2020-10-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Alltså nu måste nån patron som är med i gruppen ändå reagera - som Kathryn gapade sönder dagens sändning!! Snackas det nån kritik där inne alls?

Brukar väl inte vara nån kritik där inne.
Alla är så upptagna med att slicka röv och försöka vara roliga. Ingen vill väl klaga och stöta sej med "den store (sekt) ledaren.
Fattar inte att AMK fortfarande har så många patrons. 🤔
Jaja...
Citera
2020-10-26, 22:10
Medlem
Haha ja, först störde jag mig på Thomas Eriksson men han är rena introverta ADD-människan jämfört med Kathryn
Citera
2020-10-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
EXAKT! Helvete vad hon sabbade dagens avsnitt. Gick ju inte att lyssna på. Dels gapar hon sönder allt och hörs dubbelt så mycket som alla andra, men hon förstår ju knappt svenska och avbryter en story som är på väg nånstans med att missförstå och låtsas bli upprörd. Det händer typ var 5e minut. Fy fan vad kass hon är...

När hon flabbade ironiskt å paja riffandet i början och de undrade vad som hände trodde/önskade jag att nån skulle stänga av hennes mick.
Citera
2020-10-27, 07:41
Medlem
Citat:
Alltså nu måste nån patron som är med i gruppen ändå reagera - som Kathryn gapade sönder dagens sändning!! Snackas det nån kritik där inne alls?

I amk så pratar folk över varandra hela jävla tiden, så jag ser inte problemet. Kathryn är awesome
Citera
2020-10-27, 10:56
Medlem
blodpalts avatar
Har noll problem med Cathryn. Problemen med AMK morgon är de gäster som inte är komiker, dvs Järpehag och Impro-gänget samt att Martin måste titta på youtube och prata Trump hela morgnarna. Det flyger noll.
Citera
2020-10-27, 10:57
Medlem
sk0gens avatar
Känns som hon är i ett parallellt universum och börjar skrika och fnittra helt orelaterat så fort ämnet berör sex , kuk, fitta -utan att riktigt förstå eller hänga med i vad mån säger.

Ofta känns hennes utbrott mest pinsamma det känns mer som folk låter henne hållas typ som man har en utvecklingsstörd i rummet.
Citera
2020-10-27, 11:49
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Håller helt med dig bra stämning i ungefär 2 minuter sen kommer det skrikande, missförstånd. Tänkte yes att hon var försenad men glädjen varade inte länge...
Hon förstör verkligen allt!
Citera
2020-10-27, 17:23
Medlem
Kul att man hör Martins tuggande tänder i dagens avsnitt. Önskar att jag också kunde ta tjack innan mitt jobb.
Citera
2020-10-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Kul att man hör Martins tuggande tänder i dagens avsnitt. Önskar att jag också kunde ta tjack innan mitt jobb.

Personligen tycker jag han låter mer bensad, tjack tror jag inte det är.

Man märker det rätt ofta, men jag har tröttnat på att påpeka det.

Edit: Har någon beställt ut domslut?
Citera
2020-10-27, 19:40
Medlem
postvagns avatar
Citat:
När hon flabbade ironiskt å paja riffandet i början och de undrade vad som hände trodde/önskade jag att nån skulle stänga av hennes mick.

Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
I amk så pratar folk över varandra hela jävla tiden, så jag ser inte problemet. Kathryn är awesome

Att Martin i dagens program kommenterade det som att "Kathryn fick en stroke" tycker jag talar sitt tydliga språk om att inte ens han tyckte hennes beteende igår var ok.
Citera
2020-10-28, 10:16
Medlem
B. Mystics avatar
Alla ni i tråden som tycker att AMK-morgon behöver styras upp med bokningar av gäster och intervjuobjekt och allmän ordning och reda, och jämför med podden Gott Snack.

Ni inser väl att Gott Snack suger? Har lyssnat på några av de korta avsnitten som ska vara nedkokat till det bästa. Det är tråkigt som fan. Känns konstlat och stelt.

Gå in i random avsnitt av amk-morgon, lyssna tio minuter på random del av podden och det är 90% chans att det är kul.

Kaoset är det som gör det roligt att lyssna på.

Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Känns som hon är i ett parallellt universum och börjar skrika och fnittra helt orelaterat så fort ämnet berör sex , kuk, fitta -utan att riktigt förstå eller hänga med i vad mån säger.

Ofta känns hennes utbrott mest pinsamma det känns mer som folk låter henne hållas typ som man har en utvecklingsstörd i rummet.

Hon är en livskris ifrån att bli en galen Trump-supporter som resten av hennes släktingar.
Citera
2020-10-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Alla ni i tråden som tycker att AMK-morgon behöver styras upp med bokningar av gäster och intervjuobjekt och allmän ordning och reda, och jämför med podden Gott Snack.

Ni inser väl att Gott Snack suger? Har lyssnat på några av de korta avsnitten som ska vara nedkokat till det bästa. Det är tråkigt som fan. Känns konstlat och stelt.

Gå in i random avsnitt av amk-morgon, lyssna tio minuter på random del av podden och det är 90% chans att det är kul.

Kaoset är det som gör det roligt att lyssna på.

Hon är en livskris ifrån att bli en galen Trump-supporter som resten av hennes släktingar.

Preach!

Amk ska va ett gäng komiker som sitter och riffar.
Det blir som sämst när majoriteten inte är komiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in