Citat:
Eftersom Lena bevisligen inte var så noga med hygienen (vad som rann) så frågar man sig vad som får dig att tro att SD inte visste om Lenas kjol var nerkladdad med sperma?
AB 147 förhör SD (3) s 640 (pdf)
FL2: Hur då menar du?
MT: Att.. när vi har haft sex hemma hos henne så tar hon ju aldrig på sig nånting utan .. ah ..
hon går alltid runt med toapapper.. mellan benen en stund och sen duschar hon .. och sen är
det nya trosor och .. sånt där .. trosskydd.
FL2: Och hur har hon det här toapappret?
MT: Vad sa du?
FL2: Hur.. på vilket sätt använder hon det här toapappret?
MT: Ja .. hon har det mellan benen bara och går runt en stund tills .. det har kommit ut det
som behöver komma ut..
FL2: Hur länge går hon runt så?
MT: Äh .. tills hon ko .. tills hon går till duschen. Men .. så pass länge så att.. jag brukar tjaffsa
med henne för att.. det är inte det attraktivaste .. en naken människa som går runt med en tuss
toapapper..
FL2: Gör hon så varje gång?
MT: Ah i princip .. äeh varje gång nej det ka .. nej det.. nej! det måste jag ju säga eftersom ni
är ni .. så nej hon gör inte varje gång.
FL2: Näe ..
MT: Men det.. det är det vanliga .. när vi är hos henne. Det står till och med en liten toarulle
för ändamålet i soffbordet. Där vi oftast hamnar hos henne .. det står en toarulle bredvid
sängen också för ändamålet.
FL2: Vad är ändamålet, vad är anledningen till att hon tar..
MT: Eh att.. att det inte ska komma .. kladd på fel ställen.
FL2: Vad är det för kladd?
MT: Ja det är rester av mig och rester av henne ..
FL2: Och vad är det för rester?
MT: Det är sperma, det är blod det är slidsekret eller vad det kan kallas ..
AB 147 förhör SD (3) s 640 (pdf)
FL2: Hur då menar du?
MT: Att.. när vi har haft sex hemma hos henne så tar hon ju aldrig på sig nånting utan .. ah ..
hon går alltid runt med toapapper.. mellan benen en stund och sen duschar hon .. och sen är
det nya trosor och .. sånt där .. trosskydd.
FL2: Och hur har hon det här toapappret?
MT: Vad sa du?
FL2: Hur.. på vilket sätt använder hon det här toapappret?
MT: Ja .. hon har det mellan benen bara och går runt en stund tills .. det har kommit ut det
som behöver komma ut..
FL2: Hur länge går hon runt så?
MT: Äh .. tills hon ko .. tills hon går till duschen. Men .. så pass länge så att.. jag brukar tjaffsa
med henne för att.. det är inte det attraktivaste .. en naken människa som går runt med en tuss
toapapper..
FL2: Gör hon så varje gång?
MT: Ah i princip .. äeh varje gång nej det ka .. nej det.. nej! det måste jag ju säga eftersom ni
är ni .. så nej hon gör inte varje gång.
FL2: Näe ..
MT: Men det.. det är det vanliga .. när vi är hos henne. Det står till och med en liten toarulle
för ändamålet i soffbordet. Där vi oftast hamnar hos henne .. det står en toarulle bredvid
sängen också för ändamålet.
FL2: Vad är ändamålet, vad är anledningen till att hon tar..
MT: Eh att.. att det inte ska komma .. kladd på fel ställen.
FL2: Vad är det för kladd?
MT: Ja det är rester av mig och rester av henne ..
FL2: Och vad är det för rester?
MT: Det är sperma, det är blod det är slidsekret eller vad det kan kallas ..
Du skriver "eftersom Lena bevisligen inte var så noga med hygienen"...
Efter samlag tog LW toapapper till hjälp för att det mesta av sperman skulle samlas upp där, alla kvinnor vet att det tar ett tag innan det mesta kommit ut.
Sedan beskriver SD att hon duschar, tar på sig nya trosor samt trosskydd.
Vad tänker du skulle vara bevis på att LW inte var noga med hygienen?
När de hade sex hemma verkar hon ha gjort allt för att sperman varken skulle hamna på någon kjol eller annorstädes.
Har du inte förstått att hon spam-messade gifta män på nätterna?