2020-10-27, 09:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så i nästnästa omgång möts alltså Blåvitt och Helsingborg nere i Skåne? Vilket jävla dundermöte! Helt klart den matchen jag ser mest fram emot att se nu!
Känns som årets mest givna kryss på förhand. 1-1.
Citera
2020-10-27, 09:19
Medlem
groovesnuss avatar
Trevlig vecka, nästan en AS-match varje dag ju! (Häcken DIF på onsdag, AIK-Sirius på torsdag). Gör det lättare att överleva den här jävla hösten när man har ett sprit-alibi
Citera
2020-10-27, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Trevlig vecka, nästan en AS-match varje dag ju! (Häcken DIF på onsdag, AIK-Sirius på torsdag). Gör det lättare att överleva den här jävla hösten när man har ett sprit-alibi

Det är lite ljus i detta höstmörker!
Citera
2020-10-27, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Sorry för dubbelpost men herregud, bölar Thern om domarna igen??

Från att ha bölat om alla som klagar på domarna till att bli svensk fotbolls största bölunge själv över domarna för att domsluten går emot är så jävla patetiskt.

Att han vill införa VAR är bara pricken över iet på vilken tönt han är.

Hoppas inte att han vill ha in italienska domare då. Insatsen i Milan-Roma igår var tamejfan sämre än allt jag sett i allsvenskan i år, och då har dom VAR av backa upp med.

Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Favoritcitatet från hans krönika:
"Varken Kalmar, Falkenberg, Helsingborg eller IFK Göteborg förtjänar egentligen att spela i superettan nästa år".

Nej, är ju himla synd att poängantalet avgör efter en 30 matcher långe serie där lagen har haft samma förutsättningar.

4 segrar på 25 matcher säger att Superettan vore helt i sin ordning.

Om det varit tre konstgräslag han inte gillar i botten så hade han skrivit hur upp- och nedflyttning är helt självklart istället.
Citera
2020-10-27, 13:25
Medlem
groovesnuss avatar
Irandust skadad, den här hösten blir fan bara värre
Citera
2020-10-27, 13:46
Medlem
Salorms avatar
Citat:

ajfan, när ansöker ni om att skjuta upp vår match igen?
Citera
2020-10-27, 14:33
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
ajfan, när ansöker ni om att skjuta upp vår match igen?

+1

Lol

Kan man inte börja be om att spela om matcher? Tänk om man tvingas till ett tidigt byte och förlorar matchen? Orättvist.
Citera
2020-10-27, 16:32
Avslutad
Citat:

Han har ju ändå inte varit särskilt het. Värre är ju att Leo Bengtsson är avstängd.

Fast vad fan spelar det för roll vilka som spelar när vi har en kass bonnjävel till tränare.
Citera
2020-10-27, 16:44
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
När har bajare gått ut och bölat över att folk klagar på domaren och därefter varit de mest högljudda kritikerna mot domarna?

Aldrig, din pajas.

Inte det jag sa heller. Men finns ju inte en klubb i norra Europa som är så dåliga förlorare som ni. Har ni ens tappat poäng någon gång utan att Tankovic et al går ut i media och antingen säger att det var domarens fel eller typ "asså motståndaren var inte bra, det var vi som gjorde dom bra, vi är egentligen bättre än dom".
Citera
2020-10-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Han har ju ändå inte varit särskilt het. Värre är ju att Leo Bengtsson är avstängd.

Fast vad fan spelar det för roll vilka som spelar när vi har en kass bonnjävel till tränare.
Börjar du vackla nu? Med er trupp så ska ni mosa oss!
Citera
2020-10-27, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Börjar du vackla nu? Med er trupp så ska ni mosa oss!

Jag har vacklat i flera månader. Prestationerna är pinsamt dåliga nu, samtidigt verkar ni ha hittat formen. Ni bör vinna med minst 3 mål imorgon.
Citera
2020-10-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Inte det jag sa heller. Men finns ju inte en klubb i norra Europa som är så dåliga förlorare som ni. Har ni ens tappat poäng någon gång utan att Tankovic et al går ut i media och antingen säger att det var domarens fel eller typ "asså motståndaren var inte bra, det var vi som gjorde dom bra, vi är egentligen bättre än dom".
Jag tycker de spelare som går ut och gnäller i media kan hålla käften men nu var det hyckleriet med Thern jag åsyftade på så vad du drar upp är totalt irrelevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in