Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
50% chans till fria eller fälla - eller hur?
Kan du visa att Q haft tillgång till någon som helst insiderinformation om Muellerutredningen eller vad diskuterar vi egentligen? Vad har jag fört för narrativ om Muellerutredningen menar du?
Du känner inte ens till vilket narrativ som har förts av ena sidan och vilket som har förts av andra sidan, intressant, tänk att du är så dåligt påläst du som har flest inlägg i tråden...
När nästintill alla står och säger en sak och Q går ut och säger en helt annan sak som sen visar sig stämma så är det iaf ett tecken för mig på att Q hade bättre insyn i denna topic än MSM som hade helt fel, eller så visste MSM också men ville helt enkelt inte presentera sanningen. Sen om han haft insiderinfo eller inte är för mig totalt ointressant, det som var intressant var att han hade rätt och MSM hade fel och ni står och skriker att all info fanns redan och hur jävla enkelt det är att få ihop, MEEEEEEEEEN
Ingen av er skriker om vilka idioter MSM är som misslyckades katastrofalt med det, iom att ni argumenterar för hur enkelt det är för Q att ha rätt i dessa narrativ då informationen finns på så borde det ju snarare göra att ni attackerar MSM istället för Q...
Ta dig som exempel och detta citat:
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Ingenting av det Q någonsin har skrivit har varit baserat på fakta som inte redan funnits tillgänglig via internet och msm för alla och envar.
Q har alltså enligt dig skapat korrekt narrativ genom att ta del av fakta som finns tillgängliga för alla, vad är problemet? och så vänder vi på det:
MSM har haft tillgång till samma fakta (enligt dig) men presenterat ett felaktigt narrativ, är inte det ett större problem?