Citat:
Ursprungligen postat av
GaretheGOLFERbale
Peter Lowe: ”Svenska strategin riskerar nordiskt samarbete”
Väl rutet! Precis som i våras fortsätter Sverige att agera osolidariskt med de nordiska länderna genom vansinniga strategin att sprida smittan bland befolkningen.
Ja, självklart är Folkhälsomyndighetens strategi hänsynslös mot grannländerna. Folkhälsomyndighetens usla strategi har medfört stängda gränser för svenskarna. Men svenskar med tillräckligt bra anledningar, får fortfarande
passera gränserna. Det innebär att svenskarna fortfarande kan sprida smitta till grannländerna, och rasera deras utmärkta arbete mot epidemin.
Därefter kan Anders Tegnell vara
kaxig, och hävda att deras strategier har misslyckats.
Citat:
Ursprungligen postat av
GaretheGOLFERbale
"Med en otydlig, svag och inte bindande strategi riskerar vi inte enbart svenskars liv och hälsa, utan även vårt sjukvårdssystem och rykte i världen. Vi sätter också det nordiska samarbetet på spel." menar Peter Lowe. Inför vi munskydd-påbud "har vi fortfarande möjlighet att återupprätta förtroendet hos våra grannar och undvika en upprepning av vårens tragedi". Jag håller med Peter Lowe.
...
källa dn
Ja, Anders Tegnells strategi har inte bara inneburit en stor mängd sjuk- och döds-fall. Strategin har även förstört relationerna till våra kära grannländer. Det blir inte bättre av att Anders Tegnell och Johan Giesecke har älskat att vara kaxiga mot Norge.
Citat:
Ursprungligen postat av
.Dostoj.
Haha precis så. Din profilbild är underbar förresten

Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Ha ha tack ... du är den enda person som berömt den.
Så kan det ju inte få vara. Härmed ställer även jag mig bakom skribenten ".Dostoj."s inlägg.