Citat:
Ursprungligen postat av
Tjockmenglad
Ber om ursäkt för detta. Inget jag har gjort medvetet. Mycket som kommit in och jag är bara mänsklig. Posta igen så ser jag säkert dom!
Skor väljer man utefter vilka skosponsorer laget eller jag själv har. Till gräsmatcher har alla med vanliga dobbar och skruvdobbar. Så får man känna på planen när man kommer till arenan och ta ett beslut. Hösten är ofta skruv. Vissa har konstgrässkor men jag har aldrig fattat tycke för dessa.
Låter sjukt angående Zlatan. Jag gör nog av med en 4-5 skor per säsong. Jag duschar eller badar med skorna ibland och har en slags kloss som töjer ut nya skor. Man vill ha så tighta som möjligt. När de är färdig använda så ger vi bort dom. Ibland till barn runt omkring eller ibland skickas de till u-länder.
Tackar för svaret. Jag för min del får be om ursäkt för en klumpig inledning på min fråga. Men svaret gläder mig för att många fler kan nyttja dina skor och kanske bli professionella spelare.
En sak som många mer eller mindre kända personer råkar ut för är att påverkade människor kommer fram på krogen och vill gärna påminna en om jantelagen. Har du sett eller upplevt nå't sådant?
En annan sak är, förvånande nog, att ingen har frågat om (fri)biljetterna till matcherna. Hur fördelas dessa spelare emellan eller har alla samma kvot? Fördelning hemma/borta?
Hur poppis är man med denna fribiljettreserv?