2020-10-26, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
De flesta har inte presterat iår. Jag vet inte riktigt. Antingen 2 andra spelare i MFF eller någon offensiv gubbe i Sirius. De har varit väldigt bra i år.

Klart att vi vill spela med publik, men det gäller att acceptera beslut som tas. Det enda jag kan reagera på är att varuhus, klubbar osv varit öppna. Instängda trånga utrymmen med mycket folk kan fan inte vara bättre än en arena utomhus.

Jag har inga andra backup planer än att jag kommer försöka leta efter en ny klubb om jag får gå. Det eller arbetsförmedlingen antar jag. Lagkompisarna vet jag inte, inget som vi direkt diskuterar. Det är ett lite dystert ämne, att man ska behöva sluta spela fotboll, så jag tror vi går runt det.

Hear hear..

Nåja du har ju snickargrejen med din polare att ev. falla tillbaka på med. Men tror att många av man-bumsen kommer ha lite svååååårare att hitta vettiga jobb... dom kommer väl sluta som pundare hela bunten.

Tyvärr, tror att all form av fotboll är ett avslutat kapitel innan vi har ett riktigt potent vaccin.

Kanske kring slutet av 20-talet.
Citera
2020-10-27, 00:57
Medlem
spermaoffrets avatar
Vad är INTE ok att fråga dig om?
Citera
2020-10-27, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Ber om ursäkt för detta. Inget jag har gjort medvetet. Mycket som kommit in och jag är bara mänsklig. Posta igen så ser jag säkert dom!

Skor väljer man utefter vilka skosponsorer laget eller jag själv har. Till gräsmatcher har alla med vanliga dobbar och skruvdobbar. Så får man känna på planen när man kommer till arenan och ta ett beslut. Hösten är ofta skruv. Vissa har konstgrässkor men jag har aldrig fattat tycke för dessa.

Låter sjukt angående Zlatan. Jag gör nog av med en 4-5 skor per säsong. Jag duschar eller badar med skorna ibland och har en slags kloss som töjer ut nya skor. Man vill ha så tighta som möjligt. När de är färdig använda så ger vi bort dom. Ibland till barn runt omkring eller ibland skickas de till u-länder.

Tackar för svaret. Jag för min del får be om ursäkt för en klumpig inledning på min fråga. Men svaret gläder mig för att många fler kan nyttja dina skor och kanske bli professionella spelare.

En sak som många mer eller mindre kända personer råkar ut för är att påverkade människor kommer fram på krogen och vill gärna påminna en om jantelagen. Har du sett eller upplevt nå't sådant?

En annan sak är, förvånande nog, att ingen har frågat om (fri)biljetterna till matcherna. Hur fördelas dessa spelare emellan eller har alla samma kvot? Fördelning hemma/borta?
Hur poppis är man med denna fribiljettreserv?
Senast redigerad av Mypointis 2020-10-27 kl. 01:34.
Citera
2020-10-27, 03:33
Medlem
Vad tror du om förhållandet talang träning? Var du tidigt en av de bästa i ditt lag eller var det hård träning som tog dig till allsvenskan. Tror du att du tränat hårdare än de som inte når hela vägen eller är det talangen som avgör i slutändan?
Citera
2020-10-27, 07:25
Medlem
Rob1891s avatar
Höll du på något svenskt lag som yngre? Om ja, har du fått lyckan att spela för det laget och är det stor skillnad att spela för laget man höll/håller på?
Citera
2020-10-27, 08:02
Medlem
Känner du något specifikt för just din klubbs supportrar eller är de som vilka fans som helst? Skulle du gå till er värsta konkurrent för, säg, 30% mer lön? Kan du bli avundsjuk på att andra lag har bättre/fler supportrar eller är det skitsamma?
Citera
2020-10-27, 10:12
Medlem
BarryHeros avatar
1. Vad anser du om BLM (Black Lives Matter)? Är det en rörelse du ställer dig bakom? Om ja, varför? Om nej, varför inte?

2. Hur hanterar man skador som fotbollsspelare? Vad är den värsta skada du har åkt på?

3. Hur hanterar man petningar? Hur mycket vill man spela från start? Känns det någonsin okej att sitta på bänken eller bli utbytt?

4. Tycker du att AIK gjorde rätt som sparkade Rikard Norling eller borde han ha fått mer tid? Tycker du i regel att tränare sparkas för ofta eller för sällan eller att det ligger på en logisk nivå?

5. Är du nöjd med din fotbollskarriär så här långt? Hade du väntat dig mer av den, eller har du uppfyllt den potential du tyckte att du hade?

6. Hur hade det känts att representera Sverige i landslagssammanhang? Hur mycket hade det betytt att representera Sverige i en tävlingslandskamp eller till och med ett mästerskap?

7. Är du säker på att du högskolestudier inte är något för dig efter karriären? Baserat på dina svar här verkar du en ganska reflekterande person som dessutom är bra på att uttrycka sig. Jag tror att du har en akademiker i dig. Har jag fel?

8. Har du något favoritlitteratur annat än böcker av Erik Niva och Olof Lundh? Läser du något skönlitterärt? Vad är dina favoritfilmer förutom Gladiator? Vad är din musikstil?
Citera
2020-10-27, 11:15
Medlem
Kan du någon gång känna ångest över att du inte har ett 'vanligt" jobb?
Till exempel att jobba 7.00-16.00, måndag till fredag och vara ledig på helgen. Träna när du känner för det, skippa när du känner för det osv.

Ungefär hur många nätter sover ni borta under en säsong?
Citera
2020-10-27, 11:45
Medlem
Tittar ni på varandras snoppar i omklädningsrummet/duschen?
Citera
2020-10-27, 11:55
Medlem
Opportunitiess avatar
Om man bortser från allsvenskans mest omtalade namn och går till de yngre som inte talas så mkt om (än), finns det någon/några du anar går en väldigt ljus framtid tillmötes med proffssejourer eller landslagskarriärer framför sig, isåfall vem/vilka?
Citera
2020-10-27, 12:11
Medlem
Hur länge har du spelat i allsvenskan? Vad tjänar du?
Citera
2020-10-27, 12:33
Medlem
Spanar du på dom andra killarnas könskukar i omklädningsrummet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in