2020-10-28, 01:18
Bannlyst
Donald Trumps kampanjhemsida hackad

De påstår att de tagit backup på interna mail och hotar att avslöja detta ifall de inte får cryptovaluta.
Ca 1h senare så ska säkerhetshålet ha varit tilltäppt .

Då Joe Biden är en man av klass och värdighet,så kommer han inte stå och skrika "Russia if your listening. I hope your able to find the xxx hacked emails" efter att hans politiske opponent fått kampanjmaterial stulet.
2020-10-28, 01:34
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

Däremot om Biden vinner men det inte blir en kross så lär vi se republikanerna ha enorma interna problem de kommande åren

Du måste vara en av de sista kvarvarande sektmedlemmarna som tror att Sleepy Joe kommer att vinna mot Donald J Trump.

Jag rekommenderar att du följer amerikansk media och tar del av den röda vågen som sköljer över USA.
2020-10-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har följt det bland olika OU och i mitten av oktober ledde China-Joe med ungefär 8%. Dom tre senaste som sedan kommit är IPSOS som ger China-Joe en ledning med 5%, problemet med den undersökningen är att det omfattar 20--26 oktober och då för många gamla dagar.

Sedan kom Trafalgar Group som gav oavgjort och undersökningen den 24 oktober men något har hänt med Trafalgar Group, kanske är dom inte helt seriösa.

Allra senast har jag en OU från Insider Advantage som ger Trump en ledning med 2% och undersökningen gjordes den 25 oktober. Följer man trenden från mitten av oktober till nu så är linjen nedåtgående för Biden och uppåtgående för Trump. Sammanvägt fortfarande en ledning för Biden men den krymper.
Jag ser det som givet att Trump vinner Florida, det ser ut som han vinner North Carolina och det ser ut som om han kan komma ifatt i Pennsylvania, men jag är inte helt säker. Tro gör man i moskén men jag tror faktiskt att han segrar i Pennsylvania också. Magkänslan är bästa mätmetoden.

Han måste vinna Penn oavsett Florida och det ser han inte ut att göra.
2020-10-28, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Du måste vara en av de sista kvarvarande sektmedlemmarna som tror att Sleepy Joe kommer att vinna mot Donald J Trump.

Jag rekommenderar att du följer amerikansk media och tar del av den röda vågen som sköljer över USA.

Det handlar inte om trender och populäritet. Valet avgörs av elektorsröster och där finns det bara ett par vägar att vinna givet demografiska läget.
2020-10-28, 01:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag befarar att Trumpismen inte är död. Deras grundare må vara förnedrad men kommer det en karismatisk ledare som har Trumps välsignelse iunder 2024 så kan det vara så illa att den återuppstår.
Senator Tom Cotton , Senator Hawley, Senator Romney står alla redo att ta över MAGA-sekten när Trump faller.
Igår rapporterade en anonym rådgivare till vita huset om ett telefonmöte mellan trump och RNC där han beklagade sig över att så få av hans Republikanska senatorer, varit ute o kampanjat för hans sak.
" They let me down. I'll never forget it. I don't even like some of them"
ska ha sagts.
Risken finns att Trump bussar sin sekt på dessa R-senatorer när det är dags för omval. Jag menar alltså att han kan fortsätta hålla GOP som gisslan i några år till. Eftersom partiet i stort sett övertagits av Trump och blivit till en MAGA-kult som inte tycker något såvida Ledaren inte tycker det först

Senatorerna är livrädda men maktgalna och ambitösa.
De vet att nyckeln till att behålla den stora mittfåran är genom att inte säga de allra värsta sakerna rakt ut såsom trump har gjort i 5 år. Rasimen,kvinnoförtrycket,abortmotståndet,föraktet mot fattiga, föraktet mot demokrater, är sådant som man måste hundvissla om.

Den allra radikalaste delen av partiet. Alla Crazies.. Alla QAnon dårar och aktivister som tror att demokrater utövar barnsexhandel inne i en pizzeria i washington dc, de kommer att stötta Trump och hans Infowars-liknande propagandakanal och fälla en röst på valdagen utan att tänka på politiken mer än så.
Mitt Romney kommer aldrig att bli vald som GOPs presidentkandidat igen, och skulle han mot alla odds bli republikanernas kandidat i 2024 så kommer han att störtförlora. Romney har grävt sin egen politiska grav.
2020-10-28, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Intressant.

Jag börjar tro att Biden kommer vinna med 320 elektorröster eller fler.

Ifall Biden tar Georgia,Michigan,wisconsin,pennsylvania,Arizona så är det fullt ut möjligt.

Det är inte längre en fråga om Biden kommer att vinna eller inte. Frågan är om han krossar Trump med så stora marginaler att Trump inte kan bestrida valet.

Sen kan politico och NyTimes rapportera att Jared kushner försöker köpa OANN och låta det bli TrumpTV istället.

tanken är att Trump ska lämma vita huset och istället bli nästa Sean Hannity.

Jag lägger ditt namn på minnet och vill ge dig erbjudandet att öppet spekulera här i hur och varför du hade så fel - om en eller två veckor. Jag återkommer.
2020-10-28, 01:46
Medlem
NeoVains avatar
Aj vad ont det måste göra att tillhöra familjen Biden nu.

Bobulinski spiller bönorna på Tucker Carlsson just nu. Djupt oroväckande för stackars Joe, milt sagt.

https://ustv247.tv/foxnewslive/
2020-10-28, 01:46
Medlem
sebastian_s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Qng2nuWSLpM

Sanslöst med folk. Tredje rallyt för dagen. Det första efter jobb och skoltid. Man ser inte slutet på folkmassan.
2020-10-28, 01:52
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Han måste vinna Penn oavsett Florida och det ser han inte ut att göra.
Varför måste han göra det? Pennsylvania är inte heligt. Som jag skrev tidigare så hade han vunnit 2016 utan både Michigan och Pennsylvania.
2020-10-28, 01:57
Medlem
IQ-145s avatar
Jag tycker att Bobulinski gav ett mycket seriöst och ärligt intryck i sin intervju med Tucker Carlson. Crackhead Hunters crackrökandes pedofilorgie är av något underordnad betydelse. Visst, han utsätter pappa Joe för potentiell utpressning inte bara för sina perversa sexorgier, men framförallt är det hela familjens mycket suspekta affärer med utländska aktörer som är den springande punkten och en rejäl säkerhetsrisk för USA.
2020-10-28, 02:03
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Aj vad ont det måste göra att tillhöra familjen Biden nu.

Bobulinski spiller bönorna på Tucker Carlsson just nu. Djupt oroväckande för stackars Joe, milt sagt.

https://ustv247.tv/foxnewslive/
Sändningen verkar vara live. Jag missade vad Bobulinski sade. Vad sa han?
2020-10-28, 02:08
Medlem
Trump kommer utkalla sig själv som vinnare på den tredje, rösträkningen stoppas, FOX visar vunna stater, SCOTUS stödjer Trump, valet vunnet.

Återstår bara att se hur långt jänkarna är beredda att gå för att återgå till demokrati.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in