00:13
Medlem
Helt rätt att barnet omhändertagits
Citera
2020-10-29, 01:27
Medlem
Avrätta kärringen. Hon kommer fortsätta knulla fram misshandelsoffer tills hennes fertilitet avtar annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in