Citat:
Men herregud alltsåhttps://www.washingtonpost.com/outlo...0fb_story.html
jag har inga förhoppningar om att du kommer öppna eller läsa denna artikel. Men för mitt eget goda samvetes skull vill jag skicka dig en lista på 12 olika tecken på att Trump använder exakt samma strategi som hitler.
vänliga hälsningar
//ännu en mentalpatient på beckomberga
jag har inga förhoppningar om att du kommer öppna eller läsa denna artikel. Men för mitt eget goda samvetes skull vill jag skicka dig en lista på 12 olika tecken på att Trump använder exakt samma strategi som hitler.
vänliga hälsningar
//ännu en mentalpatient på beckomberga
1) Det är inte fascism att slå ner mot våldsamma upplopp. Eller tycker du terroristerna i BLM och Antifa ska få döda, plundra och ta över stadsdelar helt fritt? "Peacful protesters" hahah
2) Röstfusk är ingenting som demokraterna drar sig för
3) Åh nej han skämtar med sina väljare om att sitta på livstid, vilken fascist!
4) Han har rätt. Västerländsk media är subversiv och har ställt till med extremt mycket elände och lidande. Amerikansk media var helt med på tåget att invadera Irak och ljög friskt.
5) Ööh vilka är det som har spytt ut lögner om en kandidat? Minns du inte "russian collusion". Lögn på lögn på lögn från slaskmedia. Hela det mediala etablissemanget har motarbetat Trump från start. Oj vilken kontroll han har över medierna.
6) Nej det tror han inte. Tramsigt
7) Jo han har rätt att sparka statliga tjänstemän. Många av dessa har visat sig korrupta
8) Eh projicering much?
Jag kan fortsätta men jag orkar inte dra dom sista punkterna för det är så jävla tramsigt så man baxnar. "Genetic superiority"
Vilken jävla dynga. Full med projicering och flagranta lögner.
Nej du, jag tror personalen gott får höja dosen på er medicinering