2020-10-27, 20:24
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Han har ju ändå inte varit särskilt het. Värre är ju att Leo Bengtsson är avstängd.

Fast vad fan spelar det för roll vilka som spelar när vi har en kass bonnjävel till tränare.
1 mål 1 assist senast
Citera
2020-10-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Man är ju ändå glad över att denna säsong ses som ett fundamentalt fiasko i Bajenled och vi är en poäng ifrån andraplatsen nu (med dif och Häcken hängmatch att spela).

Var ju typ i förrgår känns det som när man satt och räknade att det bara var 12 poäng upp till kvalplatsen i S1 om vi skulle vinna två raka etc..
Ni har dessutom bra chans att ta in på toppen, eftersom ni möter flera av dem som ni vill passera..

Häcken
Varberg
Malmö
Norrköping

Örebro.

Vad tror du ni slutar på för poäng, vad slutade ni på i fjol?
Citera
2020-10-27, 22:04
Medlem
Citat:
Så i nästnästa omgång möts alltså Blåvitt och Helsingborg nere i Skåne? Vilket jävla dundermöte! Helt klart den matchen jag ser mest fram emot att se nu!
Tar dessutom Kalmar en viktoria över Sirius kan det blir riktigt tätt i botten
Citera
2020-10-27, 22:10
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
De slutade på 65 poäng precis som MFF, en poäng bakom Djurgården.

MFF lär inte direkt slå poängrekord men övriga topplag är verkligen riktigt usla i år, poängmässigt. Det kan i och för sig bli en väldigt underhållande avslutande strid om andra- och tredjeplatserna med tanke på hur jämnt det är i nuläget.
Citera
2020-10-27, 22:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag har vacklat i flera månader. Prestationerna är pinsamt dåliga nu, samtidigt verkar ni ha hittat formen. Ni bör vinna med minst 3 mål imorgon.

Min vän, ni ramlar åtminstone inte ur som era grannar riskerar. Bit ihop och fixa ena pinnen så finns chansen till en EL plats.
Citera
2020-10-28, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ni har dessutom bra chans att ta in på toppen, eftersom ni möter flera av dem som ni vill passera..

Häcken
Varberg
Malmö
Norrköping

Örebro.

Varje gång man trott att vi vaknat till i år och ska börja plocka segrar har vi istället kollapsat och tappat på täten. Men nu verkar vi ha ryckt upp oss på riktigt och man hoppas att man åtminstone får se en light version av 2019's höst-Bajen nu.

Jag tror vi slår Häcken, Varberg och Örebro. Kryss mot Malmö och Peking. 50 poäng skulle vi få då, dock med svagare målskillnad i nuläget än övriga lag där uppe.

Var vi landar hänger på övriga lags resultat, men en tredjeplats skulle jag gärna ta.
Citera
2020-10-28, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
De slutade på 65 poäng precis som MFF, en poäng bakom Djurgården.
Måste varit jobbigt att samla ihop så mycket poäng och i slutändan bara komma trea, när en av ens största rivaler vann guld Speciellt om man liksom inte är i toppen och vinner så ofta.
Citera
2020-10-28, 06:23
Medlem
Citat:
Jag har vacklat i flera månader. Prestationerna är pinsamt dåliga nu, samtidigt verkar ni ha hittat formen. Ni bör vinna med minst 3 mål imorgon.
Blir det 3-0 imorgon så får du be om ursäkt och erkänna att minst hälften av våra startelva platsar hos er! Annars blir det block på dig.
Citera
2020-10-28, 07:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Eftersom jag inte vet hur övriga lag gör frågar jag här: någon bajare eller djurgårdare som fick biljett till nästkommande match?
Citera
2020-10-28, 09:08
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
1 mål 1 assist senast
Dessutom hade han tydligen skadekänning under andra halvlek.
Citera
2020-10-28, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
1 mål 1 assist senast

Även en blind höna osv. Skjuter man tillräckligt många gånger kommer det bli poäng ibland. Det är ju därför t o m Yasin gör mål och assist då och då. Kvantitet framför kvalitet.
Citera
2020-10-28, 09:53
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Eftersom jag inte vet hur övriga lag gör frågar jag här: någon bajare eller djurgårdare som fick biljett till nästkommande match?
bra fråga...inte hört ett jota tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in